Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

skalde skrev:Jeg har tænkt over hvor meget det påvirker musklerne til vækst ved at træne dem + at ligge i kcal på 500 dagligt, hvis alternativet er at ligge i 500 kcal overskud uden at træne. Underforstået at man spiser rigtigt sundt i begge tilfælde, med massere protein.
Mulighed 1:
Forsøgsperson 1 træner et FB program 2 gange i ugen. Han er på et dagligt kcal overskud på 500, og kosten er sund!
Mulighed 2:
Forsøgsperson 2 træner ikke, men spiser samme kost som beskrevet før.
Hvor stor vil fordelingen mellem fedt og muskler være mellem de 2 personer, hvis vi forestiller os at de har 100 % ens gener.

defiantbody skrev:skalde skrev:Jeg har tænkt over hvor meget det påvirker musklerne til vækst ved at træne dem + at ligge i kcal på 500 dagligt, hvis alternativet er at ligge i 500 kcal overskud uden at træne. Underforstået at man spiser rigtigt sundt i begge tilfælde, med massere protein.
Mulighed 1:
Forsøgsperson 1 træner et FB program 2 gange i ugen. Han er på et dagligt kcal overskud på 500, og kosten er sund!
Mulighed 2:
Hvor stor vil fordelingen mellem fedt og muskler være mellem de 2 personer, hvis vi forestiller os at de har 100 % ens gener.
Forsøgsperson 2 vil kun gaine fedt ? Muskler vokser kun hvis den bliver udsat for en større belastning, end den er konditioneret til og hvis der overhovedet ikke trænes, lages den overskydende energi som fedt.

skalde skrev:Han træner overhovedet ikke. Han spiller fodbold

skalde skrev:Jeg mente ikke at forsøgsperson 2 absolut skulle være totalt inaktiv.
MMener jeg har læst at, op ti 65% af det man tager på er muskler. Så må der jo også være en hvis procentdel af det der er muskler hvis man ikke træner "vægte"

skalde skrev:defiantbody skrev:skalde skrev:Jeg har tænkt over hvor meget det påvirker musklerne til vækst ved at træne dem + at ligge i kcal på 500 dagligt, hvis alternativet er at ligge i 500 kcal overskud uden at træne. Underforstået at man spiser rigtigt sundt i begge tilfælde, med massere protein.
Mulighed 1:
Mulighed 2:
Forsøgsperson 2 vil kun gaine fedt ? Muskler vokser kun hvis den bliver udsat for en større belastning, end den er konditioneret til og hvis der overhovedet ikke trænes, lages den overskydende energi som fedt.
Nej det ville personen ikke kun.
Jeg har en ven, han æder og æder, og han er virkelig stærk og muskuløs. han har ikke den mest vel proportionerede overkrop, men nogle store muskler.
Han træner overhovedet ikke. Han spiller fodbold

skalde skrev:defiantbody skrev:skalde skrev:Jeg har tænkt over hvor meget det påvirker musklerne til vækst ved at træne dem + at ligge i kcal på 500 dagligt, hvis alternativet er at ligge i 500 kcal overskud uden at træne. Underforstået at man spiser rigtigt sundt i begge tilfælde, med massere protein.
Mulighed 1:
Mulighed 2:
Jeg har en ven, han æder og æder, og han er virkelig stærk og muskuløs. han har ikke den mest vel proportionerede overkrop, men nogle store muskler.

defiantbody skrev:skalde skrev:defiantbody skrev:skalde skrev:Jeg har tænkt over hvor meget det påvirker musklerne til vækst ved at træne dem + at ligge i kcal på 500 dagligt, hvis alternativet er at ligge i 500 kcal overskud uden at træne. Underforstået at man spiser rigtigt sundt i begge tilfælde, med massere protein.
Mulighed 1:
Mulighed 2:
Sch nørd. Læs nu dit spørgsmål og mit svar. Hvis han går til fodbold, træner han også. Derimdo har sikkert også et fysisk hårdt arbejde. Teoretisk set vil han INGENTING gaine, omend meget minimalt, hvis han er fysisk inaktiv.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster