Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Fusser skrev:Uden at vide alt for meget så tror jeg ikke at dødløft rammer dine lats så meget som du måske tror ^^. Anyways tror jeg at et par billeder ville være passende så det ville være nemmere at vurdere.

Anker skrev:Fusser skrev:Uden at vide alt for meget så tror jeg ikke at dødløft rammer dine lats så meget som du måske tror ^^. Anyways tror jeg at et par billeder ville være passende så det ville være nemmere at vurdere.
Dødløft rammer lats. EMG-målinger viser f.eks. at rackpulls faktisk er en fremragende lat-øvelse. Derudover viser EMG-målinger også at barbell rows med underhånd aktiverer latissimus dorsi end ved overhånd så måske er der på denne måde en sammenhæng mellem mixed grip dødløft og en asymmetrisk ryg.

Fusser skrev:Okay så blev jeg klogere på det ;D Så ved hans mix grip burde den lat(?) være større hvor han bruger underhånd?

Anker skrev:Fusser skrev:Okay så blev jeg klogere på det ;D Så ved hans mix grip burde den lat(?) være større hvor han bruger underhånd?
Ikke nødvendigvis, da det bare er en teori jeg har ved at sammenkoble fakta fra to enheder. Det kan ligeså godt skyldes at han generelt bruger den ene arm mere end den anden i hverdagen. Dette problem har jeg f.eks. haft med min nakke.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster