Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 999
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 996

Følg bodybuilding.dk på

tager på hver weekendt.

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej BB et kort spørgsmål. er jeg den eneste der tager på i weekenden? jeg cutter pt og min vægt er på sit højeste mandag morgen den går typisk fra 72,6 fredag morgen også 73,5-74 mandag morgen jeg får self. mere sukker på en weekendt end i hverdagen, Og ved godt det er væske der sætter sig i løbet af weekenden selv om jeg ikke spiser mere end jeg plejer bare anderledes. og mit andet spørgsmål er så har kroppen en tendes til at tage hurtigt på under cut ved et lille kcal. overskud ? hvis i ikke forstår mit spørgsmål så må i sige til .

Reputation point: 60

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvis du tager på i weekend er det fordi du spiser for meget ???
Du svar selv på dit spørgsmål . Du får mere sukker/kacl i weekenden hvad havde du regnet med ?!
Vil du noget med dit Cut er det fra mandag til søndag !

Følg din kostplan træn hårdt mandag - søndag !
Party all night so you can drink a sprit light

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 100.00

KVMAX skrev:Hvis du tager på i weekend er det fordi du spiser for meget ???
Du svar selv på dit spørgsmål . Du får mere sukker/kacl i weekenden hvad havde du regnet med ?!

Man kan sagtens "Ville noget" med sit cut og så stadig gå i byen her og der. Det skal absolut ikke betyde 110% on konstant.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:
KVMAX skrev:Hvis du tager på i weekend er det fordi du spiser for meget ???

Man kan sagtens "Ville noget" med sit cut og så stadig gå i byen her og der. Det skal absolut ikke betyde 110% on konstant.

Han siger han tager på HVER weekend ? Så det sgu da ikke optimalt . Så ryger der da for mange kcal ind mellem fredag -søndag . Det jo 2 skridt frem og 1 tilbage hver uge .

Og han siger fredag morgen vægt 72,6 - mandag morgen 74 !

Styrkeliste

Jo men taber mig stadig. Så næste fredag vejer jeg måske kun 72 kg jeg har taget på hver weekend men alt i alt tabt 3 kg på 7 uger

Styrkeliste

Taekwondo body skrev:Jo men taber mig stadig. Så næste fredag vejer jeg måske kun 72 kg jeg har taget på hver weekend men alt i alt tabt 3 kg på 7 uger

Når okay troede du blev på den samme vægt hele tiden fordi du tog på i weekenden :) min fejl

Styrkeliste

KVMAX skrev:
Taekwondo body skrev:Jo men taber mig stadig. Så næste fredag vejer jeg måske kun 72 kg jeg har taget på hver weekend men alt i alt tabt 3 kg på 7 uger

Når okay troede du blev på den samme vægt hele tiden fordi du tog på i weekenden :) min fejl

Jeg taber typisk to kg fra mandag til fredag så går skam ned i vægt. Det bare en sjov cyklus

Styrkeliste

Du tager ikke 1,5 kg på over en weekend, hvis det er hvad du frygter. Det er nærmest umuligt rent fysisk. Som sagt er det noget med væskebalance m.m., så det skal du nok ikke bekymre dig så meget om. Til gengæld burde du måske skære ned på alkoholen under alle omstændigheder, da det (hvis jeg ikke husker meget galt?) øger fedtdeponeringen og generelt indeholder en ordentlig røvfuld kalorier.
NO COCK IS AS HARD AS LIFE
Brugeravatar

Reputation point: 85

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00

Kostplan: Ingen kostplan

EWhite skrev:Du tager ikke 1,5 kg på over en weekend, hvis det er hvad du frygter. Det er nærmest umuligt rent fysisk. Som sagt er det noget med væskebalance m.m., så det skal du nok ikke bekymre dig så meget om. Til gengæld burde du måske skære ned på alkoholen under alle omstændigheder, da det (hvis jeg ikke husker meget galt?) øger fedtdeponeringen og generelt indeholder en ordentlig røvfuld kalorier.

He he drikker måske alkohol 3 gange om året . Jeg går meget op i min fom/ kondition så ingen alkohol.
Men spiser sund mad fra mandag til fredag så træder jeg måske lidt ved siden af i weekenden og giver kroppen et chok. Da jeg spiser meget rent i hverdagen. Det er mit gæt

Styrkeliste

Taekwondo body skrev:
EWhite skrev:Du tager ikke 1,5 kg på over en weekend, hvis det er hvad du frygter. Det er nærmest umuligt rent fysisk. Som sagt er det noget med væskebalance m.m., så det skal du nok ikke bekymre dig så meget om. Til gengæld burde du måske skære ned på alkoholen under alle omstændigheder, da det (hvis jeg ikke husker meget galt?) øger fedtdeponeringen og generelt indeholder en ordentlig røvfuld kalorier.

He he drikker måske alkohol 3 gange om året . Jeg går meget op i min fom/ kondition så ingen alkohol.
Men spiser sund mad fra mandag til fredag så træder jeg måske lidt ved siden af i weekenden og giver kroppen et chok. Da jeg spiser meget rent i hverdagen. Det er mit gæt

Så handler det nok om væskebalance + du har noget ekstra mad i mavesækken, hvis du spiser noget ekstra osv. :-)
NO COCK IS AS HARD AS LIFE
Brugeravatar

Reputation point: 85

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster