Jeg har som sagt tidligere været igennem et større vægttab, der har påvirket mit liv fuldstændig vanvittigt. Jeg valgte at tage sagen i egen hånd, da jeg tidligere har haft 3 større fiaskoer med vægttab hvor jeg har fået professionel hjælp.
Nu har jeg så kunne mærke hvad det har gjort for mig, mit helbred, min fysik, og ikke mindst min psyske (selvværd, selvtillid mm) er blevet så meget bedre at det ikke kan beskrives.
Da jeg for 3-4 måneder siden, sagde til folk at jeg ville skrive en bog for at hjælpe andre, grinte folk af mig. Jeg har aldrig været den dygtigste i skolen, og aldrig skrevet en stil der var længere end 2-3 sider. At jeg så lige pludselig ville skrive en bog, var der ingen der troede på det.
Nu sidder jeg såAlt dette her og har en bog der fylder 170 sider, og i øjeblikket bliver der kørt korrektur for alle pengene. Jeg har også holdt et foredrag? hvem havde lige set det komme, det var der ikke mange der havde.
Nu skylder jeg bodybuilding.dk en kæmpe tak, i har gjort at jeg har været i stand til at kunne sammensætte mine egne programmer, plus at hjemmesiden har så stor en viden database, der rummer alle brugeres erfaring!, det fandme guld værd!.
Det her er nok blot endnu en succes historie amino kan takkes for. Men i har været til stor hjælp! og i er nok ikke færdig for at hører fra mig endnu!
Kunne i tænke jer at vide en smule mere så tjek:
http://www.facebook.com/#!/TyksakNejTak
Eller også på min hjemmeside
www.tyksaknejtak.dk
Har i nogle spørgsmål omkring mit vægttab, jamen så skal i bare spørge jeg svarer på alt
Tusinde tak
ps. Jeg modtager da gerne feedback på mit lille personlige koncept.