Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1461
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1460

Følg bodybuilding.dk på

Spørg. vedr bulk.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey All,

lige pt. ligger jeg på 3700kcal ca. (Bulk)

Har snakket med en kammi og han siger at man skal have en dag i nu og næ hvor man f.eks. indtager 4000-5000 kcal...

ville lige høre: når man er på bulk, skal man have en dag i en given periode, f.eks. 1x om ugen eller 1x hver 14 dag hvor man lidt ligeså på cut holder cheat day ?

Hvordan plejer i at gøre på bulk ?

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aarhus N

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Nej, hvad skulle meningen dog være med det?

Reputation point: 65

Logbog: Ingen logbog

Stenalt skrev:Nej, hvad skulle meningen dog være med det?

ved det ikke, han nævnte bare han havde de dage nemlig... derfor ville jeg lige høre jer ad...

Hvis du holder et moderat indtag på dagligbasis, kan det sagtens betale sig at have en dag, hvor der bliver spist dét ekstra. Vel at bemærke i ordentlig føde, og ikke udelukkende crap.
Det kunne f.eks. være en dag, hvor du trænede en muskelgruppe som var bagud kontra resten (selvom det garanteret er for tidligt, at snakke om deciderede weak-points).
Der er ingen der siger at det behøves at være én gang ugen, det kan lige så godt være én gang hver fjortende dag eller lign.
Det vigtigste er vel ret beset, at din vægt stiges stødt. Dog ikke for voldsomt.
Mussetrussen skrev:Det The Rookie laver er nærmest kunst. Det' sgu smukt

IG:
https://www.instagram.com/glutesngluten/
Brugeravatar

Reputation point: 15

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00

Galleri: Vis galleri (1)

The Rookie skrev:Hvis du holder et moderat indtag på dagligbasis, kan det sagtens betale sig at have en dag, hvor der bliver spist dét ekstra. Vel at bemærke i ordentlig føde, og ikke udelukkende crap.
Det kunne f.eks. være en dag, hvor du trænede en muskelgruppe som var bagud kontra resten (selvom det garanteret er for tidligt, at snakke om deciderede weak-points).
Der er ingen der siger at det behøves at være én gang ugen, det kan lige så godt være én gang hver fjortende dag eller lign.
Det vigtigste er vel ret beset, at din vægt stiges stødt. Dog ikke for voldsomt.

Yeps, det var det jeg tænkte på nemlig - tænkte nemlig ikke at jeg skal spise slik eller lign. for det savner jeg ikke som sådan :) mere alm. mad, måske tillade sig at købe en pizza og lave nogle pommes hen over aftenen eller lign. mere den tanke jeg havde..Jamen sagen er den jeg faktisk vil gerne have mere masse på mit bryst, og det foreholder sig jeg kører bryst om lørdagen, så kunne man lave sådan en dag hver 14 dag netop efter brysttræningen...

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

fedania skrev:http://proteinopskrifter.dk/3-grunde-til-at-din-spisedag-odelaegger-dit-vaegttab

Han snakker jo ikke om at køre det under cut, men derimod bulk. Det jo heller ikke et ukontrolleret ædeflip vi snakker om her, men omkring 500-1000 ekstra kcal. Vil dog ikke udtale mig om det virker, da jeg ikke er så belæst på det :D

Geografisk sted: Søborg

skinnybooy skrev:
fedania skrev:http://proteinopskrifter.dk/3-grunde-til-at-din-spisedag-odelaegger-dit-vaegttab

Han snakker jo ikke om at køre det under cut, men derimod bulk. Det jo heller ikke et ukontrolleret ædeflip vi snakker om her, men omkring 500-1000 ekstra kcal. Vil dog ikke udtale mig om det virker, da jeg ikke er så belæst på det :D

præcis... jeg cutter ikke, jeg bulker lige pt. kører med 3700kcal ca. mit. ligevægtsindtag ligger på en 2800-2900 så jeg gainer stille og roligt :) vejer mig 1x om ugen hver fredag !

og nej det er ikke amok i slik osv, men mere mad så jeg f.eks. rammer 4000kcal eller lign.

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster