Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hr Larsen skrev:Tosserne der stod bag der der skete i København i går, burde skydes eller dumpes i havet.
Magen til svineri og hærværk skal man lede længe efter.

Blitz skrev:Hr Larsen skrev:Tosserne der stod bag der der skete i København i går, burde skydes eller dumpes i havet.
Magen til svineri og hærværk skal man lede længe efter.
Har du ikke et link til hvad der er sket?
Har været syg hele weekenden

TheCzech skrev:Ellers er der link til video video på denne side :
http://ekstrabladet.dk/112/article253571.ece

Bjørnen skrev:Sikke da en lortevideo, han kan jo hverkan stave eller skrive.
Jeg havde sku ikke bare gået hjem til min mor hylet, det tvivler jeg også på at ham gutten ville have gjort hvis det var ham. Det ser ikke ud til at ham gutten der har lavet den video har set sagen fra andre vinkler en lovens.![]()
Selvfølgelig skal man overholde loven, og bz'erne har også reageret overilet, men det har de jo ikke gjort uden grund. Han siger: "Politiet slår ikke folk uden grund" - men bz'erne slår da vel heller ikke politiet uden grund? eller hvad?
Ja de tyr til alt for voldsomme metoder, men de har jo prøvet at kommunikere, de mødte bare et urokkeligt "NEJ!"
http://www.youtube.com/watch?v=P0f5dDaw ... ed&search=

IbZor skrev:Bjørnen skrev:Sikke da en lortevideo, han kan jo hverkan stave eller skrive.
Jeg havde sku ikke bare gået hjem til min mor hylet, det tvivler jeg også på at ham gutten ville have gjort hvis det var ham. Det ser ikke ud til at ham gutten der har lavet den video har set sagen fra andre vinkler en lovens.![]()
Selvfølgelig skal man overholde loven, og bz'erne har også reageret overilet, men det har de jo ikke gjort uden grund. Han siger: "Politiet slår ikke folk uden grund" - men bz'erne slår da vel heller ikke politiet uden grund? eller hvad?
Ja de tyr til alt for voldsomme metoder, men de har jo prøvet at kommunikere, de mødte bare et urokkeligt "NEJ!"
Så du siger simpelthen at fordi at de er sure over noget, er det ok at kaste brosten i hovedet på politiet?

Bjørnen skrev:IbZor skrev:Bjørnen skrev:Sikke da en lortevideo, han kan jo hverkan stave eller skrive.
Så du siger simpelthen at fordi at de er sure over noget, er det ok at kaste brosten i hovedet på politiet?
Nej det siger jeg ikke.
Jeg er enig i at de har reageret alt for voldsomt, og at det var unødvendigt, men jeg siger bare at jeg godt kan forstå dem.
Synes folk forenkler og fordrejer episoden lidt for meget i det her topic.
Folk kigger på hvor meget der er blevet smadret og siger: "sikke nogle hippier, de smadrer alt ting! Skide københavnere!"
Det er da en totalt lam måde at forholde sig til episoden på.
Sorry hvis jeg virker lidt sur, men det er jeg vel egentlig også
Det skulle have været løst på en ordentlig måde.

Bjørnen skrev: "Politiet slår ikke folk uden grund" - men bz'erne slår da vel heller ikke politiet uden grund? eller hvad?
=

pixelsvinet skrev:Bjørnen skrev: "Politiet slår ikke folk uden grund" - men bz'erne slår da vel heller ikke politiet uden grund? eller hvad?
=
De slår fra sig når de bliver anholdt ;) Politiet er jo ikke dem der slår først.. Hvis folk lader sig anholde, så er der ingen problemet
Håber sku snart politiet får gjort noget ved det, og får smidt de svin ud

Bjørnen skrev:pixelsvinet skrev:Bjørnen skrev: "Politiet slår ikke folk uden grund" - men bz'erne slår da vel heller ikke politiet uden grund? eller hvad?
=
De slår fra sig når de bliver anholdt ;) Politiet er jo ikke dem der slår først.. Hvis folk lader sig anholde, så er der ingen problemet
Hvorfor skal de anholdes?
Hvorfor skal de ud?
Hvorfor er de nogle svin fordi de vil beholde det de holder af?
Hvor er den humane overbærendhed, der har eksisteret i 24år?

Infinity skrev:Bjørnen skrev:pixelsvinet skrev:Bjørnen skrev: "Politiet slår ikke folk uden grund" - men bz'erne slår da vel heller ikke politiet uden grund? eller hvad?
=
Hvorfor skal de anholdes?
Hvorfor skal de ud?
Hvorfor er de nogle svin fordi de vil beholde det de holder af?
Hvor er den humane overbærendhed, der har eksisteret i 24år?
De skal anholdes fordi de starter en uanmeldt demonstration maskeret og bevæbnet til tænderne med brosten, slagvåben og kanonslag.
Ved endelig ikke hvorfor de pludselig skulle smides ud efter 24 år. Hvis huset absolut skulle rydes, synes jeg godt der kunne blive tilbudt noget andet.
Kan godt forstå at de er sure og frustrede over at miste "deres" hus, men den demonstration de havde gang i var noget pis.

c_thrane skrev:De skulle vaskes og klippes og så sendes ud og rydde op efter sig.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 96 gæster