Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1390
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1388

Følg bodybuilding.dk på

Tattoo under 18 ?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Yes. Jeg vil lige høre om der er nogle der kender et sted ( gerne i Odense eller København ) hvor man kan blive tatoveret uden forældreunderskrift, og under 18 år.

Det er blevet til, at jeg gerne vil have et kors på højre skulderblad. Jeg kunne bare ikke finde nogen tatovør i Odense som ville lave den på mig, da jeg er under 18, og ikke har forældreunderskrift.

Tænkte dette var stedet at spørge, da der jo er rigtig mange af jer der selv har tattoo's.

Håber i lige vil hjælpe mig med det her. Og ikke komme med formaninger om at jeg er for ung og at det ville være klogest at vente. Så vil jeg blive rigtig glad.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Odense

Træner her: Exerzice

Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 30.00
- Dødløft: 100.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Ingen kostplan

Tag til Barcelona, der fandt mig og mine venner, da vi var på studietur i 2.g med gym, en rigtig fed tatovør, og jeg endte med at få lavet 2 samme dag :mrgreen:
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

Galleri: Intet galleri

W skrev:Yes. Jeg vil lige høre om der er nogle der kender et sted ( gerne i Odense eller København ) hvor man kan blive tatoveret uden forældreunderskrift, og under 18 år.

Det er blevet til, at jeg gerne vil have et kors på højre skulderblad. Jeg kunne bare ikke finde nogen tatovør i Odense som ville lave den på mig, da jeg er under 18, og ikke har forældreunderskrift.

Tænkte dette var stedet at spørge, da der jo er rigtig mange af jer der selv har tattoo's.

Håber i lige vil hjælpe mig med det her. Og ikke komme med formaninger om at jeg er for ung og at det ville være klogest at vente. Så vil jeg blive rigtig glad.

Du er for ung.. Det ville være klogest at vente!

:lol: :lol: :lol:

Nej helt ærligt.. Du skal have den RESTEN AF DIT LIV! Mon ikke du liige kan vente indtil du bliver 18 år??
Brugeravatar

Haha, det er et stykke væk fra, hvad jeg havde i tankerne :). Lyder sku ellers fedt :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Dovenlars skrev:
W skrev:Yes. Jeg vil lige høre om der er nogle der kender et sted ( gerne i Odense eller København ) hvor man kan blive tatoveret uden forældreunderskrift, og under 18 år.

Du er for ung.. Det ville være klogest at vente!

:lol: :lol: :lol:

Nej helt ærligt.. Du skal have den RESTEN AF DIT LIV! Mon ikke du liige kan vente indtil du bliver 18 år??

Syntes jeg faktisk ikke jeg kan :). Der er 2 år til at jeg bliver 18 :/
Brugeravatar

Styrkeliste

Kan du ikke bruge noget mere krudt på at overtale dine forældre? Hvis du nu "plager" stille og roligt igennem længere tid, kan de se, at det ikke bare er en fiks ide?
Brugeravatar

Logbog: Ingen logbog

Der er jo en grund til, at loven forskriver, at man skal være 18 før man må få lavet en tus. Som Dovenlars skriver, så tror jeg godt du kan vente to år på noget der vil følge dig hele livet.

Men nej, jeg kan desværre ikke hjælpe dig med at finde nogen der vil tattovere dig ulovligt.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Kostplan: Vis kostplan

Gozo skrev:Kan du ikke bruge noget mere krudt på at overtale dine forældre? Hvis du nu "plager" stille og roligt igennem længere tid, kan de se, at det ikke bare er en fiks ide?

jeg har prøvet samme trick om at få en hund i 10 år.. jeg må stadig ikke få en!

Tror altså ikke at hans forældre bukker under :P

Hvorfor lige et kors, som så mange andre har, W??
Brugeravatar

Dovenlars skrev:
Gozo skrev:Kan du ikke bruge noget mere krudt på at overtale dine forældre? Hvis du nu "plager" stille og roligt igennem længere tid, kan de se, at det ikke bare er en fiks ide?

jeg har prøvet samme trick om at få en hund i 10 år.. jeg må stadig ikke få en!

Tror altså ikke at hans forældre bukker under :P

Hvorfor lige et kors, som så mange andre har, W??

Nu er det jo også 85% sikkert at det ender med at blive dine forældres hund, når den skal luftes morgen og aften :)

En tatovering får de ikke bøvl med.
Brugeravatar

Nu kender du selvfølgelig ikke mine forældre. Men kan fortælle dig at det ville være en selvmordsmission :).

Og grunden til korset er rigtig mange ting. Der er sket en masse crap i mit liv, men er alligevel kommet igennem det hver gang. + Jeg jo er kristen, og det beynder at interessere mig mere og mere. Ja, der er bare mange grunde :)
Brugeravatar

Styrkeliste

W skrev:

Nu kender du selvfølgelig ikke mine forældre. Men kan fortælle dig at det ville være en selvmordsmission :).

Og grunden til korset er rigtig mange ting. Der er sket en masse crap i mit liv, men er alligevel kommet igennem det hver gang. + Jeg jo er kristen, og det beynder at interessere mig mere og mere. Ja, der er bare mange grunde :)

Nu har jeg ikke læst biblen, men står der ikke noget med næstekærlighed og blabla? Tror ikke gud og jesus og de andre ville bryde sig om, at du gik ud og trodsede dine forældre og fik lavet noget ulovligt.. Synes det lyder lidt som en dårlig undskyldning det der makker :wink:
Brugeravatar

Det har jeg skam heller ikke.

Og det lyder som en dårlig undskyldning ? Det gider jeg ikke engang svare på, da jeg jo som sagt ikke har lavet det her emne, for at skulle forklare mig selv, eller have gode råd om hvad jeg skal gøre med mit liv.
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvorfor er det at næsten alle går i defensiv når man snakker om deres tatoveringer?
Nubretpumper
Brugeravatar

Misterhamper skrev:Hvorfor er det at næsten alle går i defensiv når man snakker om deres tatoveringer?

Jeg går slet ikke i defensiv. Jeg syntes bare ikke at jeg ville forklare, overfor folk jeg overhovedet ikke kender de ret personlige grunde til min tatovering, og jeg kan da heller ikke så at det skulle være helt uforståeligt ?
Brugeravatar

Styrkeliste

Find en af de der beskidte rocker ejede steder, de er ligeglade :wink:

Træner her: Hadsten Motionsforening

Spo skrev:Find en af de der beskidte rocker ejede steder, de er ligeglade :wink:

Også lidt dem jeg havde i tankerne faktisk :). Men nu er jeg ikke så meget inde i rockermiljøet. Så aner ik hvor jeg skal finde sådan et sted. :/
Brugeravatar

Styrkeliste

W skrev:Det har jeg skam heller ikke.

Og det lyder som en dårlig undskyldning ? Det gider jeg ikke engang svare på, da jeg jo som sagt ikke har lavet det her emne, for at skulle forklare mig selv, eller have gode råd om hvad jeg skal gøre med mit liv.

Men der er jo allerede kommet bud, de fleste siger du burde vente? Hvorfor sige du vil have råd hvis du ikke vil tage imod dem mate? :?
lasseschulznielsen @ instagram
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2008

Reputation point: 15

Geografisk sted: Aalborg

schulz skrev:Men der er jo allerede kommet bud, de fleste siger du burde vente? Hvorfor sige du vil have råd hvis du ikke vil tage imod dem mate? :?

Han har da aldrig bedt om gode råd. Han vil gerne finde en tattovør der vil farve ham ulovligt ikke have formaninger fra os andre.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Hvor længe har du villet have den tattoo?
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Er der ikke noget med din tatoo vil bliver mindre pæn når du stadig er i voksealderen, eller er det en skrøne?
Reality is an illusion caused by the lack of drugs
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederiksberg

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00

Hvis man får tatoo nu, og fx fortsætter med at træne og gainer 15-20kg med tiden, vil den så ikke blive strukket rimelig meget? :roll:
What doesn't kill you only makes you stronger
Brugeravatar

Reputation point: 45

Træner her: Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Bænkpres: 295.00
- Squat: 340.00
- Dødløft: 327.00

Jeg vil ikke sige hvad du skal gøre, men bare lige min oplevelse med at skulle vente.

Da jeg var 16 ville jeg have en tattoo, og synes det var mega irriterende at skulle vente to år. Det kunne ikke være rigtigt, jeg var jo klar.

Det endte med at jeg var 22 da jeg fik min første, fordi da jeg først var blevet 18 indså jeg at den var vigtigt at være 100% sikker på hvad man vil have lavet, og det tog så yderligere nogen år før jeg var klar.

Jeg er glad nu for at jeg ventede, for jeg har ændret mig siden jeg var 16, og ville næppe have været glad for en tattoo fra den gang nu.

Synes dit valg af motiv er fint, jeg har selv et kors på underarmen, men mit råd er nu at vente til du bliver 18 og så se hvad du tænker.
Brugeravatar

Træner her: Enjoy Fitness, Hørsholm

Styrkeliste
- Bænkpres: 84.00
- Squat: 127.50
- Dødløft: 165.00

Tilbage til Off topic

Brugere online