Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

8800 skrev:De antikke bygninger, Peterskirken (plus de mange andre kirker) og EUR er super spændende.
Men eller stinker Rom af pis.
Istanbul kunne helt sikkert være fedt

Magic-MJ-Music skrev:8800 skrev:De antikke bygninger, Peterskirken (plus de mange andre kirker) og EUR er super spændende.
+ Colosseum! Det får mig til at tænke på gladiator.

8800 skrev:Magic-MJ-Music skrev:8800 skrev:De antikke bygninger, Peterskirken (plus de mange andre kirker) og EUR er super spændende.
De fleste vil mene, at Colosseum falder ind under kategorien antikke bygninger![]()
Jeg vil gerne til Rom igen.

8800 skrev:Haha shit mand. I så fald bør i nok tage til et muslimsk land for at få afkræftet/bekræftet lidt fordommeFolk er flinke i Rom. Vi oplevede ikke noget. Det var kun danskere der var problemer med
![]()
Istanbul har jo blandt andet været Romerrigets hovedstad og har en rig historie (søg på Konstantinopel)

Pagels skrev:8800 skrev:Magic-MJ-Music skrev:8800 skrev:De antikke bygninger, Peterskirken (plus de mange andre kirker) og EUR er super spændende.
De fleste vil mene, at Colosseum falder ind under kategorien antikke bygninger![]()
Jeg vil gerne til Rom igen.
Hvis man tænker over at det er en studietur kan man vel sige der er mere for os at se i Rom, eller er den antagelse forkert?![]()
- Derudover er der nogle fra klassen som ikke er vilde med idéen om at de er muslimer i tyrkiet. Er det noget man mærker på nogen måde, og er de mere venlige i Rom?

Pagels skrev:Det lyder som om det er meget splittet imellem hvad folk synes er fedest, dog med en lille fordel til Rom?

Flaban skrev:For at blive stærkere og vedligeholde styrken så jeg selv kan bære mine indkøbsposer, når jeg bliver en gammel mand.

Lund88 skrev:Der er jo rig mulighed for at opleve Tyrkisk kultur i Danmark, det kan du nærmest overalt. Så vælg Rom hvis du kan ;)

Wassmann skrev:Jeg var selv i Rom på min studietur. Synes det var fedt
Vi var endda på en bar der havde dansk tema, var sku nice

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster