murdockrates skrev:Du mener mener altså ligesom når vi køber mærkevarer alle andre steder i samfundet - eller du syr måske selv dine bukser? Eller tager din egen hjemmebryggede mjød med til fest?
Jeg har ikke tænkt mig mig at begynde at rode med forskellige kemikalier - så jeg betaler gerne de 250kr en bøtte superpump koster. Og produktet har en effekt på mig, hvilket betyder at de holder hvad de lover, hvilket igen betyder at det igen, i min optik, IKKE er overhyped.
Jeg tror ikke du forstår min pointe. Lad mig stille det op på denne måde:
Produkt A indeholder X. Produkt A har ikke noget ekstremt navn, intet overvældende design og bruger ikke kræfter på at fortælle (og overdrive) hvor fantastisk indholdet X er, og hvor sindssygt sw0le du bliver af det.
Produkt B indeholder ligeledes X. Bortset fra at indeholde det samme, er produkt B anderledes på samtlige andre nævnte punkter, end produkt A. Af denne grund er det også en hel del dyrere.
Så for at opsummere: Medmindre produkt B (læs: "superpump250" og deslige) indeholder noget helt 'fantastisk' (hvilket det højst sandsynligt ikke gør, da det så næppe ville være lovligt), er der ingen grund til at købe det fremfor produkt A. Det skulle da lige være hvis folk får en placebo-effekt af at produktet hedder noget så fint som "superpump", "explode" etc., men det håber jeg inderligt ikke.