Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Du skal vel bare indfinde dig med, inden du starter, at det KAN blive penge ud af vinduet. Hvis du kan acceptere det på forhånd, så tag chancen.

Marcus skrev:Hvis du virkelig brænder for det, skal du gøre det. Der vil altid være en risiko, det må man leve med.
Men jeg tror ikke, at du er den eneste, som tænker sådan lige nu efter de artikler om Deluxlife. Jeg spår, at der ikke går mere end 2-3 måneder, så er der adskillige konkurrenter på det marked. Så hvis du vil ride med på den bølge, skal du i gang hurtigst muligt.
Du skal vel bare indfinde dig med, inden du starter, at det KAN blive penge ud af vinduet. Hvis du kan acceptere det på forhånd, så tag chancen.

NBK skrev:Jeg er villig til at miste nogle penge, men ikke hele min opsparing og 25k i gæld. Jeg brænder for at komme i gang med noget, men jeg mangler virkelig noget erfaring og en god idé til et billigere produkt..

Johannes skrev:Fedt at du vil starte virksomhed!
Til sådanne spørgsmål vil jeg anbefale dig at slå et smut forbi http://www.amino.dk. Det er et forum for iværksættere, så der kan du få rigtig god hjælp.
Mht. deluxelife, så bør du bide mærke i at han har omsat for et par millioner, han har ikke tjent et par millioner. Jeg kender ikke detaljerne af hans forretning, men det er trods alt nogle dyrere produkter han sælger (ift. mobilcovers o.l), hvilket medvirker at omsætningen hurtigt kan blive meget stor, uden at overskuddet bliver det - da produkterne jo heller ikke er helt billige i indkøb.
Det synes jeg lige jeg ville bemærke, førend du lader dig rive afsted. Men fordelen med denne slags forretning er jo så at det ikke er helt billigt at skaffe et varelager, hvilket gør at du ikke har helt så meget konkurrence som på markedet for fx mobilcovers, hvor startomkostningerne og dermed indgangsbarrierne, er langt lavere.
Men derudover, så kan jeg kun anbefale dig at komme i gang. Det er ikke sikkert at du lykkes med det samme, men du får helt sikkert nogle rigtig gode erfaringer som du kan bruge videre hen til enten at over tid få virksomheden op i gear, eller hvis du beslutter du for at prøve at starte en helt anden virksomhed.
Held og lykke

rkaminski001 skrev:Uanset hvad du går i gang med, kan jeg anbefale at bruge nogle kr. på at stifte et iværksætterselskab (IVS). Ved at drive forretning via denne selskabsform, vil du ikke hæfte personligt ved en eventuel konkurs (på forudsætning af at du ikke har gjort noget svigagtigt, hvorved ledelsen, (red. dig) kan ifalde erstatningsansvar).

rkaminski001 skrev:Det kan kun beklages at iværksættermiljøet i DK er en katatrofe, sammenholdt med mange andre vestlige (- og østlige lande).

Moestrup87 skrev:Ift. salg af alkoholiske drikke, kunne der så opstå en problematik i forbindelse med din unge alder? Bare en tanke...

Moestrup87 skrev:Ift. salg af alkoholiske drikke, kunne der så opstå en problematik i forbindelse med din unge alder? Bare en tanke...

Find på noget der ikke er der i forvejen, så skal du nok få succes!

haha
"[Life is]... is all about folding and waiting for that time that comes up every hour or two where you actually have an advantage and you can press it."

LittleGuy skrev:Powerstatement - tror ikke jeg kan få din hjemmeside til at fungere? Ellers fed idé.

Thez skrev:PowerStatement:
Har du ingen planer om at få nogle shorts og half tights? Du har kun lange på din side.
Så vil jeg gerne støtte din shop, jeg er på udkig efter mine første tights, men gider ikke have lange

PowerStatement skrev:Thez skrev:PowerStatement:
Har du ingen planer om at få nogle shorts og half tights? Du har kun lange på din side.
Så vil jeg gerne støtte din shop, jeg er på udkig efter mine første tights, men gider ikke have lange
Har skam godt overvejet at tilføje nogle shorts modeller her til sommer varmen :b Så regner med at hente et par modeller hjem fra By Moxy og Skins her inden alt for længe. Men hvis det er fordi du er bange for at det er for varmt med lange skal du slet ikke være bekymre dig om det, den måde som de optager sveden fra ens ben og transportere det væk, gør at det er serdeles behagelige at have dem på. Men hold øje med shoppen, eller følg os fra vores facebook, der skal jeg nok holde alle folk opdateret så snart der kommer nogle sommer modeller ind af døren

Thez skrev:PowerStatement skrev:Thez skrev:PowerStatement:
Har skam godt overvejet at tilføje nogle shorts modeller her til sommer varmen :b Så regner med at hente et par modeller hjem fra By Moxy og Skins her inden alt for længe. Men hvis det er fordi du er bange for at det er for varmt med lange skal du slet ikke være bekymre dig om det, den måde som de optager sveden fra ens ben og transportere det væk, gør at det er serdeles behagelige at have dem på. Men hold øje med shoppen, eller følg os fra vores facebook, der skal jeg nok holde alle folk opdateret så snart der kommer nogle sommer modeller ind af døren
Det er ikke pga. varmen overhovedet, kan bare godt lide at jeg kan se på mine muller imens de bliver tævet![]()
Det var lige nøjagtig de to producenter jeg håbede på, hvis det var! Moxy laver nogle blærede nogle, imens Skins skulle være noget af det bedste.. ved du hvornår det bliver aktuelt?

PowerStatement skrev:Thez skrev:PowerStatement skrev:Thez skrev:PowerStatement:
Det er ikke pga. varmen overhovedet, kan bare godt lide at jeg kan se på mine muller imens de bliver tævet![]()
Det var lige nøjagtig de to producenter jeg håbede på, hvis det var! Moxy laver nogle blærede nogle, imens Skins skulle være noget af det bedste.. ved du hvornår det bliver aktuelt?
Moxy laver nemlig nogle ret fede og anderledes designs, men har også snakket med dem her for kort tid siden, og de er tæt på at lancere en ny sommer kollektion. Der er efterhånden en del efterspørgsel på shorts modeller også, så inden den her månede er omme skulle jeg meget gerne have tilføjet By Moxy Shorts til shoppen, måske også endnu hurtigere, da vi rigtig går i luften fra på mandag, så der kan tingene godt begynde at rende hurtigt!

Thez skrev:PowerStatement skrev:Thez skrev:PowerStatement skrev:Thez skrev:PowerStatement:
Moxy laver nemlig nogle ret fede og anderledes designs, men har også snakket med dem her for kort tid siden, og de er tæt på at lancere en ny sommer kollektion. Der er efterhånden en del efterspørgsel på shorts modeller også, så inden den her månede er omme skulle jeg meget gerne have tilføjet By Moxy Shorts til shoppen, måske også endnu hurtigere, da vi rigtig går i luften fra på mandag, så der kan tingene godt begynde at rende hurtigt!
Okay, hvis du siger der går max 1 måned, så vil jeg vente med at købe noget, og se hvad du får
Tjek lige disse ud også. Fra et firma der hedder Ze Boutique.. voldsomt fede
http://instagram.com/p/nmCmlmmOsY/

NBK skrev:Jeg har fået svar på de fleste af de ting jeg ledte efter, så i kan bare fortsætte jeres samtale ;)

PowerStatement skrev:NBK skrev:Jeg har fået svar på de fleste af de ting jeg ledte efter, så i kan bare fortsætte jeres samtale ;)
Håber du har kunne bruge mit indlæg længere oppe til lidt fornuftigt ellers spørger du bare.
Kommer selv oprindeligt fra Lemvig området, så cool med andre fra området, der har lysten til at prøve

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster