Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 976
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 974

Følg bodybuilding.dk på

testosteron boostere

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hey, jeg kom lige til at kigge inde på link slettet.dk og der faldt jeg over kategorien "Testosteron Booster"
http://www.(Slettet af Admin)/muskelopbygg ... oster.html

Det lyder jo sådan set rimelig lovende dét de skriver, men er der nogen der ved om noget af det overhovedet virker?, eller ville det mon bare være spild af penge? :)

Det kunne jo være man sku give et af produkterne en chance, hvis I mener nogle af dem virker :D

Reputation point: 0

Træner her: Fitness World Frederikshavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Spild af penge. Virker ikke.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Det eneste af produkterne fra siden jeg har prøvet er M-stak. Har ingen ide om hvordan de andre skulle virke. Så det kunne du jo give a shot, det giver hvertfald en bedre træning efter min mening. Men øgelsen af testosteron er aldrig særlig voldsom, når man bruger disse produkter. Men de burde kunne hjælpe dig videre fra et plateu evt. Prøv det eller lad vær, der kan jo ikke ske noget ved og prøve det, andet end du finder ud af hvordan det virker på dig selv D:
This is how monsters function.

Styrkeliste
- Squat: 160.00

ANdkilde skrev:Det eneste af produkterne fra siden jeg har prøvet er M-stak. Har ingen ide om hvordan de andre skulle virke. Så det kunne du jo give a shot, det giver hvertfald en bedre træning efter min mening. Men øgelsen af testosteron er aldrig særlig voldsom, når man bruger disse produkter. Men de burde kunne hjælpe dig videre fra et plateu evt. Prøv det eller lad vær, der kan jo ikke ske noget ved og prøve det, andet end du finder ud af hvordan det virker på dig selv D:

Du siger, at du ingen anelse har om, hvordan de andre produkter skulle virke, men ved du, hvad der giver en effekt i "M-stak", og i hvilket er omfang er dette?
Og mange af disse produkter har en stor placeboeffekt.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Jyllinge

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
Gundsø Vægttrænings Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 280.00

Jeg kan jo ikke vide hvordan produkter virker, hvis jeg ikke har prøvet dem.. Derfor jeg skriver jeg ingen anelse har omkring de andre. Jeg kan ikke sige hvilke ting i produktet, der skulle give en effekt der virker, eftersom jeg ikke sidder og bruger tid på at studere produktet, jeg kan bedre lide og se om det gør noget for mig, så går jeg ikke op i hvor meget af det ene og det andet der er i. Men som du jo selv siger kan det være en placeboeffekt, hvilket jo osse kan være svært og sige hvad der så virker, hvis det ikke gør noget for andre. Kan sådan set kun sige at jeg syntes det havde en effekt..

Styrkeliste

Men for mig, gjorde det hvertfald at jeg svedte en del mere under min træning, og at jeg havde en mere intens træning. Orker ikke lige at gå dybere ind i det, eftersom jeg ikke lige er frisk på nuværende tidspunkt.. lol

Styrkeliste

Så at opfordre folk til at prøve noget du ikke ved hvad er, og med hvilken effekt, og siger at det ikke gør noget.. Er det ikke svært at vide hvis du ikke kender produktet, og dets virkemåde?

Synes mere han bør sætte sig ind i hvad der er i af virksomme stoffer, mængden, hvorfor de virker som de gør, læse studier omkring virkningen af det, og evt. bivirkninger, og så tage stillingen til om det er noget han vil udsætte sin krop for..
Brugeravatar

Reputation point: 15

Toy roids.

.. tommelfingerregl; broderparten af de såkaldte test boostere har ingen effekt, og giver heller intet udslag på en dopingprøve. De få der virker, gør derimod. Lykkes det nogen at finde en test booster der virker, men ikke tester positivt på en dopingprøve, ja - så har vedkomne fundet guldet for enden af regnbuen. Det er The Unicorn Of The Supplement World, alle taler om dem - ingen har set een i virkeligheden.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

A Menace To Chicken skrev:Toy roids.

.. tommelfingerregl; broderparten af de såkaldte test boostere har ingen effekt, og giver heller intet udslag på en dopingprøve. De få der virker, gør derimod. Lykkes det nogen at finde en test booster der virker, men ikke tester positivt på en dopingprøve, ja - så har vedkomne fundet guldet for enden af regnbuen. Det er The Unicorn Of The Supplement World, alle taler om dem - ingen har set een i virkeligheden.

Jack3d er heller ikke tilladt hos anti dumbell danmark, og har da en effekt. Dog virker det som om dette produkt er mere accepteret end diverse pro hormoner. Er dette pga at skade risikoen er højere i pro hormonerne eller ?
Brugeravatar

Styrkeliste

ckp2906 skrev:

Jack3d er heller ikke tilladt hos anti dumbell danmark, og har da en effekt. Dog virker det som om dette produkt er mere accepteret end diverse pro hormoner. Er dette pga at skade risikoen er højere i pro hormonerne eller ?

.. jack3ed er ikke en testosteron booster, det er bare et pre-work supp. At Anti Dumbbell Danmark er skeptiske overfor Jack3d er forventeligt, det er trods alt fyldt med alt muligt mystisk gøgl og gejl - dog ikke prohormoner, jeg ved ikke lige hvordan de kom ind i billedet. Et eks. på en test booster der (måske) virker, og som kan give en positiv dopingprøve, er Novedex XT - som Klaus Riis påstår er årsagen til at han blev testet positiv for steriodet Boldenone (Equipoise). Der er mange der fniser lidt lidt af den historie, og mener at han er fuld af fup og dårlige undskyldninger, men det skal siges til hans forsvar at han stillede frivilligt op til test, og at Gaspari Nutrition som producerer Novedex selv advarer på bøtten, om at produktet kan give positive udslag på doping tests.

Lidt mere om Jack3d:

http://bodybuildingcoupons.org/1-3-dimethylamylamine/
Sidst rettet af A Menace To Chicken 9. dec 2011, 01:36, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

A Menace To Chicken skrev:
ckp2906 skrev:

.. jack3ed er ikke en testosteron booster, det er bare et pre-work supp. At Anti Dumbbell Danmark er skeptiske overfor Jack3d er forventeligt, det er trods alt fyldt med alt muligt mystisk gøgl og gejl - dog ikke prohormoner, jeg ved ikke lige hvordan de kom ind i billedet. Et eks. på en test booster der (måske) virker, og som kan give en positiv dopingprøve, er Novedex XT - som Klaus Riis påstår er årsagen til at han blev testet positiv for steriodet Boldenone. Der er mange der fniser lidt lidt af den historie, og mener at han er fuld af fup og dårlige undskyldninger, men det skal siges til hans forsvar at han stillede frivilligt op til test, og at Gaspari Nutrition som producerer Novedex selv advarer på bøtten, om at produktet kan give positive udslag på doping tests.

Lidt mere om Jack3d:

http://bodybuildingcoupons.org/1-3-dimethylamylamine/

Kan godt se det med pro hormoner virker lidt out of context. Mente at det lader til at man har "accepteret" jack3d på trods af mulige bivirkninger, men ingen taler om fx prohormoner selv om de måske, kun måske, kan have gavnlige virkninger og sikkert bivirkninger.
ved skam godt det er 2 forskellige kategorier :)
Brugeravatar

Styrkeliste

prohormoner er precursorer, forstadiet om man vil, til rigtige steroider. De har, groft sagt/for det meste, en væsentlig mildere anabolsk/androgen profil, men næsten samme bivirkninger som de rigtige steroider, i nogle tilfælde andre og værre bivirkninger.

Så er det sgu' lige før jeg hellere ville råde folk til at rode med the real deal, end med prohormoner.
Brugeravatar

A Menace To Chicken skrev:prohormoner er precursorer, forstadiet om man vil, til rigtige steroider. De har, groft sagt/for det meste, en væsentlig mildere anabolsk/androgen profil, men næsten samme bivirkninger som de rigtige steroider, i nogle tilfælde andre og værre bivirkninger.

Så er det sgu' lige før jeg hellere ville råde folk til at rode med the real deal, end med prohormoner.

Aah vidste ikke at bivirkningerne var på det niveau :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Mange tak for svarene folkens! :)

ved sku ikke helt om jeg prøver at give det et skud, nu må vi se :)

Træner her: Fitness World Frederikshavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 150.00

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster