Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

GodeGunz skrev:Jeg er næsten 17 år, 182 cm høj og vejer 75 kg og ligger på 70 kg i både bænk, squat og BOR (alle 5x5)

GodeGunz skrev:Jeg er næsten 17 år, 182 cm høj og vejer 75 kg og ligger på 70 kg i både bænk, squat og BOR (alle 5x5)

LittleGuy skrev:GodeGunz skrev:Jeg er næsten 17 år, 182 cm høj og vejer 75 kg og ligger på 70 kg i både bænk, squat og BOR (alle 5x5)
70kg i BOR, med en kropsvægt på 75kg og en træningserfaring på 6 måneder lyder i mine øre urealistisk. Måske du også skulle sætte fokus på din teknik?

peter n skrev:GodeGunz skrev:Jeg er næsten 17 år, 182 cm høj og vejer 75 kg og ligger på 70 kg i både bænk, squat og BOR (alle 5x5)
Så længe du ikke squatter kropsvægt, har du altså ikke fået "gode resultater". Øg din kropsvægt og få kg på dine løft, så kan du bekymre dig om petitesserne senere hen.
Når man er helt ny og, og praktisk talt utrænet, har man ikke weakpoints.
Held og lykke

LittleGuy skrev:GodeGunz skrev:Jeg er næsten 17 år, 182 cm høj og vejer 75 kg og ligger på 70 kg i både bænk, squat og BOR (alle 5x5)
70kg i BOR, med en kropsvægt på 75kg og en træningserfaring på 6 måneder lyder i mine øre urealistisk. Måske du også skulle sætte fokus på din teknik?

GodeGunz skrev:Hvornår mener du at "senere hen" er? Altså når jeg når kropsvægt eller til sommer?

GodeGunz skrev:LittleGuy skrev:GodeGunz skrev:Jeg er næsten 17 år, 182 cm høj og vejer 75 kg og ligger på 70 kg i både bænk, squat og BOR (alle 5x5)
70kg i BOR, med en kropsvægt på 75kg og en træningserfaring på 6 måneder lyder i mine øre urealistisk. Måske du også skulle sætte fokus på din teknik?Undskyld mine BOR ligger på 60 kilo, men ja, er roer så har det godt med øvelsen

peter n skrev:GodeGunz skrev:Jeg er næsten 17 år, 182 cm høj og vejer 75 kg og ligger på 70 kg i både bænk, squat og BOR (alle 5x5)
Så længe du ikke squatter kropsvægt, har du altså ikke fået "gode resultater". Øg din kropsvægt og få kg på dine løft, så kan du bekymre dig om petitesserne senere hen.
Når man er helt ny og, og praktisk talt utrænet, har man ikke weakpoints.
Held og lykke

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster