Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

KVMAX skrev:Hvis du tager på i weekend er det fordi du spiser for meget ???
Du svar selv på dit spørgsmål . Du får mere sukker/kacl i weekenden hvad havde du regnet med ?!
Vil du noget med dit Cut er det fra mandag til søndag !
Følg din kostplan træn hårdt mandag - søndag !

Dingo skrev:KVMAX skrev:Hvis du tager på i weekend er det fordi du spiser for meget ???
Du svar selv på dit spørgsmål . Du får mere sukker/kacl i weekenden hvad havde du regnet med ?!
Vil du noget med dit Cut er det fra mandag til søndag !
Følg din kostplan træn hårdt mandag - søndag !
Man kan sagtens "Ville noget" med sit cut og så stadig gå i byen her og der. Det skal absolut ikke betyde 110% on konstant.

Taekwondo body skrev:Jo men taber mig stadig. Så næste fredag vejer jeg måske kun 72 kg jeg har taget på hver weekend men alt i alt tabt 3 kg på 7 uger
min fejl
KVMAX skrev:Taekwondo body skrev:Jo men taber mig stadig. Så næste fredag vejer jeg måske kun 72 kg jeg har taget på hver weekend men alt i alt tabt 3 kg på 7 uger
Når okay troede du blev på den samme vægt hele tiden fordi du tog på i weekendenmin fejl

EWhite skrev:Du tager ikke 1,5 kg på over en weekend, hvis det er hvad du frygter. Det er nærmest umuligt rent fysisk. Som sagt er det noget med væskebalance m.m., så det skal du nok ikke bekymre dig så meget om. Til gengæld burde du måske skære ned på alkoholen under alle omstændigheder, da det (hvis jeg ikke husker meget galt?) øger fedtdeponeringen og generelt indeholder en ordentlig røvfuld kalorier.

Taekwondo body skrev:EWhite skrev:Du tager ikke 1,5 kg på over en weekend, hvis det er hvad du frygter. Det er nærmest umuligt rent fysisk. Som sagt er det noget med væskebalance m.m., så det skal du nok ikke bekymre dig så meget om. Til gengæld burde du måske skære ned på alkoholen under alle omstændigheder, da det (hvis jeg ikke husker meget galt?) øger fedtdeponeringen og generelt indeholder en ordentlig røvfuld kalorier.
He he drikker måske alkohol 3 gange om året . Jeg går meget op i min fom/ kondition så ingen alkohol.
Men spiser sund mad fra mandag til fredag så træder jeg måske lidt ved siden af i weekenden og giver kroppen et chok. Da jeg spiser meget rent i hverdagen. Det er mit gæt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster