Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nygaard377 skrev:Halløj bb's jeg har lige været en tur nede i byen med nogle kammerater, og vi foreslog at gå ind og spise og vi fandt så et sushi sted da jeg påstod det skulle være " sundt " , Efter maden sagde min kammi at det var bestemt fedene. Nu er mit spørsmål vis man nu bare valgte en " rulle med Laks og ris " Måske 150 Gram uden mayo osv. det skulle da, der ikke været noget fedene i ? Det var jo godt nok hvide ris med jeg tror det er fint selvom man er under skrap kostplan ?

JB skrev:Er det bare mig der er træt af folk som spørger om det eller det feder?

Caveman skrev:IMO er sushi et godt måltid, især post work out, og endnu bedre hvis man laver det selv.
Pt spiser jeg en del hjemmelavede makiruller med rødtun, agurk og avocado som jeg så spiser med wasabi og soya - det går lige i guns

Caveman skrev:Pt spiser jeg en del hjemmelavede makiruller med rødtun, agurk og avocado som jeg så spiser med wasabi og soya
A Menace To Chicken skrev:Quoted for teh truuuuth.

Sixx skrev:Caveman skrev:Pt spiser jeg en del hjemmelavede makiruller med rødtun, agurk og avocado som jeg så spiser med wasabi og soyaA Menace To Chicken skrev:Quoted for teh truuuuth.
OMG STALKER ALERT OMG!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster