Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Andres skrev:Det er bevist at mælk ikke optages på samme måde som kakao gør ( hos mænd ), kun hos kvinder kan mælk bruges på denne måde, så må du sige hvad du vil for det er bevist, men gør hvad du fører er bedst for dig

Andres skrev:Nej ikke med andet end at der er nogle der har testet det på nogle personer. Jeg ville ønske at jeg havde bedere forklaring på det for vil da også helst selv undgå det sukker men indtil jeg har fundet ud af andet er det kakaoen jeg fortrækker ( brugte selv mælk inden jeg vidste det )

Hej igen havde glemt at skrive hehe. Men det er fordi at den protein der er i mælk er ikke stærk nok til at blive optaget som den skal ved mænd, kun den protein i kakaoen er stærk nok til det

Andres skrev:Hej igen havde glemt at skrive hehe. Men det er fordi at den protein der er i mælk er ikke stærk nok til at blive optaget som den skal ved mænd, kun den protein i kakaoen er stærk nok til det
.

Andres skrev:Hej igen havde glemt at skrive hehe. Men det er fordi at den protein der er i mælk er ikke stærk nok til at blive optaget som den skal ved mænd, kun den protein i kakaoen er stærk nok til det
.
!
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster