Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

pzo skrev:God stil med loggen mester, og det er da bestemt nogle tunge vægte du smider rundt med! Godt at se at der er andre end os små knægte som gider at føre log!

KingKong skrev:Hej T.
God første træning her på BB.DK
OND OND skulderpress

Taurus skrev:KingKong skrev:Hej T.
God første træning her på BB.DK
OND OND skulderpress
Hej KK.
...og det kommer fra en mand jeg nærer stor respekt for.
Den dag jeg når dit niveau, så vil jeg være herrestolt, men jo den er ond, jeg har bare en tendens til at lade vægten gå helt ned til øverste del af brystet og så roterer man jo i skulderleddet. Den uvane skal jeg lige af med og lære at stoppe ved hagen istedet. Det giver en dårlig smerte som kan gå hen og udvikle sig til en lille skade, det skal jo helst undgås.
Tak for de opløftende ord min ven!

KingKong skrev:Ja, det ville nok være sundere for din skulder, og give dig lidt flere kg.
Er der en grund til at du kører den i smith'en ???
Jeg har også gjort det tit, og gør det stadig engang imellem. Men syntes faktisk at den i fri vægt føles bedre..
Og Respekten er lige over....
Og Respekten er lige over....

Sidd. skulderpres, Smith:
10x1 @ 94kg.
3x5 @ 84kg.

Taurus skrev:
Hvordan med dig? Er det stående eller siddende, med eller uden backsupport?

RÅ SEJT
Pt. siddende med backsupport
Endelig Jens
Så skal der lures i endnu en log herinde, og helt sikkert en af dem som bliver vedvarende. Altid super interessant når du bringer din anden store hobby på banen med tekst og billeder. Jeg selv har jo lige fået natarbejde fra 00:00 - 07:00 og så ellers tjener tjans i weekenderne så det er virkeligt så ldt som ingenting jeg får brugt luppen. Men jeg har stadig interesse for det det er helt sikkert, så for min skyld skal du ikke holde dig tilbage
Mht. din træninger er der jo masser af kg der bliver trykket og rykket, og det er super at se hvordan du virkeligt går i detaljerne med at forstå hvordan programmerne hænger sammen. Det gælder sådan set alt hvad du sætter dig for. Altid grundig
Super at se dig her på siden med en log. Håber det bliver ved i lang tid
S.K

??

MC skrev:Må vi få lidt pics af formen??

Miguel99 skrev:Hurrraaaa så er den her
Godt og dejligt at se din log herovreDet bliver som altid en fornøjelse at læse din log.
Fortsat god weekend min ven
Miguel

Taurus skrev:Miguel99 skrev:Hurrraaaa så er den her
Godt og dejligt at se din log herovreDet bliver som altid en fornøjelse at læse din log.
Fortsat god weekend min ven
Miguel
Hold da op...!
Var den så ventet????
Jeres overtalelsesevner fejler bestemt ikke noget![]()
Loggen bliver nok af og til, pr. sædvane, præget af lidt tankespind Miguel.
Weekenden var god! Sønnens fodboldhold bankede lige Køges førstehold igår. Ellers stod menuen på lidt arbejde med fodlister og så noget MS Flight Simulator...og så lige sønnens kamp.
Imorgen skal jeg lige til en ansættelsessamtale som projektleder, så jeg møder lige lidt senere på arbejde.
Rigtig god mandag ønskes du herfra.

Andersbr skrev:Velkommen til Taurus!
Bliver spændende at følge med, lækkert endnu en gang at få bekræftet det ikke kun er de pur-unge der falder for at smide med lidt kg.

velkommen ombord... og nogle gange smutter træninger jo bare. Der skal også være plads til livet ved siden af.
Hey Taurus... Velkommen på den "mørke side"...
Dejligt at se kendte personer herinde...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster