Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

THE DARK KNIGHT skrev:Hej gutter. Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan træne den lille trekant der er midt på brystkassen? Jeg har prøvet at lave "Diamant armbøjninger". Nogle idéer til nogle andre metoder? :-)

THE DARK KNIGHT skrev:Hej gutter. Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan træne den lille trekant der er midt på brystkassen? Jeg har prøvet at lave "Diamant armbøjninger". Nogle idéer til nogle andre metoder? :-)

Dingo skrev:THE DARK KNIGHT skrev:Hej gutter. Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan træne den lille trekant der er midt på brystkassen? Jeg har prøvet at lave "Diamant armbøjninger". Nogle idéer til nogle andre metoder? :-)
Det kan man bekymre sig om når man har trænet 20 år og vundet Mr. Olympia. Alle andre skal bare træne

Moody skrev:THE DARK KNIGHT skrev:Hej gutter. Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan træne den lille trekant der er midt på brystkassen? Jeg har prøvet at lave "Diamant armbøjninger". Nogle idéer til nogle andre metoder? :-)
nogle swole pecs ville være et fornuftigt udgangspunkt, men det er flueknepperi hvis ens videnstadie omkring sin træning er at diamant armbøjninger former dine muskler

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster