Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

flamingopikken skrev:
Bench Press (barbell/dumbbel)
Incline Bench Press (barbell/dumbbell)
Decline Bench Press (barbell/dumbbel)
Dips
De tre førstnævnte øvelser er alle rigtig gode til at opbygge en solid masse på brystet. Dips er ligeledes en kanon øvelse, i øvrigt også en øvelse der rammer dine triceps hårdt!

MikkelAW skrev:flamingopikken skrev:
Dips
De tre førstnævnte øvelser er alle rigtig gode til at opbygge en solid masse på brystet. Dips er ligeledes en kanon øvelse, i øvrigt også en øvelse der rammer dine triceps hårdt!
Jeg bruger netop de øvelser, men synes ikke de rykker en skid frem på brystet
Jovel kan jeg køre tungere, men synes ikke der sker noget på massen.
Jeg startede bulke program d. 27 december.

MikkelAW skrev:flamingopikken skrev:
Dips
Jeg bruger netop de øvelser, men synes ikke de rykker en skid frem på brystet
Jovel kan jeg køre tungere, men synes ikke der sker noget på massen.
Jeg startede bulke program d. 27 december.

MikkelAW skrev:Lige til at starte med , Vauve jeg siger jeg har trænet i 16 måneder, ikke uger, der er væsentlig forskel (;
Jeg ved selvfølgelig godt at jeg ikke burde kunne se resultater for bulkeprogrammet efter blot en 10 dage, det var bare en side note.
Jeg har fået målt min fedt procent til at være 13%, ser ikke mig selv som tyk, og det kan da godt være det mest er armene der gør arbejdet når jeg kører bænk og diverse brystøvelser.
Hvad var det du foreslog jeg gjorde så?

MikkelAW skrev:Det der iso til patterne, hvad er det?

MikkelAW skrev:Fik læst artiklen igennem om bænkpres, tror mit store problem har været at jeg har ligget forkert.
Har aldrigligget med brystet pustet op i luften, nu ved jeg ikke om det gør den store forskel, men har i hvert fald aldrig ligget sådan.

Det er meget vigtigt at skulderbladene trækkes sammen, og skuldrene holdes nede på bænken. Og dette gælder under hele udførslen af bænkpresset.

MikkelAW skrev:Nu har jeg læst den artikel om bænkpres et par gange, og har prøvet at ligge rigtigt, nu citerer jeg lige:Det er meget vigtigt at skulderbladene trækkes sammen, og skuldrene holdes nede på bænken. Og dette gælder under hele udførslen af bænkpresset.
Man kan da ikke på nogen måde have skulderbladende trukket sammen når man har strækt arme?
Har nogle her en bedre beskrivelse på hvordan man skal ligge?

MikkelAW skrev:Nu har jeg læst den artikel om bænkpres et par gange, og har prøvet at ligge rigtigt, nu citerer jeg lige:Det er meget vigtigt at skulderbladene trækkes sammen, og skuldrene holdes nede på bænken. Og dette gælder under hele udførslen af bænkpresset.
Man kan da ikke på nogen måde have skulderbladende trukket sammen når man har strækt arme?
Har nogle her en bedre beskrivelse på hvordan man skal ligge?

MikkelAW skrev:Var nede i centret, og det ville mine skulderblade simpelthen ikke :s

TJ skrev:MikkelAW skrev:Var nede i centret, og det ville mine skulderblade simpelthen ikke :s
Så synes jeg du skal stoppe med at bænkpresse indtil du kan gøre det sikkert!
Bare tænk på at din skulderblade ikke skal trækkes fra hinanden. Saml dem, læg dig på dem og lad dem blive der. Du skal IKKE skyde skuldrene frem når du er i toppen!

MikkelAW skrev:Var nede i centret, og det ville mine skulderblade simpelthen ikke :s

MikkelAW skrev:Kan være jeg lige skal få min kammerat til at tage nogle billeder næste gang vi er dernede, så kan folk måske vurdere om jeg rent faktisk gør det rigtigt og bare er kritisk overfor mig selv.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster