Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1180
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1178

Følg bodybuilding.dk på

Steroider

Udskriv emne

Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping

Hej allesammen!

Jeg har et spørgsmål som jeg håber at kan få svar på.

Hvis man nu får en fed fysik ved brug af steroider, kan man så beholde den fysik man har fået hvis man ikke bruger steroider? Altså hvis man træner på samme måde og samme trænings tid
Succes builds on failure Citat: Derek Poundstone
Brugeravatar

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Kommer an på hvilken fysik med ender med, efter at have brugt roids.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Frederikshavn

Kostplan: Ingen kostplan

Du skal gøre lidt ekstra ud af kosten og træningen, for at beholde på massen, er hvad jeg har hørt.

Uden at anklage dig eller noget, synes jeg man burde holde sig fra det som teenager.
Brugeravatar

Reputation point: 160

Der er rigtig mange faktorer der spiller ind ang dit spørgsmål, bl.a. skal din naturlige hormonbalance være i top efter kur osv. Du skal træne som sindsyg, og æde som sindsyg.. De fleste på din alder der tager steroider mister det HELE igen og mange gange mere til, da deres PCT bliver undladt og deres libido er totalt i bund, så lad være med det skidt.!

Træner her: Fjerritslev Motioncenter
Fitness World Aalborg
Skovsgård motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 240.00

SimonGreen skrev:Der er rigtig mange faktorer der spiller ind ang dit spørgsmål, bl.a. skal din naturlige hormonbalance være i top efter kur osv. Du skal træne som sindsyg, og æde som sindsyg.. De fleste på din alder der tager steroider mister det HELE igen man mange gange mere til, da deres PCT bliver undladt og deres libido er totalt i bund, så lad være med det skidt.!

PCT?

Libido?

- Jeg er helt blank her, prøver bare at forstå :)
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2009

Træner her: Frederikssund Motion Center ApS

Xiva skrev:
SimonGreen skrev:Der er rigtig mange faktorer der spiller ind ang dit spørgsmål, bl.a. skal din naturlige hormonbalance være i top efter kur osv. Du skal træne som sindsyg, og æde som sindsyg.. De fleste på din alder der tager steroider mister det HELE igen man mange gange mere til, da deres PCT bliver undladt og deres libido er totalt i bund, så lad være med det skidt.!

PCT?

Libido?

Post cycle terapi, den terapi man går på efter at have tilført kroppen kunstige syntetiske hormoner, kan kroppen i fleste tilfælde ikke selv komme i gang med at producere testen selv. Og så tager man PCT for at få gang i egenproduktionen

- Libido = din test produktion :)

Fitness World Aalborg
Skovsgård motionscenter

Styrkeliste

Xiva skrev:

PCT?

Libido?

PCT; Post cycle therapy.

Libido; Sexualdrift
Brugeravatar

Xiva skrev:

PCT?

Libido?

Post Cycle Therapy - Noget medicin du tager efter din kur, for at genoprette kroppens normale hormonproduktion, der falder, når hormoner bliver tilført udefra under kur.

Din libido er din sexlyst - forstår ikke lige SimonGreens pointe med libido i den sætning?
Brugeravatar

Hvis libido er i bund, er dine test værdier vel også i bund? Correct me if im wrong..

Fitness World Aalborg
Skovsgård motionscenter

Styrkeliste

Indlæg slettet af admin.
Sidst rettet af Skull and bones 4. feb 2012, 13:33, rettet i alt 1 gang.
JEG ER HER KUN FOR AT LÆSE INDLÆG AF "SANDYFRINK".

Kopier gerne ovenstående meddelelse mhp. styrkelse af mandens ego og heraf følgende merproduktion af indhold fra hans side.

PS Han træner fandeme hårdere end Bjarne Riis!
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

SimonGreen skrev:Hvis libido er i bund, er dine test værdier vel også i bund? Correct me if im wrong..

Ja altså de to ting hænger vel typisk sammen i forbindelse med krudt.. Ved bare libido betyder begær/lyst/drift etc
Brugeravatar

Niels1 skrev:Du skal gøre lidt ekstra ud af kosten og træningen, for at beholde på massen, er hvad jeg har hørt.

Uden at anklage dig eller noget, synes jeg man burde holde sig fra det som teenager.

jeg skal heller ikke tage det og kommer aldrig til at tage det.

Bare for sjov, men du får det til at lyde som om at jeg skal tage det når jeg bliver voksen :)
Succes builds on failure Citat: Derek Poundstone
Brugeravatar

krang skrev:
SimonGreen skrev:Hvis libido er i bund, er dine test værdier vel også i bund? Correct me if im wrong..

Ja altså de to ting hænger vel typisk sammen i forbindelse med krudt.. Ved bare libido betyder begær/lyst/drift etc

hvilket også var min pointe, hvis ens test værdier er i bund, bruger man vel også min libido er i bund..

Fitness World Aalborg
Skovsgård motionscenter

Styrkeliste

Scull and bones skrev:
vmax32 skrev:Hvis man nu får en fed fysik ved brug af steroider, kan man så beholde den fysik man har fået hvis man ikke bruger steroider? Altså hvis man træner på samme måde og samme trænings tid

I dokumentarfilen "Doping Forever" tager en dansk mand doping i tre måneder for at se, hvordan resultaterne af hans træning vil ændre sig. Få måneder efter, forsøget er slut, er alt den nye muskelmasse tabt.

Han vurderer, at det ikke er værd at bruge det som ikke-professionel.

Btw så er den film total skræmme kampagne, men meget fed film, man kan se den gratis på nettet et sted.. Kan se om jeg kan finde den..

Fitness World Aalborg
Skovsgård motionscenter

Styrkeliste

så kan man jo godt tænke over at dem der har været med til at få fremstillet denne film jo fra starten af ikke har ville frembringe et positivt resultat. dermed har de nok heller ikke gennemført pct efter filmen var lavet og han derfor tabte alt.
jeg kender personligt flere der har været på diverse kure og har da også selv været i gryden som ung og jeg må lige sige at de der var grundige og seriøse kunne holde på sin form helt fint, så hvis man spørger om et spørgsmål som topic starter kan man ikke komme med en konklusion kun en formodning, som i mit tilfælde også er at rigtig rigtigt mange mister alt eller mere når de mister motivationen for at træne og spise ordentligt.
dedikation, motivation, inspiration.
Brugeravatar

Geografisk sted: viborg

Træner her: DIT Studie
Falkevejens Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 168.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 260.00

Galleri: Vis galleri (4)

Det kommer meget an på, hvordan man ligger i forhold til sit fysiologisk max og hvordan man griber det an bagefter med hensyn til træning, kost og medicin.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Laver i sjov ???

Uanset hvordan man spiser, træner eller hvor meget "pct" man tager efter en kur kan man ikke beholde den størrelse man har.!

Det er ren logik.
Hvis man har et hormon niveau der er 50 gange over normalt i månedsvis, og derefter kommer tilbage til normalt..hvad tror i så der sker ?

Ens nyerhvervede masse er 100% på grund af det høje hormon niveau, så hvordan skulle man kunne beholde det ?

Der findes et utal af eksempler på amatør og prof bodybuildere der er gået på "pension", prøv at se hvordan de ser ud!!
Paul Dillet og Levrone er perfekte eksempler.

Alt det med pct og at man kan beholde det meste når man stopper er fis og kun skabt for at håbefulde teenagere skal købe lidt ekstra varer.

Husk at de fleste der har taget steroider (har selv taget min del, er absolut ikke hellig) lyver for sig selv og andre!!
De holder som regel kun pause så kort tid før de kører videre, hvilket er med til at skabe en illusion af at kunne beholde massen!

Den person der sidder i det filmklip og er "skræmt" af steroiderne efter hans nyresygdom, har med garanti været på efter og også stillet op efter flere gange!

Faktum er at hvis man skal være rigtig stor og være det hele tiden kræver det at man er på.!
"sukker feder ikke!!"
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 80.00

Logbog: Ingen logbog

Billy Sastard skrev:Laver i sjov ???

Uanset hvordan man spiser, træner eller hvor meget "pct" man tager efter en kur kan man ikke beholde den størrelse man har.!

Det er ren logik.
Hvis man har et hormon niveau der er 50 gange over normalt i månedsvis, og derefter kommer tilbage til normalt..hvad tror i så der sker ?

Ens nyerhvervede masse er 100% på grund af det høje hormon niveau, så hvordan skulle man kunne beholde det ?

Der findes et utal af eksempler på amatør og prof bodybuildere der er gået på "pension", prøv at se hvordan de ser ud!!

Alt det med pct og at man kan beholde det meste når man stopper er fis og kun skabt for at håbefulde teenagere skal købe lidt ekstra varer.

Husk at de fleste der har taget steroider (har selv taget min del, er absolut ikke hellig) lyver for sig selv og andre!!
De holder som regel kun pause så kort tid før de kører videre, hvilket er med til at skabe en illusion af at kunne beholde massen!

Den person der sidder i det filmklip og er "skræmt" af steroiderne efter hans nyresygdom, har med garanti været på efter og også stillet op efter flere gange!

Faktum er at hvis man skal være rigtig stor og være det hele tiden kræver det at man er på.!

læs dog hvad folk svarer, de fleste skriver at det afhænger af en del ting, men at de fleste taber deres nyerhvervede masse igen... men en af årsagerne er at mange af dem har lorte gener, skider højt på at være dedikerede og er sikkert fuldstændig misinformeret omkring brugen såvel under som post deres misbrug

selvfølgelig mister pensionerede bodybuildere deres fysik, men spørgsmålet gik på hvis man ikke ændrede noget ved sine træningsrutiner

... hvorfor fanden skulle nogen herinde være interesseret i at håbefulde teenagere skulle købe mere krudt
Brugeravatar

Reputation point: 245

Moody skrev:
Billy Sastard skrev:Laver i sjov ???

Det er ren logik.

læs dog hvad folk svarer, de fleste skriver at det afhænger af en del ting, men at de fleste taber deres nyerhvervede masse igen... men en af årsagerne er at mange af dem har lorte gener, skider højt på at være dedikerede og er sikkert fuldstændig misinformeret omkring brugen såvel under som post deres misbrug

selvfølgelig mister pensionerede bodybuildere deres fysik, men spørgsmålet gik på hvis man ikke ændrede noget ved sine træningsrutiner

... hvorfor fanden skulle nogen herinde være interesseret i at håbefulde teenagere skulle købe mere krudt

Det betyder ikke en skid om er "dedikeret" eller om man træner som man hele tiden har gjort!

Det er tydeligt at du ingen erfaring har omkring det her emne.

Prøv at gi´gas med hormoner et års tid og derefter stop med hormoner og bliv ved med at træn og spis dedikeret..vent et halvt års tid og fortæl os resultatet.

Hovedpersonen i det filmklip der lægger krop til er ikke ukendt i BB og stærkmandskredse og har været meget stor og meget stærk..hvorfor mon han er 20kg mindre og blødere nu ??
Nok fordi han ikke har været dedikeret efter :roll:

Jeg har trænet og spist på samme måde i 21 år! Kan du forklare mig hvorfor jeg er 15 kg mindre i dag uden hormoner ?

Det med gener du nævner er endnu et tegn på du aldrig har været omkring.'
En af de største faktorer med hormoner er ens genetiske responds på dem.Nogle tager utroligt med muskler på, men det er også disse hvor forskellen er endnu større når de stopper.

Jo mere der ryger på jo mere ryger der af!

Selvfølgelig er der ingen herinde der har interesse i at teenagere skal købe krudt, nu er det vist dig der ikke kan læse.

Det jeg mener er at de vandrehistorier med pct og at man kan beholde det meste er skabt af nogen..hvem tror du kunne have interesse i det ??

Think, McFly.
"sukker feder ikke!!"
Brugeravatar

Styrkeliste

Billy Sastard skrev:Jeg har trænet og spist på samme måde i 21 år! Kan du forklare mig hvorfor jeg er 15 kg mindre i dag uden hormoner ?

Dine maxløft er godt nok ikke for gode, hvis du har trænet i 21 år og krudtet den.
- logze

SandyFrink skrev:Rallen, jeg vil gerne gøre det her 100% klart: Du er idiot.
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 87.50
- Squat: 45.00
- Dødløft: 55.00

rallen skrev:
Billy Sastard skrev:Jeg har trænet og spist på samme måde i 21 år! Kan du forklare mig hvorfor jeg er 15 kg mindre i dag uden hormoner ?

Dine maxløft er godt nok ikke for gode, hvis du har trænet i 21 år og krudtet den.

Hvis du tager i betragtning at jeg er 148cm høj og vejer 41 kg er de da ok.
"sukker feder ikke!!"
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvordan er du skrumpet 32 cm?
- logze

Brugeravatar

Styrkeliste

rallen skrev:Hvordan er du skrumpet 32 cm?

Jeg gi´r op..du er åbenbart en af dem hvor sarkasme ikke virker.

Eller en af dem der tror på hvad jeg har skrevet i min profil =D>
"sukker feder ikke!!"
Brugeravatar

Styrkeliste

Billy Sastard skrev:Jeg gi´r op..du er åbenbart en af dem hvor sarkasme ikke virker.

Jeg er desværre ikke lært i at se hvornår folk benytter sarkasme på et forum.

Hvorfor skulle jeg gå ud fra du har løjet i din profil, er du da ikke 180 høj? Det er meget svært at se det sarkastiske i noget der burde være en fact.
- logze

Brugeravatar

Styrkeliste

Det betyder ikke en skid om er "dedikeret" eller om man træner som man hele tiden har gjort!

generelt betyder dedikation ikke en skid vel?

der er bare nogle der er heldigere end mig

Prøv at gi´gas med hormoner et års tid og derefter stop med hormoner og bliv ved med at træn og spis dedikeret..vent et halvt års tid og fortæl os resultatet.

vælger modsat andre at træne clean

Hovedpersonen i det filmklip der lægger krop til er ikke ukendt i BB og stærkmandskredse og har været meget stor og meget stærk..hvorfor mon han er 20kg mindre og blødere nu ??

åbenlyst fordi han ikke længere tager steroider, alligevel kan han da godt have bevaret noget muskelmasse fra hans kure...

Jeg har trænet og spist på samme måde i 21 år! Kan du forklare mig hvorfor jeg er 15 kg mindre i dag uden hormoner ?

fordi du heller ikke tager steroider.. hvis du er 148 cm høj så er udsving i din vægt på 15 kg foruroligende

En af de største faktorer med hormoner er ens genetiske responds på dem.Nogle tager utroligt med muskler på, men det er også disse hvor forskellen er endnu større når de stopper.

mere gainet, mere tabt.. alligevel vil jeg mene at amatører der tager steroider taber forholdsmæssigt mere muskelmasse efter en kur end proffer

Selvfølgelig er der ingen herinde der har interesse i at teenagere skal købe krudt, nu er det vist dig der ikke kan læse.

Det jeg mener er at de vandrehistorier med pct og at man kan beholde det meste er skabt af nogen..hvem tror du kunne have interesse i det ??

læser fint, din kommentar kunne dog nemt klandres på nogle af svarene længere oppe.
det ved jeg ikke, men kunne gætte på du ville sige den lokale steroide pusher eller medico selskab, men så kan du ikke længere kalde det en vandrehistorie... pointen med dem er ingen egentlig har startet den men den er bygget op hen ad vejen
Sidst rettet af Moody 28. aug 2009, 19:55, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Det er meget få der formår at holde en form efter endt brug.

Alt skal tages med i betragtninger.

Men mange af dem der tager steroider, ved jo ikke hvad det rent faktisk er.
Hvordan skulle de så kunne opnå at holde på gains.

Men jeg har da formået at holde på de kg. jeg har gainet.
Jeg har været dedikeret, og brugt det udelukkende af nysgerrighed.

Det har ikke været i et forsøg på at blive attraktiv.
Har da heller ikke været i byen og har haft kæreste stortset al den tid jeg har trænet.

Nogen veninder har tilmed kaldt mig freak :?

Medmindre du har været 1.80 og vejet 125kg cut..

Så er det skam nok fordi du har trænet og spist som du altid har gjort... :wink:
Du ser heller ikke ud til at have vildt styr på det.

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00

Billy Sastard skrev:

nu må jeg indrømme at jeg ikke tror en hujende fløjt på dig, hverken på dine 21år eller dit massive krudtforbrug. der er noget der ikke stemmer og derfor anser jeg dig blot for at være en troll der ikke aner en skid om emnet.
dedikation, motivation, inspiration.
Brugeravatar

Geografisk sted: viborg

Træner her: DIT Studie
Falkevejens Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 168.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 260.00

Galleri: Vis galleri (4)

Moody skrev:

generelt betyder dedikation ikke en skid vel?

der er bare nogle der er heldigere end mig

vælger modsat andre at træne clean

åbenlyst fordi han ikke længere tager steroider, alligevel kan han da godt have bevaret noget muskelmasse fra hans kure...

fordi du heller ikke tager steroider.. hvis du er 148 cm høj så er udsving i din vægt på 15 kg foruroligende

mere gainet, mere tabt.. alligevel vil jeg mene at amatører der tager steroider taber forholdsmæssigt mere muskelmasse efter en kur end proffer

læser fint, din kommentar kunne dog nemt klandres på nogle af svarene længere oppe.
det ved jeg ikke, men kunne gætte på du ville sige den lokale steroide pusher eller medico selskab, men så kan du ikke længere kalde det en vandrehistorie... pointen med dem er ingen egentlig har startet den men den er bygget op hen ad vejen

Så fik du lige påpeget at du er clean et par gange [-o< Det kan vi godt se "Moody".
"sukker feder ikke!!"
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvorfor svarer du ikke på de andre ting??

Du virker ærlig talt som om du bare plaprer om noget du ikke ved noget om for at få opmærksomhed.

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00

mikkel_baech skrev:
Billy Sastard skrev:

nu må jeg indrømme at jeg ikke tror en hujende fløjt på dig, hverken på dine 21år eller dit massive krudtforbrug. der er noget der ikke stemmer og derfor anser jeg dig blot for at være en troll der ikke aner en skid om emnet.

Jeg startede med at træne i starten af 88´så det er snart 22.

Kan du ikke nu du er i denne tråd holde dig til emnet of forklare mig hvordan man kan gå fra normalt hormon niveau til ekstremt niveau og tilbage til normalt igen..uden at tabe sin gainede muskelmasse ?

Pct er fis i en hornlygte.
Hvis (stort hvis) det bliver brugt rigtigt bringer det bare ens niveau HURTIGERE tilbage til NORMALT.
Intet andet.
Men sådan som mange kører Hcg, Nolva, Clomid osv er det som regel kun med til at forvirre og undertrykke ens endokrine system mere.
"sukker feder ikke!!"
Brugeravatar

Styrkeliste

Næste