Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1339
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1336

Følg bodybuilding.dk på

Start af virksomhed

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej alle sammen.
Jeg har her godt en uges tid tænkt meget over at starte min første virksomhed. Jeg har haft det i tankerne i godt 4 måneder, men har aldrig fået en idé til noget jeg ville sælge, det har mest været sådan noget som mobilgadgets/minihøjtalere og iphonecovers som jeg har tænkt på, men der er bare så meget af det. Samtidig vil jeg gerne have noget med noget rigtigt salg i.

Måske har i lagt mærke til det, men deluxlife har fået en del opmærksomhed på det seneste, jeg læste om det og blev imponeret over at han har omsat for 2 millioner på 6 måneder. Der må da være et godt marked tænker jeg.
Jeg har så undersøgt hvad der er af konkurrenter, der er ikke rigtigt nogle som sælger til samme målgruppe og med samme markedsføring. Alle jeg har kunnet finde der sælger luksusspiritus har været vinforhandlere med en fysisk butik og dermed højere priser.

Problemet er bare at det er meget dyrt at starte for en 17 årig som mig selv. Jeg skulle i hvert fald nok bruge 60k+. 5k til hjemmeside, 5k til diverse materialer og så er 50k lavt sat til at få fat i et varelager. Ejeren af deluxlife pressede nærmest Moët & Chandon til at sælge ham varer for 50k. Det er muligt at han har 'varmet' dem op når det nu er gået så godt for ham.
Jeg har snakket med en ven om at gøre det sammen og min far vil gerne låne mig 25k. Men jeg er meget bange for at det ikke ville blive en succes, har som sagt aldrig prøvet at starte en virksomhed før.
Nu går jeg og overvejer at starte noget småt, billige produkter og ligesom prøve det af, men jeg får brug for hjælp til at lave en hjemmeside. Jeg har ikke rigtigt lyst til at give 5k for en hjemmeside hvis jeg ikke kommer til at tjene nogle rigtige penge på det.
Jeg er forresten på 1. år på HHX

Hvad tænker i? Ville i gøre det?
Numze
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Holstebro

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg var med til at starte salget af e-cigaretter i Danmark. Det er lidt fedt, hver gang jeg ser en puffe på en e-cigaret, kan jeg tænke, at jeg var med til at starte den første webshop og det første markedsføring af e-cigaretter herhjemme og er på en måde "skyld" i, at den pågældende person, går og ryger på den :´)
Der havde vi i starten markedet helt for os selv, så vi var slet ikke nervøse for om det vil blive en fail. Det vidste vi, at det ikke ville.

Jeg tror dog ikke jeg ville have bollerne til at starte noget som det du beskriver, hvor der skal spyttes så mange penge i.
I min situation var vi 4 venner, der skød 2000,- i hver :) Du skal vel bare indfinde dig med, inden du starter, at det KAN blive penge ud af vinduet. Hvis du kan acceptere det på forhånd, så tag chancen.

Men det var MEGET sværere at komme i gang end vi havde regnet med. Bare det at komme LIDT med i top-resultaterne på google er en meeeeeget hård og lang kamp.
Sidst rettet af Thez 6. maj 2014, 20:52, rettet i alt 1 gang.
If you always do what you’ve always done, you will always get what you’ve always got.
Brugeravatar

Reputation point: 81

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitnessworld Aalborg, Eternitten

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 195.00

Hvis du virkelig brænder for det, skal du gøre det. Der vil altid være en risiko, det må man leve med.

Men jeg tror ikke, at du er den eneste, som tænker sådan lige nu efter de artikler om Deluxlife. Jeg spår, at der ikke går mere end 2-3 måneder, så er der adskillige konkurrenter på det marked. Så hvis du vil ride med på den bølge, skal du i gang hurtigst muligt.
The pain you feel today will be the strenght you feel tomorrow.
https://asento.dk/
https://petguide.dk/
https://meremotion.dk/
https://padelfreak.dk/
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Kolding

Træner her: Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 225.00

Fedt at du vil starte virksomhed!

Til sådanne spørgsmål vil jeg anbefale dig at slå et smut forbi http://www.amino.dk. Det er et forum for iværksættere, så der kan du få rigtig god hjælp.

Mht. deluxelife, så bør du bide mærke i at han har omsat for et par millioner, han har ikke tjent et par millioner. Jeg kender ikke detaljerne af hans forretning, men det er trods alt nogle dyrere produkter han sælger (ift. mobilcovers o.l), hvilket medvirker at omsætningen hurtigt kan blive meget stor, uden at overskuddet bliver det - da produkterne jo heller ikke er helt billige i indkøb.

Det synes jeg lige jeg ville bemærke, førend du lader dig rive afsted. Men fordelen med denne slags forretning er jo så at det ikke er helt billigt at skaffe et varelager, hvilket gør at du ikke har helt så meget konkurrence som på markedet for fx mobilcovers, hvor startomkostningerne og dermed indgangsbarrierne, er langt lavere.

Men derudover, så kan jeg kun anbefale dig at komme i gang. Det er ikke sikkert at du lykkes med det samme, men du får helt sikkert nogle rigtig gode erfaringer som du kan bruge videre hen til enten at over tid få virksomheden op i gear, eller hvis du beslutter du for at prøve at starte en helt anden virksomhed.

Held og lykke :)
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50

Marcus skrev:Hvis du virkelig brænder for det, skal du gøre det. Der vil altid være en risiko, det må man leve med.

Men jeg tror ikke, at du er den eneste, som tænker sådan lige nu efter de artikler om Deluxlife. Jeg spår, at der ikke går mere end 2-3 måneder, så er der adskillige konkurrenter på det marked. Så hvis du vil ride med på den bølge, skal du i gang hurtigst muligt.

Du skal vel bare indfinde dig med, inden du starter, at det KAN blive penge ud af vinduet. Hvis du kan acceptere det på forhånd, så tag chancen.

Jeg er villig til at miste nogle penge, men ikke hele min opsparing og 25k i gæld. Jeg brænder for at komme i gang med noget, men jeg mangler virkelig noget erfaring og en god idé til et billigere produkt..
Numze
Brugeravatar

NBK skrev:Jeg er villig til at miste nogle penge, men ikke hele min opsparing og 25k i gæld. Jeg brænder for at komme i gang med noget, men jeg mangler virkelig noget erfaring og en god idé til et billigere produkt..

Jeg er selv ung iværksætter, og har satset hele min opsparing på mit projekt. Jeg vil meget gerne dele mine erfaringer med dig, og evt. hjælpe dig med at komme i gang med noget. Send din email til mig i en PM, så kan vi tage en snak om det.
The pain you feel today will be the strenght you feel tomorrow.
https://asento.dk/
https://petguide.dk/
https://meremotion.dk/
https://padelfreak.dk/
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Træner her: Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Squat: 200.00
- Dødløft: 225.00

Johannes skrev:Fedt at du vil starte virksomhed!

Til sådanne spørgsmål vil jeg anbefale dig at slå et smut forbi http://www.amino.dk. Det er et forum for iværksættere, så der kan du få rigtig god hjælp.

Mht. deluxelife, så bør du bide mærke i at han har omsat for et par millioner, han har ikke tjent et par millioner. Jeg kender ikke detaljerne af hans forretning, men det er trods alt nogle dyrere produkter han sælger (ift. mobilcovers o.l), hvilket medvirker at omsætningen hurtigt kan blive meget stor, uden at overskuddet bliver det - da produkterne jo heller ikke er helt billige i indkøb.

Det synes jeg lige jeg ville bemærke, førend du lader dig rive afsted. Men fordelen med denne slags forretning er jo så at det ikke er helt billigt at skaffe et varelager, hvilket gør at du ikke har helt så meget konkurrence som på markedet for fx mobilcovers, hvor startomkostningerne og dermed indgangsbarrierne, er langt lavere.

Men derudover, så kan jeg kun anbefale dig at komme i gang. Det er ikke sikkert at du lykkes med det samme, men du får helt sikkert nogle rigtig gode erfaringer som du kan bruge videre hen til enten at over tid få virksomheden op i gear, eller hvis du beslutter du for at prøve at starte en helt anden virksomhed.

Held og lykke :)

Jeg kender godt Amino, men jeg har ikke rigtigt brugt det, det er nok for dumt af mig. Men indtil videre har det også bare været spekulation og snakket med nogle venner om det og sådan.
Jeg er godt klar over han ikke bare har stukket 2 millioner i baglommen, men det er alligevel noget af en omsætning på 6 måneder..
Jeg har et par venner som har startet deres eget eller med en ven, tror jeg ville kunne få svar på mange spørgsmål hos dem.
Men tak for dit svar, det har givet noget at tænke på også :)
Numze
Brugeravatar

Uanset hvad du går i gang med, kan jeg anbefale at bruge nogle kr. på at stifte et iværksætterselskab (IVS). Ved at drive forretning via denne selskabsform, vil du ikke hæfte personligt ved en eventuel konkurs (på forudsætning af at du ikke har gjort noget svigagtigt, hvorved ledelsen, (red. dig) kan ifalde erstatningsansvar).

Good luck!

Det kan kun beklages at iværksættermiljøet i DK er en katatrofe, sammenholdt med mange andre vestlige (- og østlige lande).

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 85.00

Logbog: Ingen logbog

rkaminski001 skrev:Uanset hvad du går i gang med, kan jeg anbefale at bruge nogle kr. på at stifte et iværksætterselskab (IVS). Ved at drive forretning via denne selskabsform, vil du ikke hæfte personligt ved en eventuel konkurs (på forudsætning af at du ikke har gjort noget svigagtigt, hvorved ledelsen, (red. dig) kan ifalde erstatningsansvar).

Det vil jeg da kigge lidt på, tak for det :)
Numze
Brugeravatar

Ift. salg af alkoholiske drikke, kunne der så opstå en problematik i forbindelse med din unge alder? Bare en tanke...
Max. med udstyr:
Squat: 215
Bænk: 132,5
Dødløft: 175
Brugeravatar

Reputation point: 40

Træner her: Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 77.50
- Squat: 122.50
- Dødløft: 150.00

rkaminski001 skrev:Det kan kun beklages at iværksættermiljøet i DK er en katatrofe, sammenholdt med mange andre vestlige (- og østlige lande).

Hvad tænker du på her?

Reputation point: 45

Styrkeliste
- Bænkpres: 7.00
- Squat: 9.00
- Dødløft: 13.00

Kostplan: Ingen kostplan

Moestrup87 skrev:Ift. salg af alkoholiske drikke, kunne der så opstå en problematik i forbindelse med din unge alder? Bare en tanke...

Ja det kunne sagtens være, jeg har ikke lige undersøgt hvor gammel man skal være for det, kun om der var nogle specielle regler om det. Det var der ikke hvad jeg kunne læse mig frem til, bortset fra at man skulle registreres hos fødevarestyrelsen, men den idé har jeg også lagt til side..
Numze
Brugeravatar

.. hvis du får brug for hjælp i forhold til noget hjemmeside, markedsføring eller sociale medier er du velkommen til at skrive til mig, så vil jeg gerne hjælpe - ganske gratis naturligvis. Held og lykke!
Brugeravatar

Reputation point: 495

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

Find på noget der ikke er der i forvejen, så skal du nok få succes!

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 120.00

Moestrup87 skrev:Ift. salg af alkoholiske drikke, kunne der så opstå en problematik i forbindelse med din unge alder? Bare en tanke...

Det er der inge problemer med så længe det ikke er spiritus. Champagne og spiritus er forskellige ting. spiritus = +18 og champagne = +16.

TS:

Som der er sagt før er hans 2 mio kun omsætning. Der er stor forskel på omsætningen og så til den rigtige gevinst. Han er meget overhyped, selvom man selvfølgelig ikke skal tage credit fra ham.

Jeg synes bestemt ikke du skal starte en kopi af hans virksomhed. Det lyder mere som desperation end noget du egentlig er klar til. Det handler meget om at tro på det man laver, og så vil jeg i øvrigt sige at jeg synes det er dumt at satse stort på et projekt.

Jeg vil meget gerne anbefale dig at læse en bog som hedder "Lean Startup". Start roligt ud og føl dig frem i stedet for at kaste penge til højre og venstre. Lav din egen hjemmeside, undgå at bestille et kæmpe varelager hjem og i stedet se om du kan give længere leveringstid osv i starten. Bare gøre det så billigt som muligt. På den måde risikere man ikke noget, og man får feedback fra kunder og andre til forbedringer i stedet for.

Der er større chance for succes i et niche marked pga. mindre konkurrence osv.

Brug i stedet din tid på at læse og lære og prøve en masse og blive klogere. Jeg har selv gerne ville starte virksomhed i 4 år, men aldrig fundet en ide som jeg troede på og som ikke var totalt booked. Jeg har nu endelig fundet det, og er så begyndt. Hvis jeg bare begyndte at rode med at lave webshops i de 4 år ville jeg allerede være meget længere nu. Men mit bedste råd er Lean Startup. Tag små og lærerige skridt og juster derefter.
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

MadzP92:
Ved som sagt godt at det ikke er 2 millioner overskud, den smule har jeg alligevel fået med fra min uddannelse.

Jeg havde nu heller ikke tænkt mig at starte en 'kopi' af hans virksomhed, bare komme i tæt konkurrence med ham. Det ville jeg fordi at så vidt jeg kunne finde frem til, er der ikke andre end ham med lige den målgruppe i fokus.

Find på noget der ikke er der i forvejen, så skal du nok få succes!

Det er jeg slet ikke i tvivl om, men det er ikke ligefrem nemt nu til dags :)

Tak for alle jeres inputs. Vil selvfølgelig gerne høre flere :)
Numze
Brugeravatar

Der er rigtig mange udgifter som du skal have med ind i dine overvejelser.

Jeg har selv lige startet min egen virksomhed(webshop) som har speciale i herre tights til os folk som træner: http://cooltights.dk/.

Jeg syntes blot ideen kunne være cool og begyndte at hamre mails rundt til alle de leverandører som jeg fandt interessante, mange af stederne kom jeg med ind på grund af min lidt sjove og "cool" ide.
Jeg er oppe og have investeret 80K i projektet hvor af de 30 er mine egne, og har dertil fået tilføjet en bank buffer på 50 som også hurtigt har fået ben at løbe på.

Her er lige en hurtig liste med de punkter jeg lærte:

1: Webdesign
Dit budget på 5.000 for en webshop, får dig absolut ingen steder, sats på at kunne sætte dig ind i tingene selv, og køb så design og minimalt hjælp til at få den rigtige opsætning. Jeg har selv lavet hele min webshop, hvor jeg så har købt et design og et enkelt modul, så inklusiv pro hosting, koster mit website mig nok 2.000,- (Hvor jeg selv har stået for opsætning og det hele)
2: Indløsningsaftale
FÅ DEN SENDT AFSTED MED DET SAMME DU VÆLGER AT STARTE! Du skal dog også have med i din beregning at det koster 1.000 at få oprettet betaling til Dankort, og lige så meget for betaling af Visa. Herefter koster dette også yderligere 100,- pr. aftale om månede.
3: Betalingsmodul
Du skal have valgt et betalingsmodul som gør du kan tage imod Dankort og Visa, jeg gik efter ePay(koster 100,- om måneden i abo.) DROP den gratise PayPal da danskerne slet ikke gider handle med steder der udsteder denne form. (Ja jeg modtager først min indløsningsaftale i denne uge, hvilket også har betydet at jeg INTET har brugt på reklame endnu.
4: Faste udgifter
Du vil lige meget hvad have en række faste månedelige udgifter, hosting, dankort osv. Så der ryger hurtigt en lille 500,- mand, hvis du har et ordentlig setup.
5: Find dit markede
Gør brug af de værktøjer der ligger ude på nettet som kan undersøge hvor stor søgningen er på de relevante produkter du sælger. Er rigtig dumt at have et super fedt produkt, hvis det ikke er et produkt som folk er på udkig efter.

Det var en lidt lang smøre, men mange gode fif, hvor jeg også selv blev overrasket ved opstart.

Men jeg er stadigvæk glad for at jeg har prøvet at tage lykken, så må vi se om det også giver noget af sig, ellers bliver jeg bare den person i centret med flest og fedeste tights! :D haha
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Dødløft: 170.00

"[Life is]... is all about folding and waiting for that time that comes up every hour or two where you actually have an advantage and you can press it."

Lad være med at starte noget uden potentiale og lad det blive et drain af din lyst, midler og tid. Slet ikke med de forkerte incitamenter, herunder penge. Jeg har siddet i en del entreprenørskabsgrupper for studerende, rådgivet en del pro bono af samme og gennemgående er at der er to grupper: dem der er visionære er utålmodige og sjældent særligt arbejdsomme og ekseveringsvillige. Modsat er dem der er tålmodige, arbejdsomme sjældent særlig visionære. Der er en grund til VC fonde kigger på teamet nærmere end idéen.

Start småt. Noget simpelt og omkostningseffektivt. Lær hen ad vejen og positioner dig til hvis du får en idé, eller møder en der har, som reelt har det potentiale, som din ærligt talt næppe har. Der er en grund til 4/5 start-ups ikke klarer 3 år.

Derudover, god vind med det :)
Brugeravatar

Reputation point: 245

Powerstatement - tror ikke jeg kan få din hjemmeside til at fungere? Ellers fed idé.
Konstruktiv kritik og hjælp modtages gerne!
Tag også endelig et kig i min logbog: http://www.bodybuilding.dk/littleguy-s-logbog-t60655.html
Brugeravatar

Geografisk sted: Ry

Træner her: Ry Motions Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

PowerStatement:

Har du ingen planer om at få nogle shorts og half tights? Du har kun lange på din side.
Så vil jeg gerne støtte din shop, jeg er på udkig efter mine første tights, men gider ikke have lange :roll:
If you always do what you’ve always done, you will always get what you’ve always got.
Brugeravatar

Styrkeliste

LittleGuy skrev:Powerstatement - tror ikke jeg kan få din hjemmeside til at fungere? Ellers fed idé.

Med ikke virker, hvordan mener du så? Altså kan du slet ikke tilgå den, eller er der en funktion som du ikke kan komme videre fra på siden? For jeg kan fint tilgå den :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Thez skrev:PowerStatement:

Har du ingen planer om at få nogle shorts og half tights? Du har kun lange på din side.
Så vil jeg gerne støtte din shop, jeg er på udkig efter mine første tights, men gider ikke have lange :roll:

Har skam godt overvejet at tilføje nogle shorts modeller her til sommer varmen :b Så regner med at hente et par modeller hjem fra By Moxy og Skins her inden alt for længe. Men hvis det er fordi du er bange for at det er for varmt med lange skal du slet ikke bekymre dig om det, den måde som de optager sveden fra ens ben og transportere det væk, gør at det er serdeles behagelige at have dem på. Men hold øje med shoppen, eller følg os fra vores facebook, der skal jeg nok holde alle folk opdateret så snart der kommer nogle sommer modeller ind af døren :)
Brugeravatar

Styrkeliste

PowerStatement skrev:

Har skam godt overvejet at tilføje nogle shorts modeller her til sommer varmen :b Så regner med at hente et par modeller hjem fra By Moxy og Skins her inden alt for længe. Men hvis det er fordi du er bange for at det er for varmt med lange skal du slet ikke være bekymre dig om det, den måde som de optager sveden fra ens ben og transportere det væk, gør at det er serdeles behagelige at have dem på. Men hold øje med shoppen, eller følg os fra vores facebook, der skal jeg nok holde alle folk opdateret så snart der kommer nogle sommer modeller ind af døren :)

Det er ikke pga. varmen overhovedet, kan bare godt lide at jeg kan se på mine muller imens de bliver tævet :lol:
Det var lige nøjagtig de to producenter jeg håbede på, hvis det var! Moxy laver nogle blærede nogle, imens Skins skulle være noget af det bedste.. ved du hvornår det bliver aktuelt?
Brugeravatar

Styrkeliste

Thez skrev:
PowerStatement skrev:

Har skam godt overvejet at tilføje nogle shorts modeller her til sommer varmen :b Så regner med at hente et par modeller hjem fra By Moxy og Skins her inden alt for længe. Men hvis det er fordi du er bange for at det er for varmt med lange skal du slet ikke være bekymre dig om det, den måde som de optager sveden fra ens ben og transportere det væk, gør at det er serdeles behagelige at have dem på. Men hold øje med shoppen, eller følg os fra vores facebook, der skal jeg nok holde alle folk opdateret så snart der kommer nogle sommer modeller ind af døren :)

Det er ikke pga. varmen overhovedet, kan bare godt lide at jeg kan se på mine muller imens de bliver tævet :lol:
Det var lige nøjagtig de to producenter jeg håbede på, hvis det var! Moxy laver nogle blærede nogle, imens Skins skulle være noget af det bedste.. ved du hvornår det bliver aktuelt?

Moxy laver nemlig nogle ret fede og anderledes designs, men har også snakket med dem her for kort tid siden, og de er tæt på at lancere en ny sommer kollektion. Der er efterhånden en del efterspørgsel på shorts modeller også, så inden den her månede er omme skulle jeg meget gerne have tilføjet By Moxy Shorts til shoppen, måske også endnu hurtigere, da vi rigtig går i luften fra på mandag, så der kan tingene godt begynde at rende hurtigt! :)
Brugeravatar

Styrkeliste

PowerStatement skrev:
Thez skrev:
PowerStatement skrev:

Moxy laver nemlig nogle ret fede og anderledes designs, men har også snakket med dem her for kort tid siden, og de er tæt på at lancere en ny sommer kollektion. Der er efterhånden en del efterspørgsel på shorts modeller også, så inden den her månede er omme skulle jeg meget gerne have tilføjet By Moxy Shorts til shoppen, måske også endnu hurtigere, da vi rigtig går i luften fra på mandag, så der kan tingene godt begynde at rende hurtigt! :)

Okay, hvis du siger der går max 1 måned, så vil jeg vente med at købe noget, og se hvad du får :D

Tjek lige disse ud også. Fra et firma der hedder Ze Boutique.. voldsomt fede :D
http://instagram.com/p/nmCmlmmOsY/
Brugeravatar

Styrkeliste

Vær' lige opmærksom på, at du skal have en 'speciel' tilladelse for at starte virksomhed før du bliver 18 år gammel.

Læs evt. mere her: http://www.casperblom.dk/guide-saadan-f ... er-18-aar/

Det kan godt tage 2-3 måneder fra, at du sender ansøgningen, til du rent faktisk er igang. Jeg er lige selv kommet igennem hele processen, og ved derfor, hvor langsommelig en proces det er...

Du må meget gerne skrive til mig, såfremt du skulle have spørgsmål til ovenstående eller det at drive virksomhed generelt - så skal jeg forsøge at svare efter bedste evne. :-)
Brugeravatar

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.20
- Squat: 4.70
- Dødløft: 9.80

Thez skrev:
PowerStatement skrev:
Thez skrev:
PowerStatement skrev:

Okay, hvis du siger der går max 1 måned, så vil jeg vente med at købe noget, og se hvad du får :D

Tjek lige disse ud også. Fra et firma der hedder Ze Boutique.. voldsomt fede :D
http://instagram.com/p/nmCmlmmOsY/

Det lyder godt, skal nok have nogle klar indenfor en månede!
Der er mange fede derude! Vi er også altid på udkig efter nye mærker og modeller vi kan tilføje til shoppen! Men nu tror jeg vist vi lader tråden ligge, er som om den er gået væk fra start emnet! :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg har fået svar på de fleste af de ting jeg ledte efter, så i kan bare fortsætte jeres samtale ;)
Numze
Brugeravatar

NBK skrev:Jeg har fået svar på de fleste af de ting jeg ledte efter, så i kan bare fortsætte jeres samtale ;)

Håber du har kunne bruge mit indlæg længere oppe til lidt fornuftigt ellers spørger du bare.

Kommer selv oprindeligt fra Lemvig området, så cool med andre fra området, der har lysten til at prøve :)
Brugeravatar

Styrkeliste

PowerStatement skrev:
NBK skrev:Jeg har fået svar på de fleste af de ting jeg ledte efter, så i kan bare fortsætte jeres samtale ;)

Håber du har kunne bruge mit indlæg længere oppe til lidt fornuftigt ellers spørger du bare.

Kommer selv oprindeligt fra Lemvig området, så cool med andre fra området, der har lysten til at prøve :)

Det kunne jeg helt sikkert, tak for det. Fik vidst ikke svaret ordentligt på det :)
Numze
Brugeravatar

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster