Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69373 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049994 indlæg i 100493 emner
0 nye indlæg i dag

ste0 skrev:2 måneder det er jo for sindsygt , tror jeg ikke der er grund til hvis du spørger mig

lassah skrev:Jeg tror jeg venter en måned så. Det er en god mellemting

Niklas! skrev:lassah skrev:Jeg tror jeg venter en måned så. Det er en god mellemting
Better safe than sorry! Min tattovør har fortalt mig om en kunde han havde der kom alt for tidligt ud i en bagende sol... Tussen blev helt vildt grim og kunne IKKE gøres flot igen...

lassah skrev:Niklas! skrev:lassah skrev:Jeg tror jeg venter en måned så. Det er en god mellemting
Better safe than sorry! Min tattovør har fortalt mig om en kunde han havde der kom alt for tidligt ud i en bagende sol... Tussen blev helt vildt grim og kunne IKKE gøres flot igen...
Ja, men jeg vil tro en måned er fint. Eller hvad? Når tatoveringen er 100% helet er det værste der kan ske vel at farven falmer. Og det kan jo tegnes/farves op!

Vupti skrev:Pas også på med at bade i klorvand når du har fået den lavet. Det gjorde en af mine venner, og den begyndte at skalle af. Klovn![]()
Ja, hvad skal du ha' lavet?

Fitness-iver skrev:Et lille råd hvis du ikke kan vente med at tage sol..
Dæk den til - tape den over med plaster som solen ikke kan trænge igennem... Der bli'r en hvid plet - men hellere det end en ødelagt tusch der skal tegnes op igen...
Jeg tog sol efter 3 uger - ingen problem hvis man dækker den til de første 3-4 uger...

lassah skrev:Fitness-iver skrev:Et lille råd hvis du ikke kan vente med at tage sol..
Dæk den til - tape den over med plaster som solen ikke kan trænge igennem... Der bli'r en hvid plet - men hellere det end en ødelagt tusch der skal tegnes op igen...
Jeg tog sol efter 3 uger - ingen problem hvis man dækker den til de første 3-4 uger...
Tak for tippet! Hvilket plaster brugte du?

Skaller af? Ved godt klor er forbudt, men alle tatoveringer skaller af efter nogle dage

JensL skrev:Skaller af? Ved godt klor er forbudt, men alle tatoveringer skaller af efter nogle dage
Ja, jeg er også træt af de tyggegummi-tatoveringer. De holder max en uge

gummi_tarzan skrev:Først.. Sorry at jeg lige river et så gammelt indlæg frem...
Men..
Jeg går her og overvejer at få en tattoo.. Og den skal være på læggen.. Vil det være helt tåbeligt nu når vi nærmer os sommer.. ? Er det kun "direkte" sol man skal undgå.. ? Altså jeg kan godt valse rundt i shorts/knickers osv ?
Eller skal man bare vente til efter sommer.. ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster