Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

GodeGunz skrev:Hvilket program ville du så foreslå? Jeg troede bare, at begynderprogrammer også var sådan delt op i bb og sl, ligesom B2b eller sl 5x5? De er jo også ret forskellige og begge er begynderprogrammer.

Kromann skrev:GodeGunz skrev:Hvilket program ville du så foreslå? Jeg troede bare, at begynderprogrammer også var sådan delt op i bb og sl, ligesom B2b eller sl 5x5? De er jo også ret forskellige og begge er begynderprogrammer.
Noget starting strength vil være fint for dig at starte på, uanset dit mål

GodeGunz skrev:Mange tak for jeres svar! Begynder på starting strength så! Jeg har lige to hurtige spørgsmål:
1. Hvor mange uger skal der gå inden man rammer sit maksimale løft?
2. Hvad tror i er det bedste at spise efter træning, hvis man ikke kan tåle mælk?

GodeGunz skrev:Mange tak for jeres svar! Begynder på starting strength så! Jeg har lige to hurtige spørgsmål:
2. Hvad tror i er det bedste at spise efter træning, hvis man ikke kan tåle mælk?

Pre Big Bang skrev:GodeGunz skrev:Mange tak for jeres svar! Begynder på starting strength så! Jeg har lige to hurtige spørgsmål:
2. Whay protein pulver af forskellige smage efter erfaring.
1. Det gør man aldrig.

Kromann skrev:GodeGunz skrev:Mange tak for jeres svar! Begynder på starting strength så! Jeg har lige to hurtige spørgsmål:
1. Det må du lige specificere lidt mere.
2. Drik en shake med protpulver og vand.

1. Altså man skal jo smide 1-2 kg på stangen hver uge. Hvor mange uger skal der så gå, inden man rammer det punkt, hvor man ikke kan løfte flere kilo? snakker vi 5, 8 eller 12 ugers periode?

Borumpas skrev:GodeGunz skrev:Mange tak for jeres svar! Begynder på starting strength så! Jeg har lige to hurtige spørgsmål:
1. Tolv
2. Karry.1. Altså man skal jo smide 1-2 kg på stangen hver uge. Hvor mange uger skal der så gå, inden man rammer det punkt, hvor man ikke kan løfte flere kilo? snakker vi 5, 8 eller 12 ugers periode?
Læs bogen. I princippet kan du køre programmet i år, så længe du ikke har noget imod et højt surplus (meget stort indtag, meget hurtigt vægtøgning) samt at deloade ofte
Du putter 5 kg på lowerbody løft så længe muligt, derefter 2,5 kg. Læs bogen, alt er beskrevet i den.
Du er også nødt til at uddybe, om du mener "hvor længe går der, før man staller/er nødt til at deloade" og "hvornår er man 'færdig' med programmet"

Karry? Den forsår jeg ikke lige helt..
Jo, jeg mente "hvor længe går der, før man staller"
Du kan spise præcist hvad du vil, det er i det store og hele ligegyldigt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster