Spacecow skrev:Hvis du er helt nybegynder, vil jeg ikke foreslå dig at gå i gang med et af programmerne.
I stedet bør du fokusere på overall masse, og køre enten et Full-body (3x ugen) eller Back to Basics programmet (4x ugen)
Begge programmer er med fokus på basisøvelserne, og begge programmer vil give dig et godt fundament. Og du vil uden tvivl blive stærkere, hvis du spiser rigtigt

Det er da fint nok du giver TS en beskrivelse af hvorvidt det er bedre at køre et program på overall masse. Problemet heri ligger bare at dette intet havde med det givende spørgsmål at gøre. Han spørger på ingen måde om noget af det du besvarer, og kan derfor ikke behjælpe ham yderligere. Disse informationer kunne han umiddelbart anskaffe sig i løbet af 5 min på begynderfilen på siden.
Jeg forstår simpelthent ikke din besvarelse heri, da du kunne komme med denne besvarelse, til ligemeget hvilket spørgsmål om træningsprogrammer der kunne komme. Ingen relevans til konteksten.
Til spørgsmålet: Desværre har jeg ingen erfaring med hverken det ene eller andet, af disse programmer. Du kunne dog se det på. hvad du selv føler for, og udover dette google/søge på bodybuilding.dk om erfaringer af disse. Det ene er et 4 dags 2-split, hvor det andet er et Fullbody 3 af træningspas ugentligt. De ser dog begge meget spændende ud.