Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

Jeg synes godt at der kunne være lidt flere øvelser på eller er jeg forkert på den?

siiren skrev:Jeg låner lige topic;
Vil man kunne træne B2B round I, som round II? Dvs, 6 gange om ugen, med de samme øvelser, men med mikrocyklusser som i round 2?

Thomas Jagd skrev:siiren skrev:Jeg låner lige topic;
Vil man kunne træne B2B round I, som round II? Dvs, 6 gange om ugen, med de samme øvelser, men med mikrocyklusser som i round 2?
Det kan jeg umiddelbart ikke se noget galt i.

markn skrev:Thomas Jagd skrev:siiren skrev:Jeg låner lige topic;
Det kan jeg umiddelbart ikke se noget galt i.
Altså ret mig hvis jeg er helt væk, men er idéen ikke med b2b II at man netop skifter øvelser hver dag, for man man ikke skal akumulere helt så meget træthed og ikke kører død.
Det ville man måske hurtigt komme til i b2b, med de helt samme øvelser hveranden dag.

Ville der være noget galt i at ligge 1 eller to bryst øvelser mere ind og en enkelt skuldre øvelse mere?

Startbuilder skrev:Jeg hopper lige ind her. I stedet for at lave Chin ups er det så fint at udskifte det med en maskine hvor man trækker stangen om bag hovedet og ned til nakken?

Startbuilder skrev:Jeg hopper lige ind her. I stedet for at lave Chin ups er det så fint at udskifte det med en maskine hvor man trækker stangen om bag hovedet og ned til nakken?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster