Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

nybegynder skrev:Hey alle!
Dette er et ikke særligt diskuteret emne. Jeg træner bl.a. med fri væge og laver fx Biceps med Siddende Dumbbell Curl for biceps og Dumbell Lateral Raises for skuldre. J kan godt tage forholds meget vægt, men j synes ikke at jeg kan give mig fuldt ud sidst i sættene. Dette skyldes, at mine hænder bliver trætte, hvilket nok skyldes manglende styrke i fingre osv.
Spørgsmålene er hvordan man får mere styrke i hænder og fingre og ikke mindst hvordan man skal træne korrekt med hænderne.
Styrke – Har fingrene muskler eller er det bare sener? J har købt sådan nogle Fingergrips et eller andet. Det er OK, men hvor ofte skal jeg træne med dem. Hånd- og fingermuskler er vel ikke det samme som de andre muskelgrupper, der skal have mindst 48 timers hvil osv? Kan man træne fingrene på andne måde?
Korrekt træning/anvendelse af hænder og disses fingre: - ) Nå man træner med fri vægte – skal man sammenknytte hænderne hele tiden under hele sættet? Er det godt eller bruger man får meget energi unyttigt?
Så derfor – Giv en hånd: - )

nybegynder skrev:Tak Bay.
Nu forstår j det. Man skal fx. hænge i en ribbe eller løfte en vægt i 20-30 sek.
Hvor mange gange skal man gøre dette? Bør man gør det før eller efter træning?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster