Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

F.G.L skrev:tak for indlæg.
men ja nu siger i to at det er spild af penge osv. Men der utallige mange reaktioner på forums, youtube overalt stort set alle reviews er utroligt positive !! så ja. :/ jeg tror på det virker og er ikke særlig god til at overholde en stram kostplan og sikre mig jeg spiser de helt rigtige ting, så det er nemmere for mig med kosttilskud

F.G.L skrev:tak for indlæg.
men ja nu siger i to at det er spild af penge osv. Men der utallige mange reaktioner på forums, youtube overalt stort set alle reviews er utroligt positive !! så ja. :/ jeg tror på det virker og er ikke særlig god til at overholde en stram kostplan og sikre mig jeg spiser de helt rigtige ting, så det er nemmere for mig med kosttilskud

Luffe5700 skrev:F.G.L skrev:tak for indlæg.
+1 for den amerikanske revolution på internettet, kildekritik min ven!

this product has indeed increased my gains, but i will not be taking this again, it had me crashing each day during the cycle and it cost me my relationship with my girlfriend. no amount of muscle gain is worth that.. sorry..
Week 2: started feeling like I was addicted to the stuff - near the end of week 2 I was getting random visual migraines so I stopped taking it. The next 3-4 days I felt like I was de-toxing (possibly from all the caffine), body aches followed by more migranes. After being off of the stuff for a week I feel much better. The product seemed to work but have very negative side-effects. At least this was my experience. Would not buy again.

thpet skrev:jeg har også været rigtig glad for m-stak og er også forbløffet over hvorfor folk ikke snart følger lidt med tiden. men det er jo altid et godt udgangspkt at udtale sig om noget man reelt ikke ved noget om, det er ihvert fald kutymen når snakken falder på kosttilskud. t-force fadogia er ca 100 kr billigere og kan købes i england, forsendelsen tager ca 1 uge. det er et virkelig godt produkt. ellers bestil noget ecdysterone, house of muscle er kanon, og invester i manualen blueprint, så sker der altså ting og sager.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster