Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1364
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1362

Følg bodybuilding.dk på

Studietur - Vil ikke med?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg skal på studietur i en uge, her til marts-april måned, og det har jeg ikke lyst til. Og til dem der spørg sig selv, hvorfor vil den dumme unge ikke med, så er det fordi jeg i starten af året, fik konstateret generaliserende angst. Og har 2 gange i løbet af året været sygemeldt fra skole, pga angsten, ikke af længere tid men stadig.

bare at tænke på det, stresser mig da jeg på ingen måde stoler på lærerne som skal med, jeg har intet kendskab til dem. Og man har alle en lærer knyttet til sig, som en slags kontaktperson, dog har jeg skifte kontaktperson 2 gange og hende jeg har nu, er en dum BIP for at sige det pænt. Mit problem ligger så i at min mor siger jeg skal med, og hvad nu hvis jeg slet ikke oplever angsten dernede.

Men der hvor mit problem opstår er, at jeg ikke har lyst til at stå i udlandet, med et angst/panik anfald, eller andre stærke angst symptomer, med ingen personer omkring mig som jeg stoler på. Det ville ødelægge de fremskridt jeg har fået, og er lige kommet ind på HHX og på vej mod en uddannelse. Det vil jeg ikke smide på gulvet pga en studietur, det er ikke et forsøg på at skulke fra skole. Men et forsøg på at få det bedre, og vil ikke tage den slags chancer, en ting var hvis det var i dk så ville jeg være ok med det, men sgu ikke i madrid,paris eller prag. Som er en af stederne vi skal til.

Har i nogle råd til at overbevise min mor?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

-Har du ikke en studievejleder du kan gå til? :)

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 70.00

Logbog: Ingen logbog

At du får noget langt mere fagligt ud af at blive hjemme? Sku da et meget godt argument..

Selv havde jeg ikke råd til at tage med da jeg gik på HHX.. Skulle skrive en mindre opgave i stedet på 10 sider.. Hvad lærte de andre? At Barcelona var et udemærket sted at gå i byen :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Aarhus

Hey drenge, jeg går i 10 klasse pt. Men er kommet ind på HHX og mente at jeg ikke ville risikere at smide de fremskridt, jeg har fået med min angst på den studietur, også blive sygemeldt bagefter fra skole og gå glip af HHX.

og nope har in vejleder på skolen :( den eneste jeg snakker godt med at lærer, er viceinspektører og har tænkt mig at gå til hende, når det hele falder på plads ( hvis ) med min mor.
Brugeravatar

Chok´Itan skrev:Jeg skal på studietur i en uge, her til marts-april måned, og det har jeg ikke lyst til. Og til dem der spørg sig selv, hvorfor vil den dumme unge ikke med, så er det fordi jeg i starten af året, fik konstateret generaliserende angst. Og har 2 gange i løbet af året været sygemeldt fra skole, pga angsten, ikke af længere tid men stadig.

bare at tænke på det, stresser mig da jeg på ingen måde stoler på lærerne som skal med, jeg har intet kendskab til dem. Og man har alle en lærer knyttet til sig, som en slags kontaktperson, dog har jeg skifte kontaktperson 2 gange og hende jeg har nu, er en dum BIP for at sige det pænt. Mit problem ligger så i at min mor siger jeg skal med, og hvad nu hvis jeg slet ikke oplever angsten dernede.

Men der hvor mit problem opstår er, at jeg ikke har lyst til at stå i udlandet, med et angst/panik anfald, eller andre stærke angst symptomer, med ingen personer omkring mig som jeg stoler på. Det ville ødelægge de fremskridt jeg har fået, og er lige kommet ind på HHX og på vej mod en uddannelse. Det vil jeg ikke smide på gulvet pga en studietur, det er ikke et forsøg på at skulke fra skole. Men et forsøg på at få det bedre, og vil ikke tage den slags chancer, en ting var hvis det var i dk så ville jeg være ok med det, men sgu ikke i madrid,paris eller prag. Som er en af stederne vi skal til.

Har i nogle råd til at overbevise min mor?

Tag din mor med til lægen og få ham/hende til at forklar din mor hvordan og hvorledes med angst
Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar

Reputation point: 62

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 233123.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 313133.00

Logbog: Ingen logbog

Sig til din mor at du ikke er klar til sådan en rejse li ge, men hvis hun har lyst kan hun betale en rejse for dig med nogle kammerater når du er klar.
Jeg er game hvis din mor betaler og vi rejser til Thailand eller noget ;)

Du er så ung at det er ligemeget om du går glip af denne rejse, der er masser af tid til fede oplevelser endnu.
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Jeg har ryddet lidt op. Hold venligst en ordentlig tone folkens.
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

nu er jeg på ingen måde kvalificeret noget som helst, men er du sikker på, det er generaliserende angst du har? det kunne nemlig godt lyde lidt som sociofobi.

går du ikke til en psykolog? eller måske får du psykofarmaka?
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar

Reputation point: 15

Hey ja går til en psykolog engang i ugen, og er ret sikker på det generaliserende angst, da jeg ikke har problemer med at snakke med nye mennesker :)
Brugeravatar

Du har stående i din signatur du lever fra dag til dag, og du ikke gider at forhaste dig. Hvorfor ikke leve dag for dag, og så se hvordan du har det når du nærmer dig? Hvor tit har du angst? Hvorfor tror du at det skulle komme på en studietur? Der er ingen som siger du skal ud i byen om aftenen hvor der er mulighed for situationer hvor du kan føle ubehag grundet fulde mennesker i et fremmed land.

Men hvis du ikke vil, så få da psykolog til at kontakte din mor og fortælle hvordan landet ligger, og hvor meget det muligvis kan ødelægge kontra gaine fra det.. Tror ikke DU skal overtale din mor, men at hun skal se fornuft, og din psykolog må prøve.
If the bar aint bending, you are just pretending!

http://www.bodybuilding.dk/you-got-to-pump-it-up-t61404-120.html#p1603747 - Min log!

Reputation point: 25

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Ultimate Gym
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Tilbage til Off topic