Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1353
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1350

Følg bodybuilding.dk på

Testosterone Support

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej alle er der nogen her som kan hjælpe med oplysninger eller andet info på produkter omhandlende dette emne:

Warrior Bulbine , Tauro test , Bull, Anabolic Halo....

Nogen som ved om det virker ??? Bivirkninger??? Så vidt jeg forstår er det fuldt lovlige produkter at købe da de kommer fra UK

som jo er medlem af EU ...Dermed ...NO Problemo?

Hvis det er lovligt og ikke forbundet med fare at indtage lidt lige som Creatin så skal det da prøves.....

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

tauro test er ulovligt i DK læs liige en ekstra gang på hvad du køber

Reputation point: 40

Træner her: Mana Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 125.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Hvis det er lovligt og ikke forbundet med fare at indtage lidt lige som Creatin så skal det da prøves.....

Hvis dette er fællesbetegnelsen for de produkter, du nævner, vil deres største effekt være, at gøre dig fattigere.
Ikke, at det afholder folk fra at købe dem alligevel, for det kunne jo være ..
The more I study religions the more I am convinced that man never worshipped anything but himself.
Sir Richard Francis Burton (1821 - 1890)
Brugeravatar

guldal skrev:Hej alle er der nogen her som kan hjælpe med oplysninger eller andet info på produkter omhandlende dette emne:

Warrior Bulbine , Tauro test , Bull, Anabolic Halo....

Nogen som ved om det virker ??? Bivirkninger??? Så vidt jeg forstår er det fuldt lovlige produkter at købe da de kommer fra UK

som jo er medlem af EU ...Dermed ...NO Problemo?

Bare fordi ting er lovelige i UK er det ikke ensbetdyne med det er lovligt i DK, selvom begge lande er i EU har vi stadig forskellige love... kender ikke de produkter men lyder som noget der godt kunne være overpriced American Bull shit med de navne... Kreatin er både lovligt og uden fare at indtage, der er delte meninger om det er nødvendigt, men det koster jo ikke alverden så køb en potion og få dine egne erfaringer med det...

Kære gutter/inder.... Nu ligger landet sådan at jeg har trænet i 14 år dog med 3 længere pauser på den tid , så det er ik sådan at jeg er ny, spiser tildagligt sundt og magert ... Jeg er clean og har altid været det men, kroppen når jo et punkt hvor den ik udvikler sig mere, har altid spist protein og kreatin pulver og det hjælper( ihvertfald for mig) , men efter længe at have luret på de her produkter tænkte jeg om andre mon havde noget erfaring med dem ...Det ville jo være fedt med lidt ekstra POWER men er som sagt ik interesseret i bivirkninger...Ang EU mente jeg bare reglerne var ens er det ik netop derfor vi frit kan handle på nettet indenfor EU.... Måske nogen af jer der kan anbefale et godt kreatin mærke , har prøvet nogle forskellige mærker men syntes de virker ens , måske jeg kan gøre noget for at få lidt mere POWER ud af det for eks. Amino syre ell. noget ....Jeg spiser dagligt proteinpulver og kreatin men min konklusion er , at jeg er villig til at købe andre produkter også , hvis det virker !!!!! Har altid været modstander af at spise alt muligt shit da der altid er den ene eller anden ulempe....Så please gi mig mere konkret info!! på mine spørgsmål med venlig hilsen den gamle dreng.......

Flyttet
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

guldal skrev:Kære gutter/inder.... Nu ligger landet sådan at jeg har trænet i 14 år dog med 3 længere pauser på den tid , så det er ik sådan at jeg er ny, spiser tildagligt sundt og magert ... Jeg er clean og har altid været det men, kroppen når jo et punkt hvor den ik udvikler sig mere, har altid spist protein og kreatin pulver og det hjælper( ihvertfald for mig) , men efter længe at have luret på de her produkter tænkte jeg om andre mon havde noget erfaring med dem ...Det ville jo være fedt med lidt ekstra POWER men er som sagt ik interesseret i bivirkninger...Ang EU mente jeg bare reglerne var ens er det ik netop derfor vi frit kan handle på nettet indenfor EU.... Måske nogen af jer der kan anbefale et godt kreatin mærke , har prøvet nogle forskellige mærker men syntes de virker ens , måske jeg kan gøre noget for at få lidt mere POWER ud af det for eks. Amino syre ell. noget ....Jeg spiser dagligt proteinpulver og kreatin men min konklusion er , at jeg er villig til at købe andre produkter også , hvis det virker !!!!! Har altid været modstander af at spise alt muligt shit da der altid er den ene eller anden ulempe....Så please gi mig mere konkret info!! på mine spørgsmål med venlig hilsen den gamle dreng.......

Med respekt for at du har trænet i 14år og med større pauser og spiser kreatin og prot pulver så har jeg en svær mistanke om at du ikke har ramt dit biologiske max mht hypertrofi. Mon ikke bare du er blevet lidt mere magelig med årene og glemt hvor hårdt der skal trænes, samt ikke har noobie gains mere.
Jeg tror desuden at du mangler en del viden omkring kreatin, protein pulver og andre former for ernæring og tilskud, det baserer jeg på at du flere gange lige skal stadfæste at du altså spiser begge dele og at det virker!, samt at du mener at noget kreatin skulle virke bedre end andet. Den anelse jeg har om dig mht ernæringsviden synes jeg egentlig bekræfter min første anelse. Du ved ikke voldsomt meget om hverken træning eller ernæring og vil garanteret få meget mere ud af at køre et struktureret program samt optimere din almindelige kost. Jeg tror du vil få større resultater ved det end ved at søge nettet for at finde genveje i pulverform.
Jeg kan indskyde at jeg har bla. cyklet i 27år og trænet i 15 og hverken har ramt mit biologiske max i det ene eller andet. Det har ikke noget med alder at gøre men trænings og kost indsats.
dedikation, motivation, inspiration.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: viborg

Træner her: DIT Studie
Falkevejens Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 168.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 260.00

Galleri: Vis galleri (4)

Kære Mikkel hvis du er opmærksom når du læser ville du have opdaget at jeg skriver det VIRKER for mig ellers ville jeg sgu ik have brugt mine penge på det i alle de år!!!! Alle gode råd omkring træning og kost glem det ......Det er ikke det jeg søger!!!! Havde håbet på noget KONSTRUKTIV hjælp herinde fra....Det der kommer fra dig er bare smarte bemærkninger om hvad du tror om mig i stedet for at hjælpe her i forumet det var derfor jeg postede i første omgang ... Efter som du ik kender mig kan du kun konkludere ud fra den smule jeg har skrevet ...Af dine styrke tal mener jeg at kunne konkludere du ikke altid har trænet CLEAN !!!!! ( med al respekt for dig)... cmon der må da være andre som kan besvare mere seriøst end det her !!!!

guldal skrev:Det der kommer fra dig er bare smarte bemærkninger om hvad du tror om mig i stedet for at hjælpe her i forumet det var derfor jeg postede i første omgang

Det var et udmærket svar. Jeg skulle faktisk til at skrive noget lignende. Du virker ikke som en person, der har helt styr på sin træning.

Det er måske ikke det svar du vil høre, men det er det bedste.

guldal skrev:Af dine styrke tal mener jeg at kunne konkludere du ikke altid har trænet CLEAN !!!!! ( med al respekt for dig)

Sikkert ikke.
"i skal spise ornligt"
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Fitness World Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 121.00
- Dødløft: 175.00

Unskyld mig det er helt iorden så....Må nok bære over ....Men svar mig på hvordan i ved det når jeg ikke har skrevet noget om hvordan jeg træner ??? Det jo bare det der irreterer mig!!! Og hvorfor besvare et indlæg med noget som ikke har nogen interesse for den som postede...Det er for nemt at dømme andre!!! Jeg tænkte bare jeg måske kunne få nogle konstruktive svar her på det jeg spørger om og ik alt muligt andet ....

har du prøvet hmb? jeg kørte det sammen med keratin?. jeg kørte inden jeg startede med hmb kun keratin samt åd volmeget, det alene virkede fint :) men det gav lige et extra skub i styrken da jeg kombineret det med en omgang hmb :king:

Træner her: Sport og Fitness Kjellerup

Styrkeliste
- Bænkpres: 87.50
- Squat: 102.00
- Dødløft: 90.00

guldal skrev:Unskyld mig det er helt iorden så....Må nok bære over ....Men svar mig på hvordan i ved det når jeg ikke har skrevet noget om hvordan jeg træner ??? Det jo bare det der irreterer mig!!! Og hvorfor besvare et indlæg med noget som ikke har nogen interesse for den som postede...Det er for nemt at dømme andre!!! Jeg tænkte bare jeg måske kunne få nogle konstruktive svar her på det jeg spørger om og ik alt muligt andet ....

Der er ikke nogen der dømmer dig. Den følelse må stå for egen regning.

Vi ved ikke særligt meget om hvordan du træner, men det er tit muligt at læse en hel del om folks forståelse for træning (og alt muligt andet for den sags skyld) ud fra måden de formulerer sig.
"i skal spise ornligt"
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Fitness World Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 121.00
- Dødløft: 175.00

Guldal.
Du skal lære at slappe af og ikke skrive indlæg på et åbent forum hvis du ikke kan lide at få et svar der ikke bekræfter dig eller er det du vil høre.
Jeg skrev mit svar i bedste mening og står 100% fast på at det er det bedste svar lige netop for dig.
Hvad du begynder at hive min trænings erfaring og stats ind i tråden for forstår jeg ikke? jeg bliver hverken ophidset eller ked af det når du skræmmende skriver at jeg ikke altid har været clean, det har jeg selv både herinde og offentlig altid stået ved at jeg ikke har været.
Jeg tror du skal overveje om ikke mit svar ved nærmere granskning og når din vrede lige er faldet lidt, egentlig ikke er godt nok. Jeg kan også sige det på en anden måde, alle de smarte produkter du gerne vil prøve er ikke pengene værd og hvis du ikke ved det så er du enten ny indenfor træningsverdenen, dum, begge dele eller måske trænings motionist på 14énde år.
Brugeravatar

Styrkeliste

Ja, jeg vil gerne hjælpe dig. Det er spild af penge.

Har aldrig forstået hvorfor man overvejer at bruge de her testosteron boostere. Jeg forstår ikke hvor man ikke stiller sig selv det spørgsmål "hvis de virkelig hjalp og var det nye vidunder middel, hvorfor i alverden er de ikke mere udbredt så?"...
Keep moving forward!
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Hvordan kan du sige proteinpulver "virker" for dig ? Som tidligere skrevet af andre, virker det virkelig som om du mangler noget indsigt. Sorry

Efter 14 års træning har du ikke lært at test boostere er spild af penge?

Jeg tror du har trænet forkert, eller har for ondt i røven over dine egne resultater, når du siger Mikkel har/er krudtet.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

ckp2906 skrev:Hvordan kan du sige proteinpulver "virker" for dig ? Som tidligere skrevet af andre, virker det virkelig som om du mangler noget indsigt. Sorry

Jeg tror du har trænet forkert, eller har for ondt i røven over dine egne resultater, når du siger Mikkel har/er krudtet.

Det sjove er at mine stats er fra før :wink:
Brugeravatar

Styrkeliste

mikkel_baech skrev:
ckp2906 skrev:Hvordan kan du sige proteinpulver "virker" for dig ? Som tidligere skrevet af andre, virker det virkelig som om du mangler noget indsigt. Sorry

+1
Sidst rettet af Kevin. 13. mar 2012, 17:44, rettet i alt 1 gang.

mikkel_baech skrev:

Mange er begyndt at have pisse ondt i røven over at de selv har fejlet et sted. Min styrke er steget gevaldigt efter Hr.Muzz lavede et program til mig.. Men jeg er vel krudtet
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

mikkel_baech skrev:

+1

Reputation point: 35

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 145.00
- Dødløft: 190.00

Tilbage til Kost & kosttilskud