Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

andreas7074 skrev:Hvad spørger du om? / Vil have respons på ?
Jmt skrev:Har i overvejet potentialet i at kneppe tykke piger? Især hvis de er øverst. Glute bridges x infinite med 100+ kg.

Antonder skrev:andreas7074 skrev:Hvad spørger du om? / Vil have respons på ?
Nu er tråden jo under logbøger, så jeg går ud fra, meningen er at holde styr på sin fremgang :-)
men folk må da selvfølgelig gerne komme med evt. erfaringer med programmet 

Steffeno skrev:Antonder skrev:andreas7074 skrev:Hvad spørger du om? / Vil have respons på ?
Nu er tråden jo under logbøger, så jeg går ud fra, meningen er at holde styr på sin fremgang :-)
Bingomen folk må da selvfølgelig gerne komme med evt. erfaringer med programmet

andreas7074 skrev:Steffeno skrev:Antonder skrev:andreas7074 skrev:Hvad spørger du om? / Vil have respons på ?
Bingomen folk må da selvfølgelig gerne komme med evt. erfaringer med programmet
Undskyld, så bare ingen rigtig introduktion, og så tænkte jeg sgu ikk lige meget over den.

peter n skrev:SL 5x5 er dejligt. Bliver spændende at se hvad du får ud af det. Hvis du får tid synes jeg du skal skrive dit udgangspunkt med maksløft, træningserfaring, træningsmål osv. i første post. Så bliver det lidt mere spændende at følge dine fremskridt.
mvh
Peter N

Synes selv det er et rigtig godt program nyder virkelig hvert træningspas pga. den hurtige progression.

Jeks skrev:Sejt med en fellow SL5x5 rytter (er selv på 3. uge nu)Synes selv det er et rigtig godt program nyder virkelig hvert træningspas pga. den hurtige progression.
Jeg valgte nu ikke at starte med tom stang, da jeg føler jeg har fin teknik i alle øvelser (undtagen squat), så jeg tog bare lidt af mit max og begyndte derfra. Så hvis du føler du har nogenlunde styr på teknikken, kan du sagtens skrue lidt op for løftene. Bare lyt til kroppen og tag et skridt tilbage hvis det bliver for tungt/hårdt
Angående vægten på stangen har jeg også snydt lidt her de sidste par gange og sat lidt ekstra på pga. jeg også synes at min teknik er ok, men føler ikke at det er vanvittigt hårdt endnu. Men det kommer nok
.

Vil da til at følge med i hvordan det påvirker dig! Held og lykke med det! 

DGammelgaard skrev:SL5x5 er et dejligt program som jeg kørte i startenVil da til at følge med i hvordan det påvirker dig! Held og lykke med det!

DGammelgaard skrev:Du kunne jo evt. optage din teknik så vi kan se på det, og give dig lidt respons og hjælper?

Steffeno skrev:DGammelgaard skrev:Du kunne jo evt. optage din teknik så vi kan se på det, og give dig lidt respons og hjælper?
Ja der måske være noget om med hensyn til dødløften. Jeg synes jeg døjer lidt med den i bundpositionen, altså når vægten ligger død på jorden . Kan måske have noget at gøre med min højde på 202cm

DGammelgaard skrev:Steffeno skrev:DGammelgaard skrev:Du kunne jo evt. optage din teknik så vi kan se på det, og give dig lidt respons og hjælper?
Ja der måske være noget om med hensyn til dødløften. Jeg synes jeg døjer lidt med den i bundpositionen, altså når vægten ligger død på jorden . Kan måske have noget at gøre med min højde på 202cm
Medmindre det er bumper skiver du bruger, så vil jeg da sætte dem på en forhøjning indtil du rammer de 60 kg så!
det prøver jeg næste gang

JB skrev:Er det bare mig, eller er start vægten meget lavt i Stronglifts program?
Har selv overvejet og starte på det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster