Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1027
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1024

Følg bodybuilding.dk på

Spørgsmål ang. min træning.

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey Bb.dk'ere ;D

Jeg er gået igang med dette program:
artikler/traeningsprogrammer/billstarrsfundamentprogram.php

Hvis jeg gerne vil have masse/Få flot sommerfigur - er det så PROGRAMMET? - Jeg er igang med at bulke, spiser så meget som muligt har siden jeg startede på at bulke taget ca. 4kg på - og kan ikke rigtig komme mere op i vægt men det skal nok komme - håber jeg..

Har i evt. andre forslag til programmer som giver mere masse? -

Jeg har trænet i 3-4 måneder og her senere i aften vil jeg gerne poste nogle billeder og høre jeres meninger - skal nok lige linke til tråden under: Personlige billeder herinde. :) - Men mit spørgsmål:

Har i et program som giver mere masse end det fullbody jeg er igang med?

På forhånd tak. :roll:
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!

Reputation point: 0

Geografisk sted: Viborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Bill Stars fundamenttræning er et fint program, som helt sikkert vil smide noget masse på kroppen, hvis du spiser nok. Du siger din vægt ikke stiger - så er det fordi du ikke spiser nok :wink: Bill Stars fundamenttræning er ikke det enste gode program til masse - du kan jo lave dit eget program, så det er som du vil have det
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Bay - Jeg er forholdvis ny indenfor træning så syntes ikke jeg har , trænings erfaring og viden nok til at kunne sammensætte mig eget program som er godt og som vil give masse. :roll:

Jeg spiser skam alt det jeg kan jeg spiser ca. hver 2-3 time mere kan jeg næsten ikke spise hvis jeg skal kunne arbejde/ få noget lavet i hverdagen - Men har du/i evt. nogle forslag til noget mad som giver godt i kiloerne? :) - Noget med masser af kcal må det være jeg skal bruge? :D

Styrkeliste

Lyst skrev:Bay - Jeg er forholdvis ny indenfor træning så syntes ikke jeg har , trænings erfaring og viden nok til at kunne sammensætte mig eget program som er godt og som vil give masse. :roll:

Jeg spiser skam alt det jeg kan jeg spiser ca. hver 2-3 time mere kan jeg næsten ikke spise hvis jeg skal kunne arbejde/ få noget lavet i hverdagen - Men har du/i evt. nogle forslag til noget mad som giver godt i kiloerne? :) - Noget med masser af kcal må det være jeg skal bruge? :D

Du kan prøve den morgenmad jeg har brugt det sidste stykke tid.

1 skål havregryn m/ sukker og mælk
1 Glas juice
1 Shake med 40g valle, kreatin og mælk
3 stk. fiskeolie

Du kan f.eks. bytter valle protein ud med WG, hvis du vil have flere kalorier
Thomas Bay
Brugeravatar

Styrkeliste

Bay -

Jeg spiser havregryn til morgenmad ca. 120gram med lidt sukker og noget hcokolade pulver.

Men altså protein har jeg fået at vide det er bedst at tage inden jeg går i seng?

Jeg tager protein 1 gang om dagen på ikke træningsdage og på trænings dage lige efter træningen og inden jeg går i seng.

Har overvejet fiskeolie og vitaminer, men jeg ved ikke hvilke jeg skal købe, jeg er ikke søn af Bill gates så jeg har ikke mange penge til at købe alt muligt for så det skal helst være noget som er til at betale sig for ang. fiskeolie og vitaminer. :) Har tænkt på nogle produkter fra Matas men om de er "gode" nok ved jeg ikke. Har overvejet WG , men vil jo også gerne have masser af protein til musklerne, og ved ikke rigtig hvor meget proteins forskel der vil komme til at være. :) Men vil jo ikke tage 20kg på, vil bare op omkring 85-90kg og vejer som sagt ca. 80kg nu. Eller er det en stor overdrivelse jeg vil tage på?:) - Vil helst ikke se buttet ud til sommer. :roll:

Styrkeliste

Lyst skrev:Bay -

Jeg spiser havregryn til morgenmad ca. 120gram med lidt sukker og noget hcokolade pulver.

Men altså protein har jeg fået at vide det er bedst at tage inden jeg går i seng?

Jeg tager protein 1 gang om dagen på ikke træningsdage og på trænings dage lige efter træningen og inden jeg går i seng.

Har overvejet fiskeolie og vitaminer, men jeg ved ikke hvilke jeg skal købe, jeg er ikke søn af Bill gates så jeg har ikke mange penge til at købe alt muligt for så det skal helst være noget som er til at betale sig for ang. fiskeolie og vitaminer. :) Har tænkt på nogle produkter fra Matas men om de er "gode" nok ved jeg ikke. Har overvejet WG , men vil jo også gerne have masser af protein til musklerne, og ved ikke rigtig hvor meget proteins forskel der vil komme til at være. :) Men vil jo ikke tage 20kg på, vil bare op omkring 85-90kg og vejer som sagt ca. 80kg nu. Eller er det en stor overdrivelse jeg vil tage på?:) - Vil helst ikke se buttet ud til sommer. :roll:

Du har brug for protein igennem hele dagen - så hvis du har mulighed for det - så tage 3 shakesn fordelt over dagen. Jeg er selv helt oppe på 3-5 shakes om dagen og med gode resultater :wink: Bruger ikke selv vitaminer, men bruger en billige fiskeolie.

Har du generelt nemt ved at tage på eller ej?

Kan se du er fra Viborg - hvor træner du?
Thomas Bay
Brugeravatar

Styrkeliste

Nej har svært ved at tage på. :) - Okay, hvor mange gram protein tager du så hvis du tager det 3-5 gange?

bor tæt på Viborg.. er fra Frederiks, så træner i lille bitte skelhøje.. :roll: :roll:

Styrkeliste

Omnimin kan helt klart anbefales som vitamin. De virker dyre, men det er under 1 kr per dag. Kig i shoppen, har ikke set dem billigere andre steder.
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

umiddelbart vil jeg sige at du er forsent ude min ven.. hvis du er startet med at træne nu for at få en flot figur til sommer :? det tager tid tid og atter tid..

men man skal jo starte et sted right..

som der er sagt er det et udemærket program at starte ud med.. hvis du har styr på din kost skal der også nok komme nogen gode resultater ud af det. det er jeg ikke itvivl om. held og lykke med det.
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Reputation point: 15

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00