Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bjørnson skrev:Ved ikke om det er det du skriver, men problemer opstår først når du ikke får nok at spise over hele dagen, SAMLET SET.
Så du kan principielt godt spise dine 2 måltider du normalt har fra morgenen af, senere på dagen, bare de bliver spist.

Bjørnson skrev:Ved ikke om det er det du skriver, men problemer opstår først når du ikke får nok at spise over hele dagen, SAMLET SET.
Så du kan principielt godt spise dine 2 måltider du normalt har fra morgenen af, senere på dagen, bare de bliver spist.

lassej skrev:Hvad er det dog du bilder dig selv ind. Spis når du står op. Forskellen på at fordele måletider ud over dagen, eller at spise 3 store måltider er minimal, måske slet ikke eksisterende.

justsomebody skrev:Det er ligegyldigt. Så længe dit samlede kalorieindtag er i plus (såfremt du bulker), når dagen er omme, er det andet irrelevant. Mange træner eksempelvis fastet, med glimrende resultater.
Jeg kan dog af erfaring sige, at morgen træninger aldrig er helt så godt for mig, som hvis jeg træner om eftermiddagen. Men det har ikke noget med mad at gøre, bare at min krop ikke er ordentligt igang.
Derfor træner jeg altid om eftermiddagen, ligegyldigt om det er hverdag eller weekend.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster