Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Smeden skrev:Det kan være du har en myose ("muskelknude") eller noget. Er du meget hård netop der normalt?
Jokeren16 skrev:Kan det være du løfter med skæv ryg så du løfter mere med højre side end venstre?

Smeden skrev:Det kan være du har en myose ("muskelknude") eller noget. Er du meget hård netop der normalt?

Thomas Jagd skrev:Smeden skrev:Det kan være du har en myose ("muskelknude") eller noget. Er du meget hård netop der normalt?
Tror jeg næppe det er. Den slags plejer at blive forværret ved langvarige statiske kontraktioner, som hvis man sidder anspændt henover et bord, men forbedret ved dynamiske muskelkontraktioner.
Det lyder mere som om du belaster den ene side forkert på en eller anden måde. Men hvis du siger at du har fået grøn lys for din teknik, så kan det være svært at sige hvad der gør det.

Smeden skrev:Tror du ikke? Jeg havde engang det samme, myoser forårsaget af langvarig statisk kontraktion, der ligesom "sprang" når jeg dødløftede.

Biiver skrev:Kan det have noget at gøre med at jeg ikke altid er ordenligt opvarmet? For når jeg tænker over det, så plejer mine tunge løft, når jeg har været godt varmet op, været helt smertefrie..
Måske jeg bare skulle varme lidt bedre op - vil jeg prøve fra imorgen..
plindboe skrev:Biiver skrev:Kan det have noget at gøre med at jeg ikke altid er ordenligt opvarmet? For når jeg tænker over det, så plejer mine tunge løft, når jeg har været godt varmet op, været helt smertefrie..
Måske jeg bare skulle varme lidt bedre op - vil jeg prøve fra imorgen..
Specifik opvarmning kan bestemt ikke skade. Ellers kunne det måske også være en idé at holde 1-2 ugers pause med dødløft.
Peter

JesperRyom skrev:Det lyder sgu surt. Håber det løser sig med opvarmningen, ellers så prøv og se om der er det samme når du laver BOR. For at finde ud af om det er øvelsen eller noget in das body

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster