Jeg har lige været ovre og besøge en veninde på hospitalet og mens jeg sidder der kommer damen der er indlagt ved siden af min veninde og begynder at snakke med os. Hun bemærker at jeg har anden etnisk baggrund end dansk og begynder efterfølgende at stille mig de latterligste spørgsmål: Hvorfor bærer du ikke tørklæde? Er du ikke muslim? Må du have kærester? Spiser du svin? VIDSTE IKKE I TALTE GODT DANSK, Har du gået i skole?
WHAT! Hvad fanden regner hun folk for, helt seriøst. Og så siger hun: Min thailandske svigerinde må gerne spise svin, men tror ikke hun går så meget op i skole.
Jeg forklarer hende pænt at jeg IKKE er thai, jeg er slet ikke fra Asien, jeg er født i DK og har gået i skole hele mit liv for det siger loven
Kvinden fortæller videre at hun har en søn der bare er fantastisk og det mest vidunderlige menneske osv osv, hun fortæller videre at han endelig har fundet kærligheden i sin thailandske kone og hun er så glad på hans vegne som en mor nu kan være. Hun vil have børnebørn og hele molevitten.
2 minutter efter kommer hendes søn ind af døren med en lille thai dame. Sønnen er mongol, og hans dame er helt normal og rask!
Nu er jeg så fucking indebrændt og sur, hvordan kan hun gang på gang hentyde til at vi er undertrykte når hun er selv er så syg i bolden? Hvordan kan sådan noget være lovligt i DK??? Hvis det ikke er kvinde undertrykkelse og udnyttelse så er det fandme værre!!! En flok psykopater der ikke vil se realiteten i øjnene; at hendes søn ikke er normal og ikke burde giftes/have børn med en normal, det er SÅ SORT!
Undskyld men jeg har brug for at komme ud med det ellers eksploderer jeg.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)