Hvor træner du henne?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69538 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Velkommen til og tillykke med loggen - Er med på en kigger fra sidelinien
Hvor træner du henne?

Sujeevan skrev:2X5 110kg
2X5 120kg
1X5 130kg
1X3 140kg
Føler godt at jeg godt kunne have tage flere til sidst, men det sted jeg træner har meget glatte stænger, så stangen gled altid ud af min hænder.

Hey Sujeevan
Gik du ikke på VK sidste år?
Solid træning
yir fed log, og gode løft !
hvor stammer navnet fra?

8800 skrev:Velkommen til Sujeevan!
Nu kan det være jeg kan overtale Johanne (min søde kæreste) til at føre log herinde hehe :D =D>

Sujeevan skrev:Ta
Bay skrevHey Sujeevan
Gik du ikke på VK sidste år?
Solid træning
Ja det gjorde jeg! Var du med til reunion? Mødte Foldmand der henne og han fortalte mig at du havde gjort dig nogle "gode" erfaringer med 20rep-SQUAT![]()

8800 skrev:Husk nu at at studiets stang vejer 11kg medmindre de har fået det nye udstyr?
Bay skrev:Jeg kan ikke se det billede du postede i toppen?

8800 skrev:Har ladet mig fortælle at Falkevej er lukket?

Folmand skrev:Hej Sujeevan
Så holdt min tale på VK alligevel.
KANON intro du laver i logland. Super godt billede. jeg bliver helt nostalgisk efter det gode gamle falkevej. Jeg kan godt huske dit BULK - men synes umiddelbart ikke du blev voldsom feeed - bare godt stor![]()
8800 skrev:Har ladet mig fortælle at Falkevej er lukket?

Bay skrev:Angående mavetræning - så holder noget heavy ass http://www.exrx.net/WeightExercises/Rec ... runch.html 100% og Hanging Leg Raise er heller ikke helt dumt

Tak for programmet! Selvfølgelig holdt din tale Ja det var tider på falkevej, hvor man til firma-fester ikke kunne gå i byen fordi halvdelen havde karantæne og når man var inde og bowle, kunne se folmand flyvende en meter i luften midt over bowlingbanen

Folmand skrev:Tak for programmet! Selvfølgelig holdt din tale Ja det var tider på falkevej, hvor man til firma-fester ikke kunne gå i byen fordi halvdelen havde karantæne og når man var inde og bowle, kunne se folmand flyvende en meter i luften midt over bowlingbanen
Hold da kæft - den episode var nær gået i glemmebogen hos mig. 3+ instruktører med karantæne i byen og så mig der laver den vildeste overtrædelse i bowling til dato - havnede lige så lang jeg var HELT ude over overtrådt stregen.. HEHE
Jeg har fået bekræftiget at Falkevej lukker. Sølvsten biler overfor har vist købt bygningen. Det er sørgeligt - Det vil ALTID være det bedste center jeg nogensinde har trænet i, men desværre afholder den faste bestand af plasticrockere pøblen for at indfinde sig i centeret og derfor kan det ikke løbe rudnt.

Bay skrev:Du kan sagtens smide lidt hurtige chins ind til sidst eller mellem et par sæt - jeg har selv brugt det og det fungerede helt fint...
8800 skrev:foldmand skrev:Jeg har fået bekræftiget at Falkevej lukker. Sølvsten biler overfor har vist købt bygningen. Det er sørgeligt - Det vil ALTID være det bedste center jeg nogensinde har trænet i, men desværre afholder den faste bestand af plasticrockere pøblen for at indfinde sig i centeret og derfor kan det ikke løbe rudnt.
Nogen, der har tænkt sig at købe udstyret og starte et center op?

Folmand skrev:Jeps - har også fået bekræftiget min kilde. De flytter vist bare når de har fundet nye lokaler.

Foldmand skrev:Sujeevan - Hvor mange gange i ugen træner du

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster