Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1338
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1336

Følg bodybuilding.dk på

Spørgsmål vedrørende Større arme prgram

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej. Er gået i gang med "større arme program på 12 uger." Jeg har aldrig rigtig kørt arme før, så er ret svag i arme, (har fokuseret mere på basisøvelser) så derfor dette program.

Men så til spørgsmålet:
syntes ikke jeg kan køre overhead triceps extensions ordentligt, da min skulder ikke vil så langt bagud og det irritere også skulderen en del. Er der andre øvelser jeg kan bruge i stedet for denne, (fransk press bruger jeg om tirsdagen, så den er udelukket) eller skal jeg bare vende mig til øvelsen?
Flæsk

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 172.50

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Prøv at kør den lidt med en lav vægt.. Evt. bare med stangen. Syntes selv den drillede mig lidt i starten, men nu holder jeg bare med et smallere greb og så køre jeg den ellers bare strict.
"Watching a bodybuilder take off his shirt is like watching a masterpiece being unveiled"

Kig gerne forbi min log: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=30434&postorder=asc&start=0#p746610

Geografisk sted: Mørkøv/holbæk

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Hey,

lavede et emne om præcist det samme for cirka 6 mdr. siden. Jeg havde også problemer med overhead extentions imens jeg kørte det samme program. Jeg valgte at udskifte triceps overhead extentions med triceps cable push down, så jeg kunne køre tungt og gå ned i vægt efter george turner princippet som man jo skal ifølge programmet. Det fungerede helt fint!

Efter de 12 uger begyndte jeg så at øve mig mere i overhead extentions så jeg i dag også kan køre det tungt.

Forresten kan jeg kun rose programmet. Steg fra 35 til 37½ cm i omkreds på armene på de 12 uger, og jeg havde en del erfaring i bagagen da jeg startede på programmet :)

Held og lykke med det.

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster