I dag var jeg til holdtræning, og der var ALT for mange i lokalet. Det var fuldstændig latterligt. Generelt er det idiot tidspunkt at træne mellem 16-18. Udover manglende plads var det fint nok. Puls-delen var hård (havde spist en cookie lidt tid inden træning - lad mig bare sige, at det skulle jeg nok ikke have gjort). Prøver lige at huske, hvad vi lavede:
- Opvarmning (ting og sager på en step, op og ned)
- Første puls interval --> løb på stedet, høje knæ, 10 burpies, jumping squats side to side (minder lidt om at stå på ski. Bort set fra, man ikke hopper fra side til side på ski

), bliv nede i squat og vip, 10 push ups, mountain climb, dumbbell triceps extensions (med 3 kg håndvægte, siden der er 7895132658907130 reps) og til sidst cykelløb for mavsen. Og hele molevitten skulle så gentages 3 gange med 15 sek pause mellem.
- Squats (10 kg). Jeg prøvede at tælle gentagelserne, men der var simpelthen for mange til at holde styr på. Tænkte over at det er misvisende, at holdtimerne hedder "puls og styrke". De burde hedde "puls og udholdenhed". Men anyway, 10 kg gav syre i ben og balder alligevel.
- Upright rows og behind neck press (9 kg)
- Bænkpres (10 kg) - tror vi var oppe på de 60 gentagelser. Venstre skulderled "klikker" og driller stadig, selvom jeg tænkte meget over teknikken.
- Andet puls interval --> en hel masse sprællemænd, høje knæ, vippe squats, skihop osv + 3 x spurte på stedet.
- Side planke, normal planke, alle mulige øvelser for mave (meget lidt ryg)
Så det er altså, hvad man laver på en "puls og styrke" time i fitnessdk.
Jeg havde jo aftalt med mig selv i går at spise mindre lort. Det har jeg så fejret ved at bage en masse peanutbutter cookies med chokolader stykker og peanuts. Og jeg har spist 2.....

jeg er så VILJESVAG! Fuck this shit. Der skal ikke spises mere lort, I'm fucking serious. Men udover de 2 cookies, har jeg spist fint nok:
Frugt/kerne brød-tingeling fra DBS kiosk.
Tunsandwich
Banan
To skiver rugbrød med hhv leverpostej og ost
2 cookies
Og om lidt aftensmad bestående af fiskeret med grøntsager og salat.
Jeg poster lige billeder af cookies, så der er en forståelse for, hvorfor jeg ikke kunne lade være med at spise 2.