Syns det er helt optimalt for mig, og vil høre hva i syns..!
Mandag: Bryst/ Triceps
Tirsdag: Ben/ Læg/ Skulder
Onsdag: Ryg/ Biceps/ Traps
Torsdag: FRI
Fredag: Bryst/ Triceps
Lørdag: Skulder/ Biceps
Søndag: FRI.............

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ville ikk kalde mig selv for diskopumper, men fuck det

Thomas Jagd skrev:Ville ikk kalde mig selv for diskopumper, men fuck det
Det var nu heller ikke henvendt til dig. Du får jo øjensyneligt trænet ryg og ben. Det var mere generelt ment. At mange er helt vilde efter at få et stort bryst og store arme, og så ellers er ligeglade med resten, uden at vide at det faktisk har konsekvenser at træne sådan. At det ser tåbeligt ud med et stort bryst og store arme, og så ben som en stork, og ryg som 10 årig pige, er en helt anden snak

JesperRyom skrev:Thomas Jagd skrev:Ville ikk kalde mig selv for diskopumper, men fuck det
Det var nu heller ikke henvendt til dig. Du får jo øjensyneligt trænet ryg og ben. Det var mere generelt ment. At mange er helt vilde efter at få et stort bryst og store arme, og så ellers er ligeglade med resten, uden at vide at det faktisk har konsekvenser at træne sådan. At det ser tåbeligt ud med et stort bryst og store arme, og så ben som en stork, og ryg som 10 årig pige, er en helt anden snak
Så er vi andre som bare elsker store ben. Desuden hvis det er rent udseende man går efter, vil jeg da mene en markeret ryg er langt herligere end en markeret brystkasse. Men ja, da diskopumpers is everywhere. Det sørgeligste er bare at man ikke kan hjælpe halvdelen af dem, fordi de er så indædte i deres tro på deres træning er sublim

( ikk sikker på det staves sårn 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster