Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Farver skrev:Okay tak for det!
Så hvor lang tid bør man ca. bulke før man så derefter begynder på et cut?

Farver skrev:Det har du fuldstændig ret i, men det er altid lidt nemmere hvis man har etmål atgå efter. Så hvis målet f.eks. var en fedtprocent på 4-5 og den ligger på 15 efter et bulk, så ved man ligesom, hvad man har at gøre med:D

Illisher skrev:Ville stadig ikke gå efter en % sats. Men bare efter at komme så langt ned at jeg er tilfreds med det jeg ser.
Og derefter vil jeg holde en lav fedt % heletiden. dvs. bulke i 4 mdr. og cutte i 1. Eller hvordan det nu kommer til at passe sammen. Bare så der ikke kommer for meget fedt på igen.
Men du kan jo godt sætte dig et mål i %. Det er bare svært at få en måling de er præcis.. Men hvis du har en badevægt der kan måle fedt % så prøv at brug den og se om den viser nogenlunde det samme heletiden.. Så kan du da bruge den som guideline ;D

Illisher skrev:Nej du vil altid få lidt fedt på kroppen også,, men det afhænger af hvor stort et overskud du ligger i i din bulk periode. Lean bulk er nok at foretrække. så behøver man ikke cutte så meget ned bagefter..
om det passer med 4måneder bulk og 1 måned cut ved jeg ikke.. det forskellige fra person til person, samt hvor hårdt man bulker/cutter

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster