Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

johnniboy87 skrev:tak sebastian. det er jeg klar over
jeg har prøvet med zink piller. men er det godt nok ?

johnniboy87 skrev:tak sebastian. det er jeg klar over
jeg har prøvet med zink piller. men er det godt nok ?

asusvenus skrev:Søg efter Tribulus Terrestris produkter.

johnniboy87 skrev:asusvenus skrev:Søg efter Tribulus Terrestris produkter.
jeg går ud fra det skal tages lige inden træning

asusvenus skrev:Søg efter Tribulus Terrestris produkter.

Bay skrev:Jeg kan kun erklære mig enig med Essensen. Der findes ikke nogen lovlige test. boostere - medmindre man ligger i underskud af en eller anden ting f.eks. zink, men det gør de færreste.

Stiv skrev:asusvenus skrev:Søg efter Tribulus Terrestris produkter.
Jeg søgte lige inde på bodyhouse. det kaldes også tongkat Ali.
Den eneste virkning skulle åbenbart være at dilleren stritter

Wopper skrev:Bay skrev:Jeg kan kun erklære mig enig med Essensen. Der findes ikke nogen lovlige test. boostere - medmindre man ligger i underskud af en eller anden ting f.eks. zink, men det gør de færreste.
Hvad vil et øget zink-niveau gøre for testosteron-niveauet?

essensen skrev:Wopper skrev:Bay skrev:Jeg kan kun erklære mig enig med Essensen. Der findes ikke nogen lovlige test. boostere - medmindre man ligger i underskud af en eller anden ting f.eks. zink, men det gør de færreste.
Hvad vil et øget zink-niveau gøre for testosteron-niveauet?
Ikke et øget niveau, men normalt niveauHvis man er i underskud af zink kan det have en negativ indflydelse på dit test-niveau - ved at supplere med ekstra zink og normalisere niveauet kan det så have en postitiv indvirkning.

Sixx skrev:Jeg ville personligt ikke eksperimentere med testosteron boosters. Du risikerer at kroppen kompenserer ved at øge østrogen-produktionen så du får bryster og mentruation!!

Sixx skrev:Jeg ville personligt ikke eksperimentere med testosteron boosters. Du risikerer at kroppen kompenserer ved at øge østrogen-produktionen så du får bryster og mentruation!!

Sixx skrev:Det var ikke ironisk, men nok lidt overdrevet :wink:
Bay>> Oki, jeg skal indrømme, at jeg ikke kender produkterne, men uanset er det jo lose/lose:
De virker = Risiko for øget østrogenproduktion
De virker ikke = Penge ud af vinduet

Biiver skrev:Rolig nu Thomas
Han har selv påpeget det ikke var ironisk, men meget overdrevet.

Sixx skrev:Kan mænd ikke få menstruation??![]()
Jeg undskylder min ekstreme uvidenhed, Odysseus

Lasse bassen skrev:Det her den mest sindsyge traad jeg laenge har set. Nu snakker jeg af soergelig betalt erfaring og der er ikke nogen af de der boostere der virker. Det ER ren placebo effekt, men det kan selvfoelgelig ogsaa vaere ok. Jeg kan huske smeden paa et tidspunkt postede et skema der viste hvor meget placebo effekt kan goere, og det var ikke smaating...

dj1337 skrev:Lasse bassen skrev:Det her den mest sindsyge traad jeg laenge har set. Nu snakker jeg af soergelig betalt erfaring og der er ikke nogen af de der boostere der virker. Det ER ren placebo effekt, men det kan selvfoelgelig ogsaa vaere ok. Jeg kan huske smeden paa et tidspunkt postede et skema der viste hvor meget placebo effekt kan goere, og det var ikke smaating...
Ja du kan også godt have ret, men resultatet var at det var gains hvilket der ikk har været med andre produkter hehe er det ikk det man går efter så?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster