Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Det lyder som om du har mange "pligter" i hjemmet, og det er kun en god ting - nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men jeg synes de fleste teenagedrenge virker som nogle dovne hunde, der enten skal piskes eller lokkes til at lave noget som helst. 
Det er sgu meget almindeligt at måle, i det mindste på dl, hvor meget man laver, for at det passer med familiens størrelse/appetit. Om du skal have 100g eller noget hun havde tænkt sig burde være pisse ligegyldigt.

The Juice skrev:Jeg er helt på din mors side her. Hold op med at veje din mad. Det fører intet godt med sig. Det starter helt uskyldigt, men før du ved af det består hele din tilværelse af at lave opskrifter med affedtet mandelmel, som du lægger på Instragram og din blog, hvor du skriver en masse sludder om kvinders forhold til deres krop.

lnielsen skrev:Modsat bodybuilderne her på siden vil jeg give dine forældre ret. Det er ret fanatisk. Fair nok hvis du drømmer om at stå på en scene, men ellers findes der andre måder hvorpå du kan opnå en fornuftig form uden at skulle takke nej til alting og veje ting manisk. Fx if it fit your macros diæt, paleo m.m.. Husk at livet også handler om andet end træning

The Juice skrev:Jeg er helt på din mors side her. Hold op med at veje din mad. Det fører intet godt med sig. Det starter helt uskyldigt, men før du ved af det består hele din tilværelse af at lave opskrifter med affedtet mandelmel, som du lægger på Instragram og din blog, hvor du skriver en masse sludder om kvinders forhold til deres krop.

Kudos skrev:The Juice skrev:Jeg er helt på din mors side her. Hold op med at veje din mad. Det fører intet godt med sig. Det starter helt uskyldigt, men før du ved af det består hele din tilværelse af at lave opskrifter med affedtet mandelmel, som du lægger på Instragram og din blog, hvor du skriver en masse sludder om kvinders forhold til deres krop.
Hvori bunder din fjendtlighed mod vejning af mad? Har du fået nok af affedtet mandelmel, eller gemmer du på en af dine omtale blogs på et hidtil ej særligt udbredt TLD? Du udviser ligeledes en vis fjendtlighed mod Instagram og indholdet heraf. Jeg vil nu lægge et billede af min nyligt sammenkogte skipperlabskovs, tilsat et nøje afvejet gram rødbeder, på Instagram.
Du har en pointe, men at male fanden på væggen er ikke altid berettiget, og gør dig bestemt ikke til et lykkeligt menneske. Den almene sofakartoffel har ofte en ringe opfattelse af hvad "meget" er, og kunne have godt af at veje maden og, forhåbentlig, udvikle et lidt sundere forhold til proportioner.

Legend skrev:Kudos skrev:The Juice skrev:Jeg er helt på din mors side her. Hold op med at veje din mad. Det fører intet godt med sig. Det starter helt uskyldigt, men før du ved af det består hele din tilværelse af at lave opskrifter med affedtet mandelmel, som du lægger på Instragram og din blog, hvor du skriver en masse sludder om kvinders forhold til deres krop.
Hvori bunder din fjendtlighed mod vejning af mad? Har du fået nok af affedtet mandelmel, eller gemmer du på en af dine omtale blogs på et hidtil ej særligt udbredt TLD? Du udviser ligeledes en vis fjendtlighed mod Instagram og indholdet heraf. Jeg vil nu lægge et billede af min nyligt sammenkogte skipperlabskovs, tilsat et nøje afvejet gram rødbeder, på Instagram.
Du har en pointe, men at male fanden på væggen er ikke altid berettiget, og gør dig bestemt ikke til et lykkeligt menneske. Den almene sofakartoffel har ofte en ringe opfattelse af hvad "meget" er, og kunne have godt af at veje maden og, forhåbentlig, udvikle et lidt sundere forhold til proportioner.
Tænk hvis du var stille. Heeelt stille. Ok.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster