Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Active skrev:For mit vedkommende er den 20 %. Tror den ligger i gennemsnit deromkring.

TEX0 skrev:Bench,squat,deadlift,pushh press,rows,pullups,dips,mave. der har du ALLE øvelser jeg benytter, har konstant fremgang. jeg træner så også for styrke. og jo du kan sagtens holde en awesome form med de tunge øvelser uden alt det isolerings pis!

sund skrev:Det, folk prioriterer herinde, er om deres lår og lægge kan være i bukserne, og ikke om det er det ene eller andet mærke.

TEX0 skrev:Der spiller mange ting ind der...
det som de andre nævner.
også om du rent faktisk har kørt øvelsen før, eller benytter dig af den? man skal første lære "øvelsen" balancen, hvordan du udfører den, mange bøjer barer armene og tror de kører øvelsen korrekt også i flad bænk ja! hvis du vælger denne øvelse, vil jeg sige som jeg gør til alle øvelser og folk der kommer til mig. TEKNIK før vægt, jeg rører dog ikke selv decline overvurderet, i min verden hører den ikke hjemme.
Bench,squat,deadlift,pushh press,rows,pullups,dips,mave. der har du ALLE øvelser jeg benytter, har konstant fremgang. jeg træner så også for styrke. og jo du kan sagtens holde en awesome form med de tunge øvelser uden alt det isolerings pis!
ps:
Hvis du er bodybuilder / fitnessg4y, så kør den da....

fyforenskefuld skrev:hvad er pointen med at inddrage din træning? Vi er fuldstændig ligeglade og har ingen relevans.

TEX0 skrev:jeg rører dog ikke selv decline overvurderet, i min verden hører den ikke hjemme.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster