Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gozo skrev:google 'tattoo symbols'. Der er mange gode.

lassah skrev:Jeg har et kors omkring højre skulderblad. Et rigtig fedt symbol, især hvis du tror. Jeg har mine søskendes og forældres initialer indeni korset, så det har ekstra betydning for mig og dermed er tatoveringen også mere unik!

Detorian skrev:En tus skal da være noget specielt og personligt, men man kan godt samle lidt inspiration, bare så længe den får sit eget personlige præg.

MC skrev:Måske denne?
Det meste af den kan nemt dækkes med tøj

Detorian skrev:En tus skal da være noget specielt og personligt, men man kan godt samle lidt inspiration, bare så længe den får sit eget personlige præg.

keleut skrev:Hej derude
Min kæreste har givet mig en tatovering i fødselsdagsgave. Jeg har bare et lille problem, da jeg ikke ved, hvad jeg skal få lavet.
Derfor vil jeg høre, hvilke symboler I kender til og deres betydning. Har I selv et symbol tatoveret, og hvad betyder det for jer?
Har ikke noget mod tatoveringer - overhovedet - du gør nok bare dig selv en stor tjeneste ved at have gaven til gode til der er noget du også kan stå inde for om 10 år (ja, 50 for den sags skyld)
Fitness-iver skrev:Har to F'er på højre underarm... Mine to børns forbogstaver - Freya og Frederik... Har selv tegnet den - F'erne vender mod hinanden i et lækkert design..

BBA skrev:keleut skrev:Hej derude
Min kæreste har givet mig en tatovering i fødselsdagsgave. Jeg har bare et lille problem, da jeg ikke ved, hvad jeg skal få lavet.
Derfor vil jeg høre, hvilke symboler I kender til og deres betydning. Har I selv et symbol tatoveret, og hvad betyder det for jer?
Syn's helt ærligt du skal vente med at få den lavet til du har noget du brænder for. Det ender hurtigt med at blive lamt, hvis du skal bestemme dig efter en omgang Google og "hvad har I andre".Har ikke noget mod tatoveringer - overhovedet - du gør nok bare dig selv en stor tjeneste ved at have gaven til gode til der er noget du også kan stå inde for om 10 år (ja, 50 for den sags skyld)

TheToxMan skrev:Fitness-iver skrev:Har to F'er på højre underarm... Mine to børns forbogstaver - Freya og Frederik... Har selv tegnet den - F'erne vender mod hinanden i et lækkert design..
lækkert design?
synes mere det ligner æggestokke?![]()
hehe

lassah skrev:Jeg har et kors omkring højre skulderblad. Et rigtig fedt symbol, især hvis du tror. Jeg har mine søskendes og forældres initialer indeni korset, så det har ekstra betydning for mig og dermed er tatoveringen også mere unik!

Fitness-iver skrev:TheToxMan skrev:Fitness-iver skrev:Har to F'er på højre underarm... Mine to børns forbogstaver - Freya og Frederik... Har selv tegnet den - F'erne vender mod hinanden i et lækkert design..
lækkert design?
hehe
![]()
![]()
Ja super fedt at fantasien kan løbe af med dig...
Den betyder usandsynligt meget for mig - og hvad folk så mener den ligner er jeg kold over for...
![]()
![]()
![]()
![]()
Smiler

TheToxMan skrev:Fitness-iver skrev:TheToxMan skrev:Fitness-iver skrev:Har to F'er på højre underarm... Mine to børns forbogstaver - Freya og Frederik... Har selv tegnet den - F'erne vender mod hinanden i et lækkert design..
lækkert design?
hehe
![]()
![]()
Ja super fedt at fantasien kan løbe af med dig...
Den betyder usandsynligt meget for mig - og hvad folk så mener den ligner er jeg kold over for...
![]()
![]()
![]()
![]()
Smiler
Hørt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster