Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

EmilGørløv skrev:Hej igen BB'ere, jeg står i den situation at jeg her efter ferien skal i gang med et HST-program hvilket jo er specificeret på at bygge masse... mit problem med det er bare at jeg synes min fedtprocent er lidt for høj og jeg er slet ikke så markeret som jeg har været da jeg på nuværende tidspunkt lige har været igennem en bulk-periode... men hvis man nu antager at jeg begynder på det her HST så ville det da være direkte dumt at cutte når princippet i HST jo er masse. og når man bygger mere masse på forbrænder kroppen flere kj... tager jeg fejl eller?![]()
En anden ting er at jeg ikke kan bestemme mig for om jeg skal køre fullbody eller 2-split... hvad giver mest masse og hvilket bruger man mindst tid i centret på?(Jeg går på efterskole så tidden er begrænset)
Ved godt at jeg allerede har lavet en tråd, men der er stadigt ting jeg er i tvivl om...
Håber i kan hjælpe comrades

Lasse bassen skrev:Eftersom du kun er 16 år kan du sagtens få gode resultater ved at køre fullbody... Når du så bliver lidt større kan det godt tænkes du har brug for mere tæsk for at vokse, sådan var det ihvertfald med mig.
Du kan sagtens cutte samtidig med HST men du skal jo nok ikke regne med at gaine det vilde muskelmasse medmindre vi stadig snakker begynder gains

Nick_91 skrev:Lasse bassen skrev:Eftersom du kun er 16 år kan du sagtens få gode resultater ved at køre fullbody... Når du så bliver lidt større kan det godt tænkes du har brug for mere tæsk for at vokse, sådan var det ihvertfald med mig.
Du kan sagtens cutte samtidig med HST men du skal jo nok ikke regne med at gaine det vilde muskelmasse medmindre vi stadig snakker begynder gains
Selvfølgelig skal han ikke regne med at gaine muskelmasse, da det jo er lidt svært, når man er i kalorieunderskud

EmilGørløv skrev:EmilGørløv skrev:Fair nok... tror så bare jeg cutter i en periode til jed er tilfreds og så bulker jeg noget masse på![]()
Det bliver sagt at hvis jeg er i tidsnød bør jeg køre fullbody... men det tager jo længere tid end hvis jeg kørte 2-split? jeg mener der er jo flere øvelser?
Hvordan ville i sætte et fullbody sammen med sæts, reps, hvilke øvelser?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster