Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

LilleLund skrev:Jeg køre skulder fast en gang om ugen alene.
Militery press 4 * 10
Bent over barbell rows. 4 * 10
Front Raise. 4 * 12
Dumbbell Lateral Raise 4 * 10
Dumbbell Shrug. 4 * 10

Dobermann skrev:1 gang i ugen lyder af lidt

A Menace To Chicken skrev:
OH-presses (smith, DB's ell. military) 10-14 sæt af 8-10 reps. Stejl/flad pyramide.

5teensig skrev:A Menace To Chicken skrev:
OH-presses (smith, DB's ell. military) 10-14 sæt af 8-10 reps. Stejl/flad pyramide.
Hej gud!![]()
Bortset fra du skriver/bruger smith, det er forbudt..

A Menace To Chicken skrev:5teensig skrev:A Menace To Chicken skrev:
Hej gud!![]()
Gud ?!?
![]()
Smith-front-presses er dejlige, og giver CANNON BALL DELTZ! - man skal bare ikke bruge dem konstant og hele tiden, og hvis man pinedød (som jeg) synes det er fedt at køre bag nakken engang imellem, så gør det til sidst i sættet, når skuldrene er godt varme og rotatormanchetterne kan klare mosten.

5teensig skrev:A Menace To Chicken skrev:5teensig skrev:A Menace To Chicken skrev:
Hej gud!![]()
Gud ?!?
![]()
Smith-front-presses er dejlige, og giver CANNON BALL DELTZ! - man skal bare ikke bruge dem konstant og hele tiden, og hvis man pinedød (som jeg) synes det er fedt at køre bag nakken engang imellem, så gør det til sidst i sættet, når skuldrene er godt varme og rotatormanchetterne kan klare mosten.
Jeg kan godt lide din volumen!!![]()
Men jeg er stor modstander af smith-stativ..

A Menace To Chicken skrev:5teensig skrev:A Menace To Chicken skrev:5teensig skrev:A Menace To Chicken skrev:
Hej gud!![]()
Gud ?!?
![]()
Jeg kan godt lide din volumen!!![]()
Men jeg er stor modstander af smith-stativ..
Stor volumen er bare skønnø... - jeg er tre gange blevet beskyldt for psykotisk overtræning, i Fitness World, pga. pas indeholdende 12 sæt squats eller 18 sæt bænk ell.lign. Lige for tiden prøver jeg dog at drosle lidt ned for volumen, og oppe intensiten - lidt variation skal der jo til. Jeg kender dog folk der kører endnu større volumen.. - 30 sæt dødløft f.eks, som en af mine makkere præsterede i sidste uge. Folk som Frink og Hung kører endda højere end det.
Men ang. Smith-skiderikken.. - så er den ikke så slem som sit rygte. Jeg ved godt at mange puritanere mener at man går i stykker, samme sekund man sætter sig i den (lissom med pec-decks og leg-presse/extensions/curls/alt der ikke er squat) eller forvandler sig til en Mokai-drikkende Søren Diskopumper Pindarm. Men hey.. - det fede ved bla. front-presses i smith, er at man kan køre virkelig tungt.. - ofte i nærheden af det dobbelte af hvad man kunne presse i military. Gør man det hele tiden, er det en sikker måde at smadre sine skuldre på.. - men varierer man f.eks. DB-presses, military og smith-presses kan man få arbejdet skuldrene grundigt igennem, uden at køre sig træt i den samme øvelse om og om igen, uge efter uge.
I like it.
Mine skuldre gror glimrende, og jeg er steget godt i styrke i alle tre øvelser henover det sidste halve års tid.

5teensig skrev:A menace to chicken: Jeg er bare ikke selv glad for ting hvor jeg ikke kan bevæge mig rigtigt, så det udelukker heldigvis alt med maskiner i smith. At andre gør det, er jeg egentlig ligeglad med..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster