Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

rocky rock skrev:Tak for svaret ! Jeg er sikker på det har noget at gøre med restitutionen, at jeg er sikker på hver anden dag vil være bedst, så den har en dag til restituere. Det var nemlig et svar jeg vil hører for at opbygge viden og være sikker på nogle specifikke regler.

Tank91 skrev:rocky rock skrev:Tak for svaret ! Jeg er sikker på det har noget at gøre med restitutionen, at jeg er sikker på hver anden dag vil være bedst, så den har en dag til restituere. Det var nemlig et svar jeg vil hører for at opbygge viden og være sikker på nogle specifikke regler.
Jeg spiser 250-300g protein om dagen med en kost på over 3500 kcal.. Har trænet i 4 år og har rimelig stor workload capacity.. Kører ofte 10 sæt i bænk.. Jeg skal bruge en uge på at restituere;) Så ved mindre du har fuldkommen perfekt kost, ikke træner andet end bryst, og har mange års erfaring med din krop, så vil det ikke være en holdbar løsning at træne hverken hver eller hver anden dag;) Men finder du nok ud af!

Tank91 skrev:rocky rock skrev:Tak for svaret ! Jeg er sikker på det har noget at gøre med restitutionen, at jeg er sikker på hver anden dag vil være bedst, så den har en dag til restituere. Det var nemlig et svar jeg vil hører for at opbygge viden og være sikker på nogle specifikke regler.
Jeg spiser 250-300g protein om dagen med en kost på over 3500 kcal.. Har trænet i 4 år og har rimelig stor workload capacity.. Kører ofte 10 sæt i bænk.. Jeg skal bruge en uge på at restituere;) Så ved mindre du har fuldkommen perfekt kost, ikke træner andet end bryst, og har mange års erfaring med din krop, så vil det ikke være en holdbar løsning at træne hverken hver eller hver anden dag;) Men finder du nok ud af!

LukasJ skrev:Tank91 skrev:rocky rock skrev:Tak for svaret ! Jeg er sikker på det har noget at gøre med restitutionen, at jeg er sikker på hver anden dag vil være bedst, så den har en dag til restituere. Det var nemlig et svar jeg vil hører for at opbygge viden og være sikker på nogle specifikke regler.
Jeg trænede 2 split 6 dage om ugen på et tidspunkt og det fungerede rigtig godt for mig og jeg har mange kammerater der også træner på den måde.. Jeg synes det fungere super.. En uge synes jeg er lige i overkanten, tror de fleste mennesker restituere på under 48 timer.

Tank91 skrev:LukasJ skrev:Tank91 skrev:rocky rock skrev:Tak for svaret ! Jeg er sikker på det har noget at gøre med restitutionen, at jeg er sikker på hver anden dag vil være bedst, så den har en dag til restituere. Det var nemlig et svar jeg vil hører for at opbygge viden og være sikker på nogle specifikke regler.
Jeg trænede 2 split 6 dage om ugen på et tidspunkt og det fungerede rigtig godt for mig og jeg har mange kammerater der også træner på den måde.. Jeg synes det fungere super.. En uge synes jeg er lige i overkanten, tror de fleste mennesker restituere på under 48 timer.
Dine muskler kan muligvis nå at restituere mere eller mindre 100% på 48 timer, men hvis man træner for styrke og eksplosivitet rammer man også senerne og nervesystemet hårdt! Disse skal have meget længere tid end ens muskler til at restituere! Faktisk skal sener have omkring 3 uger uden træning for at restituere 100% og blive stærkere:) Det afhænger også af hvor hårdt man rammer musklerne under hvert træningspas..

august skrev:Tank91 skrev:LukasJ skrev:Tank91 skrev:rocky rock skrev:Tak for svaret ! Jeg er sikker på det har noget at gøre med restitutionen, at jeg er sikker på hver anden dag vil være bedst, så den har en dag til restituere. Det var nemlig et svar jeg vil hører for at opbygge viden og være sikker på nogle specifikke regler.
Dine muskler kan muligvis nå at restituere mere eller mindre 100% på 48 timer, men hvis man træner for styrke og eksplosivitet rammer man også senerne og nervesystemet hårdt! Disse skal have meget længere tid end ens muskler til at restituere! Faktisk skal sener have omkring 3 uger uden træning for at restituere 100% og blive stærkere:) Det afhænger også af hvor hårdt man rammer musklerne under hvert træningspas..
Hej Tank er der mulighed for at du kan henvise til en kilde, jeg vil meget gerne se dokumentation for at det tager 3 uger.
På forhånd tak.
Mvh august

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster