Jeg er nok den type der kigger på mine arme og spørg hvor de egentlig bliver af efter al’ min træning. Jeg har lidt mindreværdskomplekser
Da jeg ikke har kørt eller prøvet programmet før er der nogle spørgsmål jeg mangler svar på. Nogle er nok lidt mere kompliceret end andre, men håber på dem der ligger inde med svarene ikke er bange for at dele ud.
Bl.a. dette udklip fra Artiklen ”Større arme på 12 uger”
Jeg kan huske en gammel Arnold artikel omkring bicepstræning, hvor Arnold påstod at for hver 2,5 cm man ønsker at smide på sine overarme, så skal man øge sin kropsvægt med 5 kg. Og selvom man selvfølgelig ikke kan stille den slags retningslinier op, så er der alligevel noget om snakken. Armene har det nemlig ofte med at blive markant større i de faser hvor man vokser meget overordnet set. Så sørg for at være i svagt kalorieoverskud i de faser hvor man forsøger at øge størrelsen af en given muskelgruppe. Det vil give langt de bedste resultater i længden.
Vil det sige 500Kcal. Over mit ligevægtsindtag Skulle være passende?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Så kommer vi ned til selve programmet:
Selve programmet er baseret på et 2-splits program.-
Bryst – Skulder – Triceps (Mandag & Torsdag)
Ryg – Ben – Biceps ( Tirsdag & Fredag)
Hvor bliver Maven af ?
Det er vel OSs en vigtig del ?
Vil det være dumt at køre Programmet ”Større arme på 12 uger” Lige op til strandperioden
er 184cm - vejer 70kg
Håber selvf. Folk med viden omkring dette vil lade sig lære fra sig.