Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

slavers skrev:Den øvre grænse er hvad der kan være i din mavesæk.

jonathanson skrev:slavers skrev:Den øvre grænse er hvad der kan være i din mavesæk.
+1
Din krop kan godt indtage 5000kcal, på tre timer for eksemple. Ikke at jeg ville anbefalde dette

jonathanson skrev:selvfølgelig kan den indtage det, spørgsmålet er om den kan optage det..

jonathanson skrev:slavers skrev:Den øvre grænse er hvad der kan være i din mavesæk.
+1
Din krop kan godt indtage 5000kcal, på tre timer for eksemple. Ikke at jeg ville anbefalde dette

duke9000 skrev:jonathanson skrev:slavers skrev:Den øvre grænse er hvad der kan være i din mavesæk.
+1
Nogle der har noget materiale der understøtter denne påstand?

Henrik-Bangsø skrev:det lyder voldsomt hehe, men vil til hver en tid anbefale at spise ofte gerne hver anden time. det er en del bedre da du jo elers ville gå lang tid uden kalorier og sulte , og derved mister du muskel masse det er min teroi i hvertfald det lyder voldsomt hehe, men vil til hver en tid anbefale at spise ofte gerne hver anden time. det er en del bedre da du jo elers ville gå lang tid uden kalorier og sulte , og derved mister du muskel masse det er min teroi i hvertfald
det vil jeg nu mene er ret forkert tror der er flere folk fra leangains der vil fortælle dig en ting eller to om hvor tit man kan / skal spise ;)

Henrik-Bangsø skrev:jeg spiser gerne mine kalorier igenem 6 måltider det er hvad jeg finder optimalt for at holde stofskiftet stabilt i løbet af dagen, det er logisk korekt efter min mening

Henrik-Bangsø skrev:jeg spiser gerne mine kalorier igenem 6 måltider det er hvad jeg finder optimalt for at holde stofskiftet stabilt i løbet af dagen, det er logisk korekt efter min mening

Henrik-Bangsø skrev:det syntes jeg du har helt ret imen det ville nok blive en anelse ubehaligt men intersant emne entlig

JannikJ skrev:Ville også råde dig til at læse http://www.leangains.com eller snakke med jenslyn87 ellers skriver han sku nok selvi i tråden vis han gider.
Henrik-Bangsø not sure if serious

Lenned skrev:Jeg har ikke svaret på dit spørgsmål, men kom blot i tanke om noget interresant om det at indtage mange kcal på en gang
Havde en gang tilsnusket mig en PDF fil, som jeg desværre ikke længere har eller kan huske navnet på..![]()
Men den handlede om den "bedste måde" at træne og spise på..
Den foreslog man som det første på dagen trænede, og derefter tog LIDT frugt..
og ellers skulle man kun drikke vand resten af dagen og først i de sene timer indtage al sin føde..
Begrundelsen var noget med at holde cyklussen af anabolsk og metabolske hormoer 100% i balance..
kan ikke helt huske videnskaben bag, og har heller ikke prøvet det, så skal ikke kunne sige hvor vidt om det virker..
Jeg prøver finde den igen (har vistnok fået det gennem et nyhedsmail long time ago).. så kan jeg lige sende et link, og så kan i kigge på det, de af jer som vil..

Magicbox skrev:Alt andet lige, så tror jeg godt kroppen kan indtage en ordentlig mængde kalorier (langt udover maintenance) og lagre dem (som fedt). Når du har spist en masse, så har kroppen en pæn rum tid til at absorbere det inden du skal på tønden og buldre. Jeg har ikke noget videnskabeligt at bakke det op med.
vil til og bruge dit udtryk med at buldre på tønden
:D
Magicbox skrev:Alt andet lige, så tror jeg godt kroppen kan indtage en ordentlig mængde kalorier (langt udover maintenance) og lagre dem (som fedt). Når du har spist en masse, så har kroppen en pæn rum tid til at absorbere det inden du skal på tønden og buldre. Jeg har ikke noget videnskabeligt at bakke det op med.

Jenslyn87 skrev:Det kan den... kroppen er - desværre - en ganske kapabel fedtlagringsmaskine
Det letteste bevis at henvise til er næsten den legendariske binge-modus, som BB'ere gerne hopper i efter et større show. Det er helt tosset, så meget fedt, der kan smides på skroget over få dage!

Foos skrev:Jenslyn87 skrev:Det kan den... kroppen er - desværre - en ganske kapabel fedtlagringsmaskine
Det letteste bevis at henvise til er næsten den legendariske binge-modus, som BB'ere gerne hopper i efter et større show. Det er helt tosset, så meget fedt, der kan smides på skroget over få dage!
Ja det er jo trist så når man går amok i mad kan man ikke "gratis" gå helt amok - trist

Jacquess skrev:Foos skrev:Jenslyn87 skrev:Det kan den... kroppen er - desværre - en ganske kapabel fedtlagringsmaskine
Ja det er jo trist så når man går amok i mad kan man ikke "gratis" gå helt amok - trist
Du kan da bare lade være med at synke maden, og istedet spytte den ud - så slipper du for alle kalorierne, men smagen og nydelsen er der vel stadig
Så hvis det er et råd du giver af personlig erfaring tror jeg du skal tilbage til at sluge 
Foos skrev:Jacquess skrev:Foos skrev:Jenslyn87 skrev:Det kan den... kroppen er - desværre - en ganske kapabel fedtlagringsmaskine
Du kan da bare lade være med at synke maden, og istedet spytte den ud - så slipper du for alle kalorierne, men smagen og nydelsen er der vel stadig
Tror den lugter lidt for meget af bulimi til migSå hvis det er et råd du giver af personlig erfaring tror jeg du skal tilbage til at sluge

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster