Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 955
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 952

Følg bodybuilding.dk på

Tage proteinpulver uden og træne?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hejsa.
Et fitness center åbner i min by om ca 2 måneder, og da jeg selv syntes jeg er rimelig tynd, har jeg tænkt mig at melde mig ind. Men da jeg gerne vil tage på, tænkte jeg, at hver dag inden jeg går i seng tar jeg protein 'shake' dog kun pulver og mælk. Men ville det være pulver og penge, at begynde at tage proteinpulver, uden at man træner?
Det skal lige siges, at jeg selvfølgelig vil begynde at spise en del mere end jeg plejer
Vejer 55 kg og er 180 høj :(

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvorfor tage på hvis du ikke træner? Det vil bare være fedt du tager på, som du alligevel skal smide. Det ville være fucking dumt, og spild af penge.
Brugeravatar

Træner her: FLEXfitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Vis logbog

Dit magre hyl! :o

Fuck det pulver. Få styr på dine daglige kostvaner, du spiser jo helt sikkert ikke nok af det rigtige. Du har et bmi på 17, og det er lavt!
Squat og dødløft er bare guldøvelser, som gør det noget lettere at blive et monster!

Kostplan: Ingen kostplan

rba skrev:Hvorfor tage på hvis du ikke træner? Det vil bare være fedt du tager på, som du alligevel skal smide. Det ville være fucking dumt, og spild af penge.

For at komme ind i en god rytme? Jo tidligere han begynder, des lettere vil det blive senere.
FRIENDS DON'T LET FRIENDS LIFT LIGHT
Brugeravatar

Reputation point: 65

Geografisk sted: Snake Mountain Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 97.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 170.00

rba skrev:Hvorfor tage på hvis du ikke træner? Det vil bare være fedt du tager på, som du alligevel skal smide. Det ville være fucking dumt, og spild af penge.

Billede

Manden vil jo tage muskler på bare af at spise optimalt når han er så tynd. Det vil ikke være voldsomt tydeligt, men nok til at
jeg ville anbefale at drikke proteinpulver hvis hullet i budgettet er til det..
Det handler ikke om hvor meget du kan løfte - men hvor meget du ser ud til at løfte
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse

Træner her: AK Atlas

start med at vende dig til at spise MEGET mere. det lyder som om du har et højt stofskifte, så spis godt med protien rig og kalorie rig mad.
har selv et højt stofskifte, så jeg supplere min kost med 2ltr. sødmælk om dagen (1300kcal og 68g protien), bare for at ligge i et godt kalorie overskud og med 4000+ kalorier om dagen opnår jeg stadig "lean gains" (større muskler og intet fedt). men det er forskelligt fra person til person.

det kan godt tage lang tid at vende sig selv til de store mængder mad, så det kan være et godt forspring
It's not whats on the scale, it's whats in the mirror
Brugeravatar

Hej!

Jeg vil ligeledes opfordre til du 1) får overblik over hvad og hvor meget du spiser, og 2) øger kalorieindtaget, ideelt set ved at gå systematisk til værks (det var nødvendigt i mit tilfælde).

Et fitness center åbner i min by om ca 2 måneder, og da jeg selv syntes jeg er rimelig tynd, har jeg tænkt mig at melde mig ind.

Det lyder som en klog disposition.
Lidt OT, hvorfor ikke starte ud i det små, fx med nogle armbøjninger eller lign. derhjemme, jeg kørte programmet fra http://hundredpushups.com/ op til/i starten jeg selv begyndte i center. Og det gav både kræfter og selvtillid, der var godt at have med fra starten.
Samt opbyg en basis-viden om træning/kost generelt, fx ved at læse artikler herinde. Havde jeg gjort det, i stedet for blot at køre efter intuitionen de første 6 måneder, så havde min indsats givet meget mere afkast.
Som der også skrives om at vænne sig til at spise mere, tænk på det som at tage tilløb/skridt i den rigtige retning nu, uafhængig af hvornår centeret åbner i din by.

Vejer 55 kg og er 180 høj

Jeg startede selv med stats tæt på det. I hvert fald under 60 kg til mine 182 cm. Nu sniger vægten sig op på 73-74 kg, og det er ikke flæsk.
Så fra dit udgangspunkt kan jeg kun anbefale at der sættes nogle mål, og så leveres en indsats for at nå dem.

Pøjpøj med det, og Mvh.

Reputation point: 110

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 122.50
- Dødløft: 165.00

Som de andre siger, skal du først og fremmest spis mere.
Spis så meget havregryn om morgenen som du overhoved kan, og drik en liter sødmælk inden du går i seng.

Prøv så at spise så meget som du kan henover dagen også, og lave f.eks det armbøjning program som er nævnt i tråden.

Held og lykke, YNWA
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

pph1986 skrev:Manden vil jo tage muskler på bare af at spise optimalt når han er så tynd. Det vil ikke være voldsomt tydeligt, men nok til at
jeg ville anbefale at drikke proteinpulver hvis hullet i budgettet er til det..

Såfremt han ikke belaster sine muskler vil et kalorieoverskud primært bare resultere i mere fjæt
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Hvorfor vente 2 måneder? Givet at du ikke bor helt ude på lars tyndskids marker, så må du næsten have adgang til et eller andet sted, hvor du kan løfte noget jern? Det behøves ikke være fancy, tværtimod, du!

Hvis du absolut vil vente, så brug tiden på at studere emnet. Det vil (måske) spare dig for det klassiske halve år med misserabel træning.
Brugeravatar

Reputation point: 55

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster