men det er mest maskiner, og ikke meget frivægt
Savner et squatrack. Men de har et smithstativ tror jeg det hedder, minder om det billede jeg har vedhæftet. Men er det noget møg at squate i?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Savner et squatrack. Men de har et smithstativ tror jeg det hedder, minder om det billede jeg har vedhæftet. 

M_S skrev:Det jeg mente var, om det er dårligt at squate i. Hører mange som sviner dem til.
Squatede i det i går, og syntes egentlig det var ok. Men hvis det ødelægger mere end det gavner, så må jeg finde på alternativer

M_S skrev:Hvorfor fan har de så det lort, hvis det er så skidt![]()
Må se om jeg kan finde alternativer, hvis jeg får ondt i knæene

Hansen1402 skrev:M_S skrev:Hvorfor fan har de så det lort, hvis det er så skidt![]()
Der findes også anal kugler, men det gør det ikke til en god ide.

flamingopikken skrev:Hansen1402 skrev:M_S skrev:Hvorfor fan har de så det lort, hvis det er så skidt![]()
Der tager du til gengæld fejl![]()
M_S: Mange kommercielle centre har en masse lort, som ikke er særlig godt træningsudstyr. Bare se på især de ældre serier af Technogym's udstyr. Selvfølgelig kan det bruges, men det er godt nok langt fra lige så godt som mange andre mærker. Og så kan Smith-stativet da godt bruges til nogle ting, fx OH half presses, inverted rows, diverse lægøvelser mv.

flamingopikken skrev:Hansen1402 skrev:M_S skrev:Hvorfor fan har de så det lort, hvis det er så skidt![]()
Der tager du til gengæld fejl![]()
M_S: Mange kommercielle centre har en masse lort, som ikke er særlig godt træningsudstyr. Bare se på især de ældre serier af Technogym's udstyr. Selvfølgelig kan det bruges, men det er godt nok langt fra lige så godt som mange andre mærker. Og så kan Smith-stativet da godt bruges til nogle ting, fx OH half presses, inverted rows, diverse lægøvelser mv.

Arizon skrev:
Man kan godt høre på dig at du træner i Performance gym og er vant til lækkert udstyr :-)
Jeg har dog tidligere trænet i flere forskellige kommercielle centre, og der er, efter min og mange andres mening, meget stor forskel på det tilgængelige udstyr. Mange vil påstå at håndvægte bare er håndvægte, men det er ganske enkelt bare ikke rigtigt, når man rent faktisk har prøvet et sæt dårlige og et sæt gode håndvægte. Store plastik-indpakkede håndvægte, med et håndtag der er super glat (because plastik) og med en dårlig rullering, vil bare aldrig være lige så godt som fx et par Ivanko/Eleiko/whatever-håndvægte. Kan plastikhåndvægtene bruges? Selvfølgelig, men jeg vil klart foretrække sidstnævnte.Arizon skrev:Alt det udstyr du kalder lort fungerer altså fint, så længe du har dine frivægte kommer du pænt langt, og kan ikke se hvorfor smith stativet er lort?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster