Er det godt eller dårligt? Drikker rigeligt med vand for at kompensere for svederiet.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lithium skrev:thomastang skrev:Er begyndt at svede ektremt meget når jeg træner og på arb. Arbejder som tømrer. Startede med at træne seriøst for 6 uger siden. Både bb og kardio, 6 dage om ugen. Men jo bedre form jeg kommer i og jo mindre fedt der sidder tilbage på kroppen. Jo mere sveder jeg. Og er sikker på det ik bare er varmens skyld. Kan ikke huske at jeg har svedt så meget før.![]()
Er det godt eller dårligt? Drikker rigeligt med vand for at kompensere for svederiet.
Det er en god ting - jo bedre form du kommer i jo hurtigere er din krop til at komme i sved - skete præcis det samme med mig da jeg begyndte at dyrke triatlon.

Gozo skrev:Lithium skrev:thomastang skrev:Er begyndt at svede ektremt meget når jeg træner og på arb. Arbejder som tømrer. Startede med at træne seriøst for 6 uger siden. Både bb og kardio, 6 dage om ugen. Men jo bedre form jeg kommer i og jo mindre fedt der sidder tilbage på kroppen. Jo mere sveder jeg. Og er sikker på det ik bare er varmens skyld. Kan ikke huske at jeg har svedt så meget før.![]()
Det er en god ting - jo bedre form du kommer i jo hurtigere er din krop til at komme i sved - skete præcis det samme med mig da jeg begyndte at dyrke triatlon.
Ved du hvorfor?? Kender mange tykke mennesker der sveder bare de skal bevæge sig fra sofaen og ud til køleskabet

Shinosi skrev:Gozo skrev:Lithium skrev:thomastang skrev:Er begyndt at svede ektremt meget når jeg træner og på arb. Arbejder som tømrer. Startede med at træne seriøst for 6 uger siden. Både bb og kardio, 6 dage om ugen. Men jo bedre form jeg kommer i og jo mindre fedt der sidder tilbage på kroppen. Jo mere sveder jeg. Og er sikker på det ik bare er varmens skyld. Kan ikke huske at jeg har svedt så meget før.![]()
Ved du hvorfor?? Kender mange tykke mennesker der sveder bare de skal bevæge sig fra sofaen og ud til køleskabet
er sved ikke kroppens måde at nedkøle kroppen ? i så fald vil det være logisk at store mennesker sveder ved mindre aktivitet. pga. deres øget fedt lag som holder kroppen varm. men hvorfor man så sveder hurtigere når man er i form, kan jeg ikke lige svare på. Men har det selv sådan når man kommer i form til fodbold, så sveder jeg hurtigere....

Gozo skrev:Shinosi skrev:Gozo skrev:Lithium skrev:thomastang skrev:Er begyndt at svede ektremt meget når jeg træner og på arb. Arbejder som tømrer. Startede med at træne seriøst for 6 uger siden. Både bb og kardio, 6 dage om ugen. Men jo bedre form jeg kommer i og jo mindre fedt der sidder tilbage på kroppen. Jo mere sveder jeg. Og er sikker på det ik bare er varmens skyld. Kan ikke huske at jeg har svedt så meget før.![]()
er sved ikke kroppens måde at nedkøle kroppen ? i så fald vil det være logisk at store mennesker sveder ved mindre aktivitet. pga. deres øget fedt lag som holder kroppen varm. men hvorfor man så sveder hurtigere når man er i form, kan jeg ikke lige svare på. Men har det selv sådan når man kommer i form til fodbold, så sveder jeg hurtigere....
Første del kunne jeg også regne udAnden del er jeg i tvivl om?

Shinosi skrev:Gozo skrev:Shinosi skrev:Gozo skrev:Lithium skrev:thomastang skrev:Er begyndt at svede ektremt meget når jeg træner og på arb. Arbejder som tømrer. Startede med at træne seriøst for 6 uger siden. Både bb og kardio, 6 dage om ugen. Men jo bedre form jeg kommer i og jo mindre fedt der sidder tilbage på kroppen. Jo mere sveder jeg. Og er sikker på det ik bare er varmens skyld. Kan ikke huske at jeg har svedt så meget før.![]()
Første del kunne jeg også regne udAnden del er jeg i tvivl om?
Ku det være at fordi man er i god form, så er ens kredsløb forbedret og derved reagerer den hurtigere på at nedkøle kroppen ved aktivitet? skud i tågen
Derudover er det mega bonus at hvis man sveder ofte/er i god form, så lugter ens sved næsten slet ikke.. så skal man ikke gå at være nervøs for svedlugt, selvom man har lavet lidt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster