Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

biotop-dk skrev:Hej Hej..
Kan man tage på i muskler og samtidig smide det overskydende fedt...?
Ved godt at kroppen ikke kan være anabol og katabol på samme tid, men har hørt at kroppen fra dag til dag, og rent faktisk i løbet af dagen godt kan skifte fra opbyggende til nedbrydende...
Men vil det så sige, at hvis jeg starter på en kcal overskuds kostplan - at jeg så stadig kan køre min morgencardio (inden morgenmad), og tabe fedt og så om eftermiddagen opbygge muskler, således at jeg tager på, men at det er muskler jeg tager på og stadig brænder fedtet...?
Altså, i teorien så kan man jo godt, men tænker mere at høre fra folk der selv har prøvet det i praksis...
Og lige et tillægsspørgsmål:
I denne sammenhæng - hvis jeg nu skal udvide min kostplan, kan jeg så godt bare fordoble det hele eller bør jeg stadig tænke kulhydrat fattigt (ris, kartofler, pasta), og så øge protein og grøntsags-delen væsentligt mere..? (Nu hvor ris osv. sætter en stopper for fedtforbrændingen)...
Mvh biotop-dk

Borring88 skrev:Altså, i følge mine mål, (Jeg bliver målt med fedt% og målebånd hver 14. Dag) tager jeg muskelmasse på samtidig med jeg har smidt fedt. Har taget 3 kg på i muskler siden november og fedt% er gået stille og roligt ned. Lægger 250 i kcal-underskud.
Så det kan altså godt lade sig gøre:) og det er uden nogen form for tilskud andet end proteinpulver og god clean mad.

Borring88 skrev:Altså, i følge mine mål, (Jeg bliver målt med fedt% og målebånd hver 14. Dag) tager jeg muskelmasse på samtidig med jeg har smidt fedt. Har taget 3 kg på i muskler siden november og fedt% er gået stille og roligt ned. Lægger 250 i kcal-underskud.
Så det kan altså godt lade sig gøre:) og det er uden nogen form for tilskud andet end proteinpulver og god clean mad.

asdf skrev:Borring88 skrev:Altså, i følge mine mål, (Jeg bliver målt med fedt% og målebånd hver 14. Dag) tager jeg muskelmasse på samtidig med jeg har smidt fedt. Har taget 3 kg på i muskler siden november og fedt% er gået stille og roligt ned. Lægger 250 i kcal-underskud.
3kg muskelmasse på 2 måneder lyder rimelig hæftigt.. Har flere kammerater der tager krudt og de tager omkring 4-5kg ren masse på, på 3 måneder.. Siger ikke at det ikke passer hvad du siger, men så er du godt nok være født med en genetik der er guds gave til dig

tazed skrev:asdf skrev:Borring88 skrev:Altså, i følge mine mål, (Jeg bliver målt med fedt% og målebånd hver 14. Dag) tager jeg muskelmasse på samtidig med jeg har smidt fedt. Har taget 3 kg på i muskler siden november og fedt% er gået stille og roligt ned. Lægger 250 i kcal-underskud.
3kg muskelmasse på 2 måneder lyder rimelig hæftigt.. Har flere kammerater der tager krudt og de tager omkring 4-5kg ren masse på, på 3 måneder.. Siger ikke at det ikke passer hvad du siger, men så er du godt nok være født med en genetik der er guds gave til dig
At tage 3kg på over 3måneder er vel meget standard? Mit progress billede er sat under.
http://imageshack.us/photo/my-images/689/dsc00363yl.jpg/

asdf skrev:tazed skrev:asdf skrev:Borring88 skrev:Altså, i følge mine mål, (Jeg bliver målt med fedt% og målebånd hver 14. Dag) tager jeg muskelmasse på samtidig med jeg har smidt fedt. Har taget 3 kg på i muskler siden november og fedt% er gået stille og roligt ned. Lægger 250 i kcal-underskud.
At tage 3kg på over 3måneder er vel meget standard? Mit progress billede er sat under.
Det er umuligt at tage 3kg muskelmasse på, på 2-3 måneder clean.. Man kan sagtens tage 3kg på over 3 måneder ja, men så er det højest 1 kg der er muskelmasse..

asdf skrev:tazed skrev:asdf skrev:Borring88 skrev:Altså, i følge mine mål, (Jeg bliver målt med fedt% og målebånd hver 14. Dag) tager jeg muskelmasse på samtidig med jeg har smidt fedt. Har taget 3 kg på i muskler siden november og fedt% er gået stille og roligt ned. Lægger 250 i kcal-underskud.
Det er umuligt at tage 3kg muskelmasse på, på 2-3 måneder clean.. Man kan sagtens tage 3kg på over 3 måneder ja, men så er det højest 1 kg der er muskelmasse..

Borring88 skrev:Havde trænet 6 mdr seriøst før jeg begyndte at blive målt osv.. Og den er god nok, det er sket og det er 100 % clean.. Kunne aldrig finde på at krudte den..
Midt fedtvæv er blevet mindre og mindre i denne periode, så fedtet ryger af.

Peter SH skrev:Borring88 skrev:Havde trænet 6 mdr seriøst før jeg begyndte at blive målt osv.. Og den er god nok, det er sket og det er 100 % clean.. Kunne aldrig finde på at krudte den..
Midt fedtvæv er blevet mindre og mindre i denne periode, så fedtet ryger af.
ja men din muskelmasse stiger ikke. din samlede muskelmasse fylder bare mere i forhold til den reducerede fedtmasse, hvilket vil give en højere LBM.

)
)
) 
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster