Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hvis det er lovligt og ikke forbundet med fare at indtage lidt lige som Creatin så skal det da prøves.....

guldal skrev:Hej alle er der nogen her som kan hjælpe med oplysninger eller andet info på produkter omhandlende dette emne:
Warrior Bulbine , Tauro test , Bull, Anabolic Halo....
Nogen som ved om det virker ??? Bivirkninger??? Så vidt jeg forstår er det fuldt lovlige produkter at købe da de kommer fra UK
som jo er medlem af EU ...Dermed ...NO Problemo?
Hvis det er lovligt og ikke forbundet med fare at indtage lidt lige som Creatin så skal det da prøves.....

guldal skrev:Kære gutter/inder.... Nu ligger landet sådan at jeg har trænet i 14 år dog med 3 længere pauser på den tid , så det er ik sådan at jeg er ny, spiser tildagligt sundt og magert ... Jeg er clean og har altid været det men, kroppen når jo et punkt hvor den ik udvikler sig mere, har altid spist protein og kreatin pulver og det hjælper( ihvertfald for mig) , men efter længe at have luret på de her produkter tænkte jeg om andre mon havde noget erfaring med dem ...Det ville jo være fedt med lidt ekstra POWER men er som sagt ik interesseret i bivirkninger...Ang EU mente jeg bare reglerne var ens er det ik netop derfor vi frit kan handle på nettet indenfor EU.... Måske nogen af jer der kan anbefale et godt kreatin mærke , har prøvet nogle forskellige mærker men syntes de virker ens , måske jeg kan gøre noget for at få lidt mere POWER ud af det for eks. Amino syre ell. noget ....Jeg spiser dagligt proteinpulver og kreatin men min konklusion er , at jeg er villig til at købe andre produkter også , hvis det virker !!!!! Har altid været modstander af at spise alt muligt shit da der altid er den ene eller anden ulempe....Så please gi mig mere konkret info!! på mine spørgsmål med venlig hilsen den gamle dreng.......

guldal skrev:Det der kommer fra dig er bare smarte bemærkninger om hvad du tror om mig i stedet for at hjælpe her i forumet det var derfor jeg postede i første omgang
guldal skrev:Af dine styrke tal mener jeg at kunne konkludere du ikke altid har trænet CLEAN !!!!! ( med al respekt for dig)

guldal skrev:Unskyld mig det er helt iorden så....Må nok bære over ....Men svar mig på hvordan i ved det når jeg ikke har skrevet noget om hvordan jeg træner ??? Det jo bare det der irreterer mig!!! Og hvorfor besvare et indlæg med noget som ikke har nogen interesse for den som postede...Det er for nemt at dømme andre!!! Jeg tænkte bare jeg måske kunne få nogle konstruktive svar her på det jeg spørger om og ik alt muligt andet ....

ckp2906 skrev:Hvordan kan du sige proteinpulver "virker" for dig ? Som tidligere skrevet af andre, virker det virkelig som om du mangler noget indsigt. Sorry
Efter 14 års træning har du ikke lært at test boostere er spild af penge?
Jeg tror du har trænet forkert, eller har for ondt i røven over dine egne resultater, når du siger Mikkel har/er krudtet.

mikkel_baech skrev:ckp2906 skrev:Hvordan kan du sige proteinpulver "virker" for dig ? Som tidligere skrevet af andre, virker det virkelig som om du mangler noget indsigt. Sorry
Jeg tror du har trænet forkert, eller har for ondt i røven over dine egne resultater, når du siger Mikkel har/er krudtet.
Det sjove er at mine stats er fra før

mikkel_baech skrev:ckp2906 skrev:Hvordan kan du sige proteinpulver "virker" for dig ? Som tidligere skrevet af andre, virker det virkelig som om du mangler noget indsigt. Sorry

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster