Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Backbone skrev:Kylling koges/steges, brocholli koges.
De nippes i passende stykker.
Æg piskes med mælk og salt + peber.
De øvrige ting stoppes i og på panden med baduljen.
Prøv eller opskrifter.dk

Smeden skrev:Du får sgu nok skider på hvis ikke du tilbereder kyllingen først. Du kunne eventuelt mikroovne den sammen med brocolien for at spare noget tid.

roedz skrev:Bare smid det på panden og steg det til det er gennemstegt. Her kan du også smide brocolli samme med. Men kog den lige 3-5 min i micro'en først. Du kan også med fordel benytte løg og peberfrugt
Du piser æggen samme med mælk, salt, peber og måske hvad du ellers godt kan lide af krydderierOg det hælder du bare over.
Hvordan koger jeg broccolien i microovnen

MC skrev:roedz skrev:Bare smid det på panden og steg det til det er gennemstegt. Her kan du også smide brocolli samme med. Men kog den lige 3-5 min i micro'en først. Du kan også med fordel benytte løg og peberfrugt
Du piser æggen samme med mælk, salt, peber og måske hvad du ellers godt kan lide af krydderierOg det hælder du bare over.
LækkertHvordan koger jeg broccolien i microovnen
![]()
Satser på at lave til 2 dage - så burde 4 æg, 200g kylling og 100g broccoli ikke være nok til en solid omelet til 2 dage?

roedz skrev:MC skrev:roedz skrev:Bare smid det på panden og steg det til det er gennemstegt. Her kan du også smide brocolli samme med. Men kog den lige 3-5 min i micro'en først. Du kan også med fordel benytte løg og peberfrugt
LækkertHvordan koger jeg broccolien i microovnen
![]()
Satser på at lave til 2 dage - så burde 4 æg, 200g kylling og 100g broccoli ikke være nok til en solid omelet til 2 dage?
Du tager en bøt som kan gå i micro'en og smider brocolli i og så hælder du vand over så det lige dækker + en smule salt.
Jo det tror jeg da, jeg vil nok lige smide et æg mere i, eller 2 æggehvider

roedz skrev:Fik du så lavet den?

roedz skrev:hehe ja ok sådan kan det gå
Men det vigtigste var jo at den smagte godt
PS: lille tricks, hæld en smule sund olie i blandingen ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster